knuffel rol/kussen van J-line met schaap

even in de aandacht, nog steeds niet gevonden :frowning: :?

@schaap wrote:

even in de aandacht, nog steeds niet gevonden :frowning: :?




ik heb het al die tijd in de gaten gehouden, maar helaas kan ik deze niet vinden…

nog steeds niets, oproep op fb en mp hebben ook niets uitgehaald



ik heb contact gehad met de fabrikant, maar ze zijn al lang uit de handel, dus echt niet meer te krijgen :frowning:



ik moet echt een 2de handse zien te vinden :o dat gaat dus niet makkelijk worden

@Pitje27 wrote:

@schaap wrote:
even in de aandacht, nog steeds niet gevonden :frowning: :?




ik heb het al die tijd in de gaten gehouden, maar helaas kan ik deze niet vinden…




je bent een schat :-* (beetje laat :oops: )

Schaap, heb je er een foto van, zet die hier even neer dan gooi ik hem hier in de regio even op FB…ms dat iemand er toevallig nog eentje heeft.

Kan het altijd proberen.

@Nikita wrote:

Schaap, heb je er een foto van, zet die hier even neer dan gooi ik hem hier in de regio even op FB…ms dat iemand er toevallig nog eentje heeft.

Kan het altijd proberen.




staat op de eerste pagina :slight_smile:



ik zal op fb ook weer eens een oproep op fb doen!

@schaap wrote:

@Nikita wrote:
Schaap, heb je er een foto van, zet die hier even neer dan gooi ik hem hier in de regio even op FB…ms dat iemand er toevallig nog eentje heeft.

Kan het altijd proberen.




staat op de eerste pagina :slight_smile:



ik zal op fb ook weer eens een oproep op fb doen!




Oh tuurlijk hahaha :oops:

Ik heb via FB iig je bericht gedeeld…zal het ook nog wel eens via de aangeboden/verkoopsite proberen hier in de regio.

en dankzij Nikita is het eindelijk gelukt !! :dance: :dance: :-* :-*





eerst wilde meneertje er niets van weten, maar nu slaapt hij met beide knuffels :inlove:



iedereen bedankt voor het zoeken en meedenken, na bijna 3 jaar hebben we er toch 1 gevonden!

Wat super !!!

Wat fijn om te lezen dat ie nu lekker met beide slaapt…een hele zoektocht van 3 jaar, maar mooi met een goed resultaat :thumbup:



En ik had gewoon mazzel dat er toevallig iemand was die hem had :wink: