Oh, maar daar was ik niet bang voor hoor
Hier ook een vastzittende KOK rond 13u
Ik klop het even af, maar het gaat hier nu al een week goed. :thumbup:
ik heb echt nog nooit last gehad van een traagwerkende kok-site. maar sinds gisteren…damn, ik ben gewoon 5 minuten kwijt voor ie een pagina laadt…en adnere sites echt geen enkel probleem.
hij is weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg traaaaaaaaaag…
Bij mij verschilt het per computer. Op de laptop heb ik nergens last van, maar met de andere computer gooit hij me na 2 pagina’s van kok af :?
Hier is hij alweer 2 dagen langzaam…
pff tis weer zover hoor…
de hele week traaaag bijna 5 minuten wachten tot de pagina is geladen… en het ligt echt niet aan de laptop (manlief is programeur en weet ik veel nog meer in de it/ict)
en het is ook alleen maar kok wat giga traag is… soms ben ik ook ineens uitgelogd.
ook hier weer vreselijk van tijd tot tijd
hier ook, ik dacht eigenlijk dat het aan een update lag die mijn man gedaan had maar niet helemaal soepeltjes, maar het is echt alleen deze site en nu zie ik die berichtjes hierboven…
jups hier ook weer
Ik kom momenteel KOK ook elke keer niet op, moet telkens opnieuw inloggen, en het is enorm traag.
hij is vandaag echt super traag :think:
mij logt ie iedere keer uit, wil ik kijken naar een reactie duurt het echt een eeuwigheid voordat ik op KOK kom, en soms kom ik er niet eens op etc. etc.
moet je snachts eens voor de gein doen als er helemaal niemand online is… net of het forum gesloten is…
ik heb ook een forum maar nog nooit deze problemen…
het is gewoon erg irritant steeds eruit gegooit worden opnieuw inloggen traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag. :evil: :evil: :evil: :evil:
Pearlie op welke tijdstippen 's nachts?
Het is hier deze hele week al weer langzaam… Laatst duurde het gewoon 5 min of zo voor hij een pb’tje wilde versturen :shifty:
Ja of met berichtjes posten :shock:
Heel vaak zie ik nu dat berichten van sommige mensen er 2x staan, omdat alles zo langzaam is.
@ ruud zon beetje elk uur van de nacht… weet niet precies maar als ik na het voeden ff wil loeren dan kan ik er niet op (denk zo tussen 2 en 5 uur) en dan heb ik het al gauw gezien en ben ik maar weer in bed :mrgreen:
Tussen 2 en 5 maken we de back ups van het forum. Dus dan kan het inderdaad druk zijn op de server.