hoor er alleen maar slechte ervaringen over… wij hebben het tut/knuffeldoekje van Lodger… mevrouw kan niet meer zonder.
heet nu lodger lover. deze hebben een tijdje in de babydoos gezeten.
toevallig ik zag ze vorige week en vond ze zo leuk! die raad je me dus we aan pitje? met de tijd wil ik die ook wel hebben
beide dames zijn tutkinderen en ik weet dat jij toch geen bv gaat geven. dus waarom niet… is ook handig om snachts de speen terug te vinden. :mrgreen:
Hier wel bv…maar ook een speentje en ja: ook met het lodger-doekje! Helemaal favo…ook een label-label-doekje: is inderdaad makkelijk voor de kleintjes om al redelijk snel zelf hun tutje in de buurt te houden…
Knuffel-je-speen ligt hier eenzaam in een kast: geen succes dus, ze vond hem geloof ik zelfs eng…zo groot ding vlak bij haar neus.
Is toch zo’n zacht knuffelige doekje met stippen erop en een lusje voor een speen?
Die zat er bij ons namelijk ook in en nooit wat mee gedaan aangezien onze meneer geen speen wil en al een muis had gekozen om mee te knuffelen :lol:
mamamarije… dat is m… :mrgreen:
Iemand interesse?
Voor ik ga zoeken tot ik een ons weeg en blijkt dat niemand hem wil hebben :lol: (ik doe ook geen toezeggingen dat ik hem vind… alhoewel we nu wel intern aan het verhuizen zijn en ik dus heel veel dingen tegenkom :thumbup: )