KOK-spotting!!! Kokker gespot? Meld het hier ;-)

@miranda433 wrote:

hahaha oo vertel is de kans zoo groot

gezellug!!

Misschien wel als ik op kraamvisite ben? :mrgreen:

hahahaha jaa idd die kans word heel errug groot :stuck_out_tongue:

(je had me berichie dus gehad)

Misschien moeten we wel een T-shirt laten maken met de tekst "KOK jij ook?"Als je ook op dit forum zit weet je wat KOK betekend :wink:

Er zijn hier best veel Groningse meiden maar ik kom ze nooit tegen want ik ken ze niet van gezicht, ik let er eigenlijk ook niet op… :oops:

Greetje, dan kom je toch een keer naar een meeting van de Groningse meiden, misschien spot je ons daarna wel :wink: :smiley:

@Claudje wrote:

@prinsjeJason wrote:
@charity wrote:
@Moonfire wrote:
@Trying wrote:
:lol: Geen last van, zoveel KoK-sters wonen volgens mij niet in Limburg, en ik ken er maar één uit Maastricht, en die woont aan de andere kant van de stad, dus ik zal niet 1-2-3 tegen haar oplopen.

wij wonen zelf ook in limburg lieverd… ik Kerkrade en Diana in Heerlen

:inlove:

En ik ben van Brunssum en werk in heerlen

En ik ken nog iemand uit roermond en 1 uit sittard en 1 uit geleen die hier kokken :mrgreen:

:smiley:

Hier kok-meisje uit Roermond…

Annemarie:

Dat zou leuk zijn! Wie weet!! Ik heb je een tijd terug toch ook even gezien op de begrafenis van opa van M?

Maar goed…dat was niet echt een plaats om vrolijk op elkaar af te stappen zeg maar…

Leuk huis krijgen ze hoor!!!

Genoeg ruimte voor kleine koters :wink: dat lijkt me wel wat :smiley: , ik :pray: echt dat het ze ooit gegund is!

ja laat die neefjes en nichtjes maar komen :mrgreen:

Greetje, Natas (Pumba) haalt me de woorden uit de mond :smiley:

In welk stuk van de stad kunnen we je spotten?

Nog meer mensen bij de Hoornse plas??? :mrgreen:

:lol:

Nee, maar wel werk in Helpman :mrgreen:

We hebben met ons groepje een afspraak om eens te gaan meeten bij de HP :wink: Dit omdat we steeds foto’s zien van de kids van Annemarie bij de bekende HP speeltoestellen. :mrgreen:

@Soleil wrote:

Nee, maar wel werk in Helpman :mrgreen:

ah, verklaar je nader :mrgreen: toevallig in de buurt van de winkels aan het Helperplein?

(mag ook per pb hoor :angel: )

Nee, aan de Bordewijklaan werk ik 8) , Helperplein doe ik wel eens boodschappen :smiley: . Werk jij aan het Helperplein?

Nee maar doe daar ook vaak boodschappen. Dus als je een fietskar spot dan kan ik dat zijn (maar er rijden er vele in alle soorten en maten rond hier in de buurt dus het is niet echt een “spot-criterium” denk ik :mrgreen: ) vooral op ma of di ochtend als ik net Ruben naar school heb gebracht.

@annemarie69 wrote:

Nee maar doe daar ook vaak boodschappen. Dus als je een fietskar spot dan kan ik dat zijn (maar er rijden er vele in alle soorten en maten rond hier in de buurt dus het is niet echt een “spot-criterium” denk ik :mrgreen: ) vooral op ma of di ochtend als ik net Ruben naar school heb gebracht.

Ik zal iedere fietskargebruikster nu aanklampen als ik daar boodschappen doe :mrgreen: :wink: . Maar vaak doe ik dinsdagochtend de boodschappen daar voor mijn dienst. Heb een blauw daihatsutje :angel:

@Soleil wrote:

@annemarie69 wrote:

Ik zal iedere fietskargebruikster nu aanklampen als ik daar boodschappen doe :mrgreen: :wink: . Maar vaak doe ik dinsdagochtend de boodschappen daar voor mijn dienst. Heb een blauw daihatsutje :angel:

ook al zo’n lekker “spot-criterium” :mrgreen:

ik zal bij de volgende gelegenheid ook even een rondje over het parkeerterrein maken, OK? :wink:

Ik vind dat jullie dinsdagmorgen gewoon allebei een buton met Kok op je jas moeten spelden :mrgreen:

lolbroek :lol:

Of gewoon ff in mijn oranje auto rondrijden :mrgreen: