knuffel rol/kussen van J-line met schaap

onze zoon is helemaal wild van het kussen die normaal gesproken aan het hoofdeinde ligt, hij knuffelt en slaapt ermee :slight_smile:



ik ben bij de winkel geweest waar ik hem vandaan heb, maar die konden er niet meer aan komen en ik kan dus ook niet meer zien wat het merk is, want die heeft meneer eraf gesabbeld :wall:

(die hebben we inmiddels nu gevonden)



er was een website, maar die verkoopt hem dus nu ook niet meer



wie weet waar ik hem kan kopen???

ik kan je helaas niet helpen want heb geen idee hoe hij heet of waar je hem kunt kopen…





Maar wilde even zeggen dat die foto’s echt super CUTE zijn!! :inlove: :inlove: :inlove:

gevonden op een webshop, je hebt pb

@kim86 wrote:





Maar wilde even zeggen dat die foto’s echt super CUTE zijn!! :inlove: :inlove: :inlove:




dank je :inlove: hij is er zo gek mee! :inlove:

@Fietje wrote:

gevonden op een webshop, je hebt pb




ik probeer hem te bestellen, maar het lukt steeds niet :x , ik heb een mail gestuurt, hopelijk krijg ik gauw reactie

@schaap wrote:

@Fietje wrote:
gevonden op een webshop, je hebt pb




ik probeer hem te bestellen, maar het lukt steeds niet :x , ik heb een mail gestuurt, hopelijk krijg ik gauw reactie




de website wordt vernieuwd, vandaar dat ik niet kan bestellen :? , ze kunnen me nu niet helpen :wall:



11-08 : ik heb nu een mail terug gehad, ze hebben dit kussen niet meer in het assortiment :roll: en kunnen er niet meer aankomen :frowning:

komt of is deze niet verkrijgbaar in duitsland?



omdat je daar meer van die rollen ziet…

(meen zelfs die een keer te hebben zien liggen, was bij baby one in Kleve)

weet ik niet, ik heb hem gewoon hier gekocht en wij komen nooit in duitsland :frowning:

woon je niet bij een grens ofzo?



ik weet niet of ik binnenkort in kleve kom, als het is, dan is het over een paar wkjes

als ik daar ben wil ik wel even naar binnen lopen.

maar dat duurt nog even

nee we wonen in het midden van het land :stuck_out_tongue:



graag als je er toch bent :thumbup: heel erg graag zelfs :smiley:

zal eraan denken… :wink:

hoi



morgen ga ik (als alles goed loopt) naar duitsland… zal dan (mocht het nog nodig zijn) voor je kijken…

ja heel graag :thumbup: hubbie zegt dat we er 2 moeten hebben :lol:

gaat het dan over de hoes of incl rol?



en wat wil je ongeveer ervoor uitgeven?

ik de rol compleet gekocht, volgens mij kan je geen losse hoes ervoor kopen :think:

ik heb voor deze 17,50 betaald, dus dat mogen ze kosten van mij, tot 20,- mag je er van mij 2 meenemen :slight_smile: (als ze er zijn :pray: )

ik ben gisteren in de winkel geweest… en helaas hadden ze ze niet.

hun konden mij ook niet verder helpen.



als hun het hebben gehad, dan was het alleen maar promotie…

maar moet bekennen dat hun niet echt meewerkte… :evil:



heb je babypark of j-line zelf al geprobeerd te bellen.?

ach wat jammer, lief dat je het hebt geprobeerd :smiley:



nee ik heb ze nog niet proberen te bereiken, zal eens kijken of ik evt contact kan opnemen



heel erg bedankt voor de moeite :-*

Heb even gezocht en een webwinkel gevonden waar ze 'm verkopen!

Je hebt pb.

Schaap ik stuur je een PB met de link naar een webwinkel.



Ik weet niet of ze nog in het assortiment zijn en of jij ze nog nodig hebt.

helaas nog niets gevonden, de webwinkels die ik gelinkt krijg, hebben hem niet meer in het assortiment :?





niemand ooit zo`n kussen gezien??