KOK maakt reclame vor kv???

Ben ik nu de enige die geschokt is door de reclame van Nutrilon op de homepage van KOK?

Ik kom eigenlijk nooit op de homepage :oops: :oops: :oops:

ik ook niet ga direct kijken

Het zal wel aan mij liggen maar ik zie nergens een reclame voor Nutrilon op de homepage.

Ik maak me er niet zo druk om.

Ze zeggen toch niet dat je kv boven bv moet verkiezen.

ik zie het nergens

Het is voor nr. 2, dus het mag… Ik kom ook nooit op de homepage, heb voor deze gelegenheid snel even gekeken. Geschokt ben ik niet, vind het wel jammer. Ik weet niet of KOK deze reclame bewust geplaatst heeft, en of ze er centjes voor ontvangen… Misschien eens een pb’tje naar Ruud?

Kan me er eerlijk gezegd ook niet zo druk om maken…de kindjes die om wat voor reden geen BV kunnen krijgen moeten toch ook eten…

En idd…het is nr. 2…dus wat is het probleem…

Daarnaast…je struikelt in het leven nou eenmaal over de reclame…binnenshuis,buitenshuis,op het internet,op straat,ach ik kan nog wel doorgaan met benoemen…genoeg reclames dus…er gaat geen dag voorbij zonder dat ik op een product gewezen wordt…dat betekend niet dat je die producten ook moet kopen!

Er is nog zoiets als vrij wil!

Als het nu om gratis verstrekking gaat van kunstvoeding of hoge kortingen mede mogelijk gemaakt door KOK (met andere woorden ECHT aanprijzen) dan wordt t een ander verhaal…maar het is maar reclame…



Mij zou het persoonlijk niet eens opvallen…

Ik zou me er ook niet aan storen…



Alsof het een schande is dat er kindjes zijn die KV krijgen… Vergeet niet dat er een boel moeders zijn die dolgraag BV zouden willen geven, maar dat dat niet lukt of door iets anders. Die kindjes moeten ook drinken, toch?



Niet zo druk om maken… Zou erger zijn als er reclame werd gemaakt voor een bedrijf dat in kindjes handelt…

@Ron wrote:

Ik zou me er ook niet aan storen…



Alsof het een schande is dat er kindjes zijn die KV krijgen… Vergeet niet dat er een boel moeders zijn die dolgraag BV zouden willen geven, maar dat dat niet lukt of door iets anders. Die kindjes moeten ook drinken, toch?



Niet zo druk om maken… Zou erger zijn als er reclame werd gemaakt voor een bedrijf dat in kindjes handelt…




AMEN!



Ik ben zo’n moeder die door prednisongebruik geen BV mocht geven. Ik had en heb daar veel verdriet om.

Het lijkt verdorie wel alsof het een misdaad is om KV te geven :twisted: .

Denk ook eens aan al die vrouwen die geen BV mogen of kunnen geven!!!



Judith

@inkie wrote:

Ben ik nu de enige die geschokt is door de reclame van Nutrilon op de homepage van KOK?






aangepast door Ron…

@Ron wrote:

@inkie wrote:
Ben ik nu de enige die geschokt is door de reclame van Nutrilon op de homepage van KOK?






Weet je, ik zou eigenlijk wat andere woorden willen gebruiken als die ik gebruikt heb, maar ik hou me in… kan me zo af en toe best boos maken over kortzichtigheid…Sorry hoor, maar bedenk eerst eens waarom er mensen zijn die KV (moeten) gebruiken. Van mij mag die reclame dus!




Ik begrijp eerlijk gezegd helemaal niets van je reactie op Inkie, Ron :think:

Zegt ze iets verkeerds?

misschien was mijn reactie wel wat heftig(en is aangepast), maar het komt op mij over alsof KV een taboe is waar geen reclame voor gemaakt mag worden…



BV is mooi als het lukt, maar een Hel als het niet lukt…



En geschokt zijn door een reclame over KV op een site als KoK…Sorry hoor, maar dat past niet in mijn straatje! Ik kan me daar dus wel druk om maken ja.

Kok is er toch ook voor vrouwen die door welke reden dan ook geen BV kunnen of willen geven?

ik vond het helemaal niet erg! kv geven is tovh ook normaal? ik ben zelf een bv moeder maar ik snap best dat er mensen kiezen voor kv en als het moet helemaal!



en tja, als je dan toch kiest of moet kv geven vind ik dat KOK er goed aan doet om kwalitijd merken aan te bevelen!

mag wettelijk ook niet :wink: voor nummer 1 :slight_smile:



dit is voor nr. 2





denk idd dat het geld opbrengt en ik zie er ook geen slechts in.

reclame voor nr 2 is legaal en zie je overal. dus ook hier op kok.





en kv een taboe,…hmmm op kok ligt het wel gevoelig :shifty:

in mijn ogen vaak TE gevoelig, maar ja ik ben ook van de mafia 8)

maar wat niet kan, dan kan niet…



juudje :hug: :-*

@Ron wrote:

misschien was mijn reactie wel wat heftig, maar het komt op mij over alsof KV een taboe is waar geen reclame voor gemaakt mag worden…




Ik lees dat dus zo helemaal niet :shifty:

Ik lees niets meer dan dat ene zinnetje dat er staat.



Maar ja, het is maar net hoe je zoiets opvat blijkbaar :think:



Sorry, ik was gewoon nieuwsgierig naar de reden van je felle reactie :mrgreen:

@Guusje wrote:

een taboe,…hmmm op kok ligt het wel gevoelig :shifty:

in mijn ogen vaak TE gevoelig, maar ja ik ben ook van de mafia 8)

maar wat niet kan, dan kan niet…




Mee eens! mag ik ook bij de maffia?

@Ron wrote:

@Guusje wrote:
een taboe,…hmmm op kok ligt het wel gevoelig :shifty:

in mijn ogen vaak TE gevoelig, maar ja ik ben ook van de mafia 8)

maar wat niet kan, dan kan niet…




Mee eens! mag ik ook bij de maffia?


Ik denk dat Guus BV maffia bedoeld 8)

@Anita wrote:

Sorry, ik was gewoon nieuwsgierig naar de reden van je felle reactie :mrgreen:




Dat mag, hoor! Om de eenvoudige reden dat ik weet wat voor een Hel het wordt als je graag wilt maar het niet lukt… Niet alleen voor Mama en Baby, ook voor Papa die het verdriet erachter ziet…

@Anita wrote:

@Ron wrote:
@Guusje wrote:
een taboe,…hmmm op kok ligt het wel gevoelig :shifty:

in mijn ogen vaak TE gevoelig, maar ja ik ben ook van de mafia 8)

maar wat niet kan, dan kan niet…




Mee eens! mag ik ook bij de maffia?


Ik denk dat Guus BV maffia bedoeld 8)


OOwww die maffia, nou laat dan maar, ik heb niet van die Apparaten.. :mrgreen: