koekjesbak pot

een beetje rare topic titel, maar ik zie hier regelmatig een leuke pot langskomen met de ingredienten erin om koekjes te bakken.

Kan iemand mij vertellen hoe je dat opbouwt? en welke ingredienten je er dan in welke volgorde en hoeveelheid indoet?



sophie trakteert namelijk vrijdag op de pzs al ter afscheid. Nu gaan we zelf kerstkransjes maken voor de kindjes, maar wilde voor de 3 juffen mis zo’n koekjespot maken.

Iemand een idee?

Je hebt een PB

heb er tijdje terug ook 1 gemaakt, erg leuk geworden al zeg ik het zelf.

En je hebt ook een pot vol brownies.



Plaats de linkjes gewoon hier, want zijn geen commerciele sites, maar blogs, dus dat mag volgens mij gewoon… zo niet dat pb ik alsnog wel.



http://www.taartig.nl/blog/2011/09/05/pot-vol-brownies/



Oh wacht das 1 link en daar staan ze allebei wel.

Deze heeft ook leuke printables om op de pot te plakken met het recept erop :thumbup: .

mamamarije: bedankt! het wordt de brownie versie. Ziet er misschien iets minder leuk uit, maar weet toevallig dat de juffen chocolade liefhebbers zijn, dus iets toepaselijker :slight_smile:



maar weet iemand het volgende. er staat dat ik cacaopoeder nodig heb, maar dit is zeker niet hetzelfde als nesquick? :think: heb dat namelijk net gekocht…

Nee nesquick is niet hetzelfde. Je moet echt een doosje cacao hebben, meestal hebben ze die van van Houten in de winkels staan. Bruine met witte verpakking.

ordinaire tvp voor het linkje naar de blog.

Leuk zeg, ik was net naar wat receptjes op zoek voor die potten. Vanwege de fantastische inzet van de juffen, logo, fysio en neuroloog van mijn kind(eren) was ik van plan elk zo’n pot te geven volgende week.

mm thanx voor de tip… koekjes ken ik wel, maar brownies niet… ga die dus ook een keer geven…

@fiep klophout wrote:

ordinaire tvp voor het linkje naar de blog.




tvp? :shifty:

@mamaMarije wrote:

@fiep klophout wrote:
ordinaire tvp voor het linkje naar de blog.




tvp? :shifty:




thanx voor tip… :think:

terugvindpost



niet dat dat echt werkt op kok, want mijn recente topics komen niet meer in mijn lijst met berichten, maar als ik dan zoek op mijn geweldige forum-naam dan komt dit topic wel bovendrijven. (want van die zoekfunctie hoef je verder niks te verwachten)

@fiep klophout wrote:

terugvindpost



niet dat dat echt werkt op kok, want mijn recente topics komen niet meer in mijn lijst met berichten, maar als ik dan zoek op mijn geweldige forum-naam dan komt dit topic wel bovendrijven. (want van die zoekfunctie hoef je verder niks te verwachten)




hihi ben ik dus niet de enige…



ik probeer het meestal via google…

de browniepotten zijn gevuld en een mooi kerstservetje eraan, te wachten tot het vrijdag is.

Wel vind ik mijn pot niet zo geschikt. had een grote hak groentenpot gepakt, maar had beter een smallere ogere pot kunnen kiezen. Denk dat dat mooier zou overkomen, en het beter zou passen…

@fiep klophout wrote:

terugvindpost



niet dat dat echt werkt op kok, want mijn recente topics komen niet meer in mijn lijst met berichten, maar als ik dan zoek op mijn geweldige forum-naam dan komt dit topic wel bovendrijven. (want van die zoekfunctie hoef je verder niks te verwachten)




als de zoekfunctie niet werkt is een pb’tje naar mij misschien sneller… ik heb deze blog namelijk gewoon tussen mijn favorieten staan :wink:

@mamaMarije wrote:

@fiep klophout wrote:
terugvindpost



niet dat dat echt werkt op kok, want mijn recente topics komen niet meer in mijn lijst met berichten, maar als ik dan zoek op mijn geweldige forum-naam dan komt dit topic wel bovendrijven. (want van die zoekfunctie hoef je verder niks te verwachten)




als de zoekfunctie niet werkt is een pb’tje naar mij misschien sneller… ik heb deze blog namelijk gewoon tussen mijn favorieten staan :wink:




ik dadelijk ook als ik thuis ben :wink:

nog sneller idd :lol:

wat een leuk idee zeg!!! Ik ga deze als ik thuis ben ook opslaan…weet ik gelijk wat ik mijn gastouder ga geven…dit met een bon er bij aan…en klaar is klara… :smiley:

Ik ga vandaag de brownies maken, eerst even testen en dan later nog eens maken om cadeau te geven :smiley:

@knipoogje1983 wrote:

de browniepotten zijn gevuld en een mooi kerstservetje eraan, te wachten tot het vrijdag is.

Wel vind ik mijn pot niet zo geschikt. had een grote hak groentenpot gepakt, maar had beter een smallere ogere pot kunnen kiezen. Denk dat dat mooier zou overkomen, en het beter zou passen…




Ik heb ook een grote pot van Hak klaar staan. Zou niet weten waar ik zo snel daarvoor potten zou kunnen kopen. Was ook een beetje bang of het wel allemaal zou passen, maar het past dus net ?

romata, als je er ook een pot voor wilt kopen, zou je bij de xenos of action eventueel een wekpot kunnen kopen.