KOK maakt reclame vor kv???

Ron misschien vat je het TE persoonlijk op.

Ik denk echt niet dat dat de bedoeling van TS was.



Ik denk dat TS echt verbaasd was over het feit dat KOK reclame maakt voor KV. Niets meer en niets minder :wink:

Misschien wel Anita, maar zo kwam het op mij overā€¦ :oops:



ben iemand die sneller tiept als dat ie nadenktā€¦ :shifty:

@Ron wrote:

Misschien wel Anita, maar zo kwam het op mij overā€¦ :oops:



ben iemand die sneller tiept als dat ie nadenktā€¦ :shifty:




WOW das knap!!!



Is daar een cursus voor? 8)

whahaha nouā€¦ Is heel simpel, gewoon gelijk je eerste reactie neerzettenā€¦

so what reclame voor kv op de homepageā€¦ waarom zou KOK daar niet aan mee mogen doen?

Op kok komen BV en KV moeders toch samenā€¦

@jet wrote:

so what reclame voor kv op de homepageā€¦ waarom zou KOK daar niet aan mee mogen doen?

Op kok komen BV en KV moeders toch samenā€¦




Precies, en het is nr2, daar mag je reclame voor maken en ik zie zelf ook het probleem helemaal niet.

KoK stimuleert naar mijn idee bv, maar houdt er rekening mee dat niet iedereen 1 jaar (want nr2 start pas met 6 mnd) gaat voeden.

En dat lijkt mij niet raar.

Mijn verbazing zit hem er niet in dat KOK reclame maakt, noch ben ik tegen alle reclame voor kv.

Ik heb echter tijdens de gehele tijd dat ik hier bij KoK ben altijd begrepen dat er werd vermeden reclame te maken voor welk merk kv of luiers dan ook, om de onafhankelijkheid van KoK te blijven garanderen.

Een tijdje terug tijdens het gesprek met Stephan tijdens de meeting kwam het ook zo op mij over dat niet ale reclame of promotiematerialen geaccepteerd werden omdat KoK zijn naam niet wil verbinden met 1 bepaald babymerk. Vandaar mijn verbazing en ook mijn ergernis erover.

KoK was namelijk altijd een betrouwbare site juist omdat ze niet gesponsord worden door kv of luier fabrikanten.

De betrouwbaarheid van de informatie zal nog steeds wel kloppen, maar de onafhankelijkheid dus niet meer door deze reclame.

Nu snap ik hetā€¦ :oops:

Dat snap ik wel, maar dan snap ik niet waarom jij -als je het echt over die onafhankelijkheid hebt- deze vraagt bij borstvoeding stelt, en niet in een heel ander hoekje??

was misschien beter geweest, maar voor het discussieforum had ik even niet zoveel zinā€¦ :wink:

Hulp is onderweg dacht ik eerder aan.



Want het heeft te maken met het beleid van een site mbt onafhankelijkheid.

En niet met een mening over kv, bv of wat dan ook :wink:



(ik wil zoā€™n smiley die haar tong heel ver uitsteekt en ondertussen naar je grijnst. ben aan vakantie toe :mrgreen: )

ah dat verandert de zaakā€¦ maar inderdaad, omdat je het bij BV gepost heb, dacht ik dat je het vanuit het BV-oogpunt not done vond dat er reclame werd gemaakt voor KV

@jet wrote:

ah dat verandert de zaakā€¦ maar inderdaad, omdat je het bij BV gepost heb, dacht ik dat je het vanuit het BV-oogpunt not done vond dat er reclame werd gemaakt voor KV




Dat dacht ik ookā€¦ Maar dat wist je al, he Inkie?? :oops:

Ik denk zowiezo niet dat kok hun naam niet wil verbinden aan een productmerkā€¦ik weet wat het draaien van een klein forum kost, kan me indenken dat een forum als kok ook niet gratis draait! Dat geld moet ergens vandaan komen!



Zoals ik het zie wordt hun ā€œgeen reclameregelā€ alleen toegepast op het forum en niet op de website zelfā€¦die huisregel is er ook alleen om leden (en hun eigen sponsors) te beschermen tegen ongewenste reclameā€¦



Een topic met meningen over luiers mag gewoon geplaatst worden zie ik,maar de luierfabrikant zal geen topic mogen openen voor aanprijzing van hun productā€¦(even een groot voorbeeld,maar in het klein is misbruik van de huisregels ook mogelijk en dat blijft denk ik het moeilijke eraan).



Hoe dan ookā€¦ik stoor me er niet aanā€¦

Er is inderdaad een heel groot verschil tussen het forum en de website qua reclame regels.



Aangezien jullie natuurlijk allemaal het gesprek dat Inkie, Stefan en ik hadden in Utrecht gelezen hebbenā€¦ :liar: weten jullie hoe het eea in ekaar zit. :wink:

@inkie wrote:

Mijn verbazing zit hem er niet in dat KOK reclame maakt, noch ben ik tegen alle reclame voor kv.

Ik heb echter tijdens de gehele tijd dat ik hier bij KoK ben altijd begrepen dat er werd vermeden reclame te maken voor welk merk kv of luiers dan ook, om de onafhankelijkheid van KoK te blijven garanderen.

Een tijdje terug tijdens het gesprek met Stephan tijdens de meeting kwam het ook zo op mij over dat niet ale reclame of promotiematerialen geaccepteerd werden omdat KoK zijn naam niet wil verbinden met 1 bepaald babymerk. Vandaar mijn verbazing en ook mijn ergernis erover.

KoK was namelijk altijd een betrouwbare site juist omdat ze niet gesponsord worden door kv of luier fabrikanten.

De betrouwbaarheid van de informatie zal nog steeds wel kloppen, maar de onafhankelijkheid dus niet meer door deze reclame.






Inkie, Ik heb toen gezegd ā€œzoveel mogelijkā€ dit soort reclames te weren. We proberen het ook zoveel mogelijk algemeen te houden. Maar zoals ik ook toen al zei soms moet je wat schipperen. KoK is en blijft overduidelijk pro BV.



Alleen sluiten we onze ogen niet voor die mensen waar het echt niet bij lukt en zoals gezegd als er al uitingen zijn dan idd pas vanaf nummer 2 en na een half jaar. :wink:

Alleen die mensen waarbij het ƃĀ©cht niet lukt, die hebben vaak niets aan kv nr 2 :roll:

Klopt Biebels daar heb jij gelijk in maar zoals ik al zei moeten we soms wat schipperen.

@ruud wrote:



KoK is en blijft overduidelijk pro BV.


Ik vind dit niet geloofwaardig, als je pro-bv bent, maak je geen reclame voor kv.



@ruud wrote:


Alleen sluiten we onze ogen niet voor die mensen waar het echt niet bij lukt en zoals gezegd als er al uitingen zijn dan idd pas vanaf nummer 2 en na een half jaar. :wink:


Wat heeft niet lukken te maken met reclame?

Reclame maak je om meer van iets te verkopen. het komt de producenten maar wat goed uit dat het zo vaak niet ā€˜luktā€™ en daar draagt de reclame zeker aan bij. Je helpt ze alleen maar met de fabels in stand te houden door reclame te maken.

Ik zou veel liever zien dat er helemaal geen reclame werd gemaakt en dat voor de dames waar zo veel bij mis gaat dat stoppen een logischere oplossing is dan doorgaan, de kv kunnen kopen tegen normale prijzen ipv de hele hoge prijzen die nu voor een groot percentage voor de marketing betalen.