Knuffel je speen : van beste idee van nederland ?
is dit ook echt zo of is het een onding ??
Wat is jullie ervaring hier mee ??
Ik heb geen ervaring.
Maar mij lijken het vreselijke dingen, vind ze zwaar en hard.
Doe mij maar gewoon een tutdoekje aan een speen 100x zachter voor zo’n kleintje :thumbup:
Wij hebben deze puntje van de muts speentje aan gemaakt, en dochter kan echt niet meer zonder dat doekje.
Zat wel een belletje in, maar Oma heeft dat eruit gehaald.
hier ook geen ervaring, maar het lijkt me ook veels te zwaar eigenlijk.
waarom heb je het belletje eruit gehaald.
Wij hebben hem namelijk ook, maar nooit aan gedacht om het belletje eruit te halen.
wij hebben de knuffel je speen, maar is veel te zwaar,beetje een miskoop
Dat knuffel je speending is hier echt de miskoop van vorig jaar geweest hoor. Wat een onding. Eerst krijg je de speen er al amper goed door/in. En daarna wilde ie heel dat ding niet meer, want het was maar een zwaar raar ding wat niet op zijn plaats wilde zitten en iedere keer plopte die speen weer uit zijn mond door dat onhandige geval. Hier 1 middagje geprobeerd en toen lag ie weer in de la in de box :roll: .
@romata wrote:
Ik heb geen ervaring.
Maar mij lijken het vreselijke dingen, vind ze zwaar en hard.
Doe mij maar gewoon een tutdoekje aan een speen 100x zachter voor zo’n kleintje :thumbup:
Wij hebben deze puntje van de muts speentje aan gemaakt, en dochter kan echt niet meer zonder dat doekje.
Zat wel een belletje in, maar Oma heeft dat eruit gehaald.
Wij hebben ook een tut pop van de Da en aan de uiteinden van de armpjes zitten haar speentjes :mrgreen:
@knollie1 wrote:
waarom heb je het belletje eruit gehaald.
Wij hebben hem namelijk ook, maar nooit aan gedacht om het belletje eruit te halen.