Kok lootjes, nieuwe ronde voor oud en nieuw????

Owwwwwww

Ik kan hier niet tegen he :oops:

Hier kwam net mijn (overigens zeer leuke) pakketbezorgen ook een pakket voor mij brengen.

Maar ik ben sterk, ik kan me inhouden :eh:

ik denk wel dat ik weet wie mij heeft :inlove: :mrgreen: ;D

Nou, dan ben je verder dan ik… ik heb werkelijk geen idee… in de verste verte niet… :mrgreen:

Hier werd net een pakketje gebracht… Maar hij was voor hub :evil: :mrgreen: :mrgreen: ;D

Hahaha echt niet Cell?

Wat kun je dan toch best wel wat nerveus zijn he hahahahahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Volgens mij heb ik mijn Sinterklaasje ooit ook eens iets opgestuurd :think:

Je hebt toch niet je pakketje geopend hè Marieke, dat je nu al een vermoeden hebt :hand: :naughty: :wink:

Hoe kun jij dat nu al weten dan Marieke? Stiekem gegluurd? :naughty: :mrgreen:

Hier nog niks binnen. Hopelijk komt het wel!

Ik hoorde iets door de brievenbus vallen maar nog niet gekeken. Zal vast gewoon reclame zijn… Vol verwachting klopt mijn hart.

:cry: ik heb nog niks… 8)

Maar degene die ik heb…heeft ook nog niks…net op de post gegaan. Door omstandigheden nog niet aan toegekomen :cry:

Hahaha nee hoor, niet stiekem gegluurd maar heb een goed geheugen voor adressen/telefoonnummers/postcodes :wink:

Whahahaha Nathalie houdt zich met het pakket bezig, samen met een gastkindje. Zegt ze, volgens mij zijn het kleren, een trouwjurk whahahahahahhaah

ik zit steeds te kijken of mijn lootje zich al heeft gemeld :angel:

Jaaaa pakketje is er… Ligt boven op mijn kast te gluren… Er staat op dat ik het pas 5 december mag open maken. Hihihihihihi…

Alle noorderlingen kan ik afschrijven hahaha… Geen idee wie er in het zuiden woont… Dus ben heeeeel erg benieuwd

Hier nog niks binnen, dus weer een dag wachten :eh:

Whoooooeeee, pakketje is binnen!! Bijna gemist ook nog, want de bel dacht even tegen te werken, gelukkig klopte meneer postNL op het raam ;D :mrgreen:

Ik weet denk ik wie mij heeft, tenzij er meer dames daar wonen… :think: Maar als het degene is die ik denk dat het is, vind ik dat heeeeel leuk, vind haar zoo leuk altijd!!

ik kom even melden dat ik mn pakketje binnen heb hoor!!!

Ben wel heel benieuwd want hij is best zwaar :think:

Maar ik laat m braaf dicht tot donderdag, dan moet ik toch eerst werken dus heb niet eerder dan smiddags of zelfs savonds tijd om m open te maken.

en mijn pakketje is verstuurd…de vraag is alleen wanneer 8)

groetjes Jiska

Op mijn pakketje stond niks wat kon verraden… en er worden hier maar schameltjes hints gegeven… valt niks te raden zo… hahahaha… :shifty:

Las hier wel van iemand die als hint had een groot gezin… nou eh… ik had jou niet… dus dat is weer een hint… hahahaha :mrgreen:

Moet ik echt wachten tot 5 december? moet het echt?? :angel: :shifty: :oops: :mrgreen:

hier is ook een pakketje binnnnnnnnnnennnnnnnnnnnn :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

door de postzegels heb ik al een vermoeden van wie het komt ;D ben benieuwd of ik goed zit… enuhhh geen idee waar jullie allemaal wonen dus daar kan ik ook niet zoveel mee… hoewel van mammerijntje weet ik het, maar die had mij dus niet :lol:

noekie waar komt die van jou vandaan dan?

Zwolle 8)

:mrgreen:

@Noekie wrote:

Zwolle 8)

Ik was het niet :mrgreen:

Maar dan weet ik ook wie wel :mrgreen:

2de mysterie opgelost :mrgreen: ;D