Kok lootjes, nieuwe ronde voor oud en nieuw????

Ja best lastig om dágen lang tegen een geheim pakketje aan te kijken :eh:

Nog 3 dagen…het kan natuurlijk tot en met de 5e bezorgd worden, maar hier ook nog steeds niets…en nee, ook niet gelogen.

Komt goed…

Hier ook nog niks. In ‘mijn pakket’ zie ik ook niets staan, dus verwacht ook niks vandaag. Al komen pakjes er soms niet vanzelf in te staan. Ik ben benieuwd!

@Noekie wrote:

Hier ook nog niks. In ‘mijn pakket’ zie ik ook niets staan, dus verwacht ook niks vandaag. Al komen pakjes er soms niet vanzelf in te staan. Ik ben benieuwd!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Noekie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: jij verwacht maar meteen een groots pakket :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Kan ook gewoon brievenbuspost zijn toch,… ;D :mrgreen: ;D ;D

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

@chantalvw wrote:

Ja best lastig om dágen lang tegen een geheim pakketje aan te kijken :eh:

Daar snap ik nou helemaal niks van :shock: heb jij dat geheime pakket nog niet open gemaakt :shock: :shock: :shock:

Hahaha, ik zou er een foto van maken, open maken, me lekker verkneukelen en de 5e alles lekker uitdragen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maar je hee, wie ben ik,… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Heb ik al iets of niets, ben ik al naar de post geweest of niet?

Wie het weet, is Sint of Piet :mrgreen: ;D

:-* :-* :-*

Ohja, kan ook brievenbuspost zijn inderdaad :doh: Hahaha, niet bij stil gestaan :mrgreen: :mrgreen:

Diegene waarna ik het moet sturen kadoo komt ben ik bang een dag later aan…

Hier thuis met een ziek kind en morge moet ik werken dus kan pas morgen na het werk kadoo halen en opsturen dat probeer ik voor 17.30 gereed te hebben

Dus misschien dat het alsnog aankomt :slight_smile:

;D

Beterschap!!

Iedereen die zn pakketje al heeft of vandaag of morgen krijgt kan jou ook vast wegstrepen dus :mrgreen: :mrgreen:

Ik zou als ik Noekie was ook rekenen op een pakket… hahahaha… 1e kindje, populaire meid hier op Kok… die stuur je wel meer dan een ansichtkaartje toch :lol:

In deze vind ik gewoon dat ze een pakket moet krijgen, dus dat degene die haar heeft dat maar goed in zijn oren knoopt!! :naughty:

Even iets totaal anders… vandaag officieel een maand dreadlocks en ze gaan goeeeddd… Ben er zo blij mee! Ze krimpen als de ziekte en kronkelen alle kanten op… but I love them…

Zo, niks met lootjes te maken, maar moest het even kwijt… :mrgreen:

Hihi cell. Toch goed van je dat je hebt doorgezet :thumbup:

Mijn pakje is al binnen en het andere is ( allang) verstuurd.

Voor diegene die mijn lootje heeft: ik heb nog geen idee wie je bent. Hint 3 was een groot gezin maar dan blijven er nog genoeg over. Pfff, nog maar wat langer in spanning zitten

Nog maar 2 nachtjes slapen…

@Cell wrote:

Even iets totaal anders… vandaag officieel een maand dreadlocks en ze gaan goeeeddd… Ben er zo blij mee! Ze krimpen als de ziekte en kronkelen alle kanten op… but I love them…

:thumbup:

@Cell wrote:

Foto!!!

Foto Cell… ;D ;D ;D ???

Foto Cell… ;D ;D ;D ???

Nou, zojuist belde de post NL aan… dus tot zover de werking van mijn pakket, er stond niks in, maar mooi wel dat 1 het pakketje van Bol kwam en een prachtig paars sinterpakje… voor mij!! Helaas heeft Suus de helft van het papier er al af geschuurd… maar de doos zit nog dicht, dus ik zet het weg en donderdag pak ik het uit. Ben heel benieuwd en iemand is volgens mij erg over de schreef gegaan :naughty: Want het is best zwaar!! voor 5 euro :think:

Nouja… ik ben totaal niet neusgierig natuurlijk, dus we zullen zien… :liar:

Hier kwam ook zojuist PostNl, ik helemaal gelukkig, bleken het de kerstpakketten voor mn werk te zijn die ik heb geregeld! Ook leuk… :wink:

(En nu mis ik de dansende kerstbanaan haha)

@Cell wrote:

Ik zou als ik Noekie was ook rekenen op een pakket… hahahaha… 1e kindje, populaire meid hier op Kok… die stuur je wel meer dan een ansichtkaartje toch :lol:

In deze vind ik gewoon dat ze een pakket moet krijgen, dus dat degene die haar heeft dat maar goed in zijn oren knoopt!! :naughty:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :-*

Volgens mij zijn het er toch al aardig wat die nu een pakketje hebben staan?

Ik vergeet soms even HET pakketje, maar dan komt mijn oudste weer…mammm wat zit er nou in dat pakketje??? Neeehe mag nog niet. Toen mijn man: Joh maak gewoon open niemand die het weet. :naughty: :naughty: :naughty:

Maarrrrr ik doe helemaal niets :shifty:

ik geef toe… nu het in huis is… brand ik van neusgierigheid… Maar ik houd me in… bijkomend voordeel… tijdens het afleiding zoeken heb ik de hele bovenverdieping al gepoetst :lol: :mrgreen: