:lol: Geen last van, zoveel KoK-sters wonen volgens mij niet in Limburg, en ik ken er maar één uit Maastricht, en die woont aan de andere kant van de stad, dus ik zal niet 1-2-3 tegen haar oplopen.
@Trying wrote:
:lol: Geen last van, zoveel KoK-sters wonen volgens mij niet in Limburg, en ik ken er maar één uit Maastricht, en die woont aan de andere kant van de stad, dus ik zal niet 1-2-3 tegen haar oplopen.
Hier uit omgeving Maastricht. Misschien spot ik jou de volgende keer als ik in de Brusselse Poort ben wel .
@Renee74 wrote:
@Trying wrote::lol: Geen last van, zoveel KoK-sters wonen volgens mij niet in Limburg, en ik ken er maar één uit Maastricht, en die woont aan de andere kant van de stad, dus ik zal niet 1-2-3 tegen haar oplopen.
Hier uit omgeving Maastricht. Misschien spot ik jou de volgende keer als ik in de Brusselse Poort ben wel .
hier ook ‘koksterer’ uit de buurt van maastricht! :mrgreen:
@Trying wrote:
wij wonen zelf ook in limburg lieverd… ik Kerkrade en Diana in Heerlen
:inlove:
@Moonfire wrote:
@Trying wrote::lol: Geen last van, zoveel KoK-sters wonen volgens mij niet in Limburg, en ik ken er maar één uit Maastricht, en die woont aan de andere kant van de stad, dus ik zal niet 1-2-3 tegen haar oplopen.
En ik ben van Brunssum en werk in heerlen
@charity wrote:
@Moonfire wrote:@Trying wrote::lol: Geen last van, zoveel KoK-sters wonen volgens mij niet in Limburg, en ik ken er maar één uit Maastricht, en die woont aan de andere kant van de stad, dus ik zal niet 1-2-3 tegen haar oplopen.
En ik ken nog iemand uit roermond en 1 uit sittard en 1 uit geleen die hier kokken :mrgreen:
@prinsjeJason wrote:
@charity wrote:@Moonfire wrote:@Trying wrote::lol: Geen last van, zoveel KoK-sters wonen volgens mij niet in Limburg, en ik ken er maar één uit Maastricht, en die woont aan de andere kant van de stad, dus ik zal niet 1-2-3 tegen haar oplopen.
En ik ken nog iemand uit roermond en 1 uit sittard en 1 uit geleen die hier kokken :mrgreen:
kijk maar eens hier
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=53267
van de limburgse meiden… :inlove:
Hier ook nog een limburgse kokster uit Landgraaf en ik spot toch vrij regelmatig een kerkraadse kokster, he maja ! :mrgreen:
hi hi hi
:dance: :inlove: :dance:
heyy
nog nooit een bekend gezicht hier in amsterdam noord tegen gekomen:-)
lijkt me wel grappig in eens op de schouders getikt te worden zo van heeee ben jij van kok :lol:
Vera (Trying): je zou nog vaker kunnen gespot worden dan gedacht hé meis !!! Duidelijk toch mama’s uit Limburg…
Hier een Belgische mama: Ik denk niet dat er veel uit Vlaams Brabant komen… Maar hoop dat ze zich hier melden
Nadeel vind ik, om jullie niet te kunnen spotten…
Ik vond de grote meeting in nov 2007 zoooo leuk in Utrecht !!!
Modies: dit is een tip hé !!! :lol:
liefs
Gerda
Ik spot regelmatig lowietje, ze werkt hier in het dorp in de supermarkt! Super gezellig bij de kassa dus :mrgreen:
@miranda433 wrote:
heyy
lijkt me wel grappig in eens op de schouders getikt te worden zo van heeee ben jij van kok :lol:
Nou misschien spotten we elkaar wel een keer!
jep, Yteke ken ik in reallife, en toen spotte ik haar ook zomaar ineens op KOK… :shock: ff schrikken, nu is 't niet meer anoniem :mrgreen:
groetjes Louwina
@lowietje wrote:
jep, Yteke ken ik in reallife, en toen spotte ik haar ook zomaar ineens op KOK… :shock: ff schrikken, nu is 't niet meer anoniem :mrgreen:
groetjes Louwina
Geeft toch niet… We kennen elkaars familie en vrienden niet dus kunnen ook niets verklappen
@toedels19 wrote:
@miranda433 wrote:heyy
Nou misschien spotten we elkaar wel een keer!
hahaha oo vertel is de kans zoo groot
gezellug!!
Ik werd herkend bij de drogist, maar ik was zo verbaasd dat ik ben vergeten te vragen wie het was van KOK. :think:
@prinsjeJason wrote:
@charity wrote:@Moonfire wrote:@Trying wrote::lol: Geen last van, zoveel KoK-sters wonen volgens mij niet in Limburg, en ik ken er maar één uit Maastricht, en die woont aan de andere kant van de stad, dus ik zal niet 1-2-3 tegen haar oplopen.
Yep…2 koksters uit Hengelo: Joy en Claudi
En de schoonzus van mijn schoonzusje
@mama01 wrote:
En de schoonzus van mijn schoonzusje
Ja dat had je goed gespot! Verder spot ik vooral je zoons geshowd door hun trotse oom en tante!
Zouden ze tzt een housewarming geven zodat we jullie weer eens “live” kunnen zien?