Knuffel je speen : van beste idee van nederland ?
is dit ook echt zo of is het een onding ??
Wat is jullie ervaring hier mee ??
Ik heb geen ervaring.
Maar mij lijken het vreselijke dingen, vind ze zwaar en hard.
Doe mij maar gewoon een tutdoekje aan een speen 100x zachter voor zo’n kleintje :thumbup:
Wij hebben deze puntje van de muts speentje aan gemaakt, en dochter kan echt niet meer zonder dat doekje.
Zat wel een belletje in, maar Oma heeft dat eruit gehaald.
hier ook geen ervaring, maar het lijkt me ook veels te zwaar eigenlijk.
waarom heb je het belletje eruit gehaald.
Wij hebben hem namelijk ook, maar nooit aan gedacht om het belletje eruit te halen.
wij hebben de knuffel je speen, maar is veel te zwaar,beetje een miskoop
Dat knuffel je speending is hier echt de miskoop van vorig jaar geweest hoor. Wat een onding. Eerst krijg je de speen er al amper goed door/in. En daarna wilde ie heel dat ding niet meer, want het was maar een zwaar raar ding wat niet op zijn plaats wilde zitten en iedere keer plopte die speen weer uit zijn mond door dat onhandige geval. Hier 1 middagje geprobeerd en toen lag ie weer in de la in de box :roll: .
@romata wrote:
Ik heb geen ervaring.
Maar mij lijken het vreselijke dingen, vind ze zwaar en hard.
Doe mij maar gewoon een tutdoekje aan een speen 100x zachter voor zo’n kleintje :thumbup:
Wij hebben deze puntje van de muts speentje aan gemaakt, en dochter kan echt niet meer zonder dat doekje.
Zat wel een belletje in, maar Oma heeft dat eruit gehaald.
Wij hebben ook een tut pop van de Da en aan de uiteinden van de armpjes zitten haar speentjes :mrgreen:
@knollie1 wrote:
waarom heb je het belletje eruit gehaald.
Wij hebben hem namelijk ook, maar nooit aan gedacht om het belletje eruit te halen.
Heb het gedaan omdat ze alleen maar slaapt met die doek, en denk niet dat het prettig is dat als ze draait constant dat belletje rinkelt. En het rinkelt ook nog makkelijk, en aangezien ze echt een draaikont is en niet lang kan stil liggen in bed, ben bang dat ze er wakker van zou worden.
Nergens zo’n handige doek kunnen vinden met zo’n lange punt voor het speentje, anders gaat al makkelijk heel de ‘beer’ op het gezichtje liggen en vond ik een beetje eng in het begin. Want deze doek heeft ze al erg vroeg gekregen i.v.m het speentje kwijt raken.
vind het ook een onding…hier een tutteldoek knuffel
Ik heb m gekregen met kerst,maar werkt idd niet.Te zwaar… en hij haalde de speen er zelfs uit…
hoor er alleen maar slechte ervaringen over… wij hebben het tut/knuffeldoekje van Lodger… mevrouw kan niet meer zonder.
heet nu lodger lover. deze hebben een tijdje in de babydoos gezeten.
@Pitje27 wrote:
hoor er alleen maar slechte ervaringen over… wij hebben het tut/knuffeldoekje van Lodger… mevrouw kan niet meer zonder.
toevallig ik zag ze vorige week en vond ze zo leuk! die raad je me dus we aan pitje? met de tijd wil ik die ook wel hebben
@roosje83 wrote:
@Pitje27 wrote:hoor er alleen maar slechte ervaringen over… wij hebben het tut/knuffeldoekje van Lodger… mevrouw kan niet meer zonder.
toevallig ik zag ze vorige week en vond ze zo leuk! die raad je me dus we aan pitje? met de tijd wil ik die ook wel hebben
Zou eerst afwachten of je kleine wel een spenenkindje blijkt te zijn :lol:
De oudste en middelste hebben hier allebei een speen gehad, maar de jongste wou dus echt niet. In het begin veel zuigbehoefte, in het begin pink of nog maar een keer de borst… dat wordt je na een tijdje ook wel zat, dus eens speen proberen.
Hoe vaak we het ook probeerden… hij werd meer dan kwaad als je met dat ding aan kwam zetten :shock:
De tutpop van Difrax heeft trouwens een langere muts dan die van de prenatal en geen belletje (nadeel van difrax is dat ze heel vaak hun lijn veranderen en dus tegen de tijd dat je kleintje zijn/haar favoriet kiest is die niet meer te verkrijgen :twisted: )
daar zal ik idd eerst naar kijken kan zo lekker ongeduldig zijn he :mrgreen: dat spul is gewoon te leuk allemaal :mrgreen:
En als het al een spenenkind wordt, dan kan het ook nog verschillen welke speen hij/zij wil…hier een kind wat geen spenenkind is, maar de enige speen die ze dan zo nu en dan wel wil is er één waar geen knuffel je speen, tutknuffel/-pop of doekje aan vast kan maken…
De knuffel je speen lijkt me inderdaad erg groot en zwaar, maar heb er zelf geen ervaring mee.
Wij hebben hem gekregen maar ik vind het maar 3x niks veel te groot en lomp :thumbdown:
denk trouwens dat zoals die vrouw het ooit bedacht heeft het wel goed zal werken…
zij had er eentje ontworpen voor haar zieke kindje dat in het zhuis lag en niks kon… zo’n kindje ligt dus maar te liggen en vaak worden kleintjes toch echt met hun koppie opzij gelegd.
Dan kan jij die knuffel er gewoon naast leggen en doordat die zo zwaar is zal de kleine de speen dus ook niet zo makkelijk kwijt raken.
Maar voor het normale huis tuin en keuken gebruik…
@roosje83 wrote:
daar zal ik idd eerst naar kijken kan zo lekker ongeduldig zijn he :mrgreen: dat spul is gewoon te leuk allemaal :mrgreen:
Heel herkenbaar hoor :lol:
Zelfs bij de 3e moest ik me afentoe echt inhouden… maar ja dan heb je al zoveel in huis, dus hoef je al zo weinig… bij de oudste vond ik het zelfs leuk om een aankleedkussen te kopen :mrgreen:
@roosje83 wrote:
@Pitje27 wrote:hoor er alleen maar slechte ervaringen over… wij hebben het tut/knuffeldoekje van Lodger… mevrouw kan niet meer zonder.
beide dames zijn tutkinderen en ik weet dat jij toch geen bv gaat geven. dus waarom niet… is ook handig om snachts de speen terug te vinden. :mrgreen:
zo is dat met zo;n mooi lodger doekje :mrgreen: :lol:
@roosje83 wrote:
zo is dat met zo;n mooi lodger doekje :mrgreen: :lol:
heb je de babydoos al opgehaald?
hier zit er ook een in.