Knuffel je speen (beste idee van nederland ? )

@Pitje27 wrote:

@roosje83 wrote:
@Pitje27 wrote:
hoor er alleen maar slechte ervaringen over… wij hebben het tut/knuffeldoekje van Lodger… mevrouw kan niet meer zonder.

heet nu lodger lover. deze hebben een tijdje in de babydoos gezeten.

toevallig ik zag ze vorige week en vond ze zo leuk! die raad je me dus we aan pitje? met de tijd wil ik die ook wel hebben :wink:

beide dames zijn tutkinderen en ik weet dat jij toch geen bv gaat geven. dus waarom niet… is ook handig om snachts de speen terug te vinden. :mrgreen:

Hier wel bv…maar ook een speentje en ja: ook met het lodger-doekje! Helemaal favo…ook een label-label-doekje: is inderdaad makkelijk voor de kleintjes om al redelijk snel zelf hun tutje in de buurt te houden…

Knuffel-je-speen ligt hier eenzaam in een kast: geen succes dus, ze vond hem geloof ik zelfs eng…zo groot ding vlak bij haar neus.

welke babydoos?

@roosje83 wrote:

welke babydoos?

prenatal. :wink: sorry blije doos heet die…

nee die zat er niet in misschien in de tweede doos die je krijgt als de baby er is?

@roosje83 wrote:

nee die zat er niet in misschien in de tweede doos die je krijgt als de baby er is?

babydoos weet ik bijna zeker dat die (helaas) niet in zit. :cry:

@Pitje27 wrote:

@roosje83 wrote:

Proberen via mail met Lodger? Zeggen dat je favo-doekje kwijt bent?

@Mandala wrote:

@Pitje27 wrote:
@roosje83 wrote:

Proberen via mail met Lodger? Zeggen dat je favo-doekje kwijt bent?

helpt niet… heb ik ook gedaan (wist toen nog niet dat deze gewoon te koop waren) ze zeggen dat je ze dan in de winkel kunt kopen. :?

wil wel even zoeken of ik hem nog kan vinden.

Is toch zo’n zacht knuffelige doekje met stippen erop en een lusje voor een speen?

Die zat er bij ons namelijk ook in en nooit wat mee gedaan aangezien onze meneer geen speen wil en al een muis had gekozen om mee te knuffelen :lol:

@mamaMarije wrote:

Is toch zo’n zacht knuffelige doekje met stippen erop en een lusje voor een speen?

Die zat er bij ons namelijk ook in en nooit wat mee gedaan aangezien onze meneer geen speen wil en al een muis had gekozen om mee te knuffelen :lol:

mamamarije… dat is m… :mrgreen:

@Pitje27 wrote:

@mamaMarije wrote:

mamamarije… dat is m… :mrgreen:

Iemand interesse?

Voor ik ga zoeken tot ik een ons weeg en blijkt dat niemand hem wil hebben :lol: (ik doe ook geen toezeggingen dat ik hem vind… alhoewel we nu wel intern aan het verhuizen zijn en ik dus heel veel dingen tegenkom :thumbup: )

mamamarije ik hou me zowiezo aanbevolen.

(zij het voor mezelf, zij het voor een vriendinnetje van kok die m vraag wil hebben… :mrgreen: )

@roosje83 wrote:

Hier zat ie wel in de blije doos…

Raar dat die er bij jou niet in zat dan roosje… :think:

een miskoop, veels te zwaar

ik heb het ding gevonden

het is een bruine zachte knuffel pop ? van difrax

weet niet hoe ze heten

we doen de speen aan de muts en hij houd van friemelen aan stof en deze vind hij ook geweldig friemelen want hij is er erg druk mee…

Inge die is hier ook favoriet!

Y.eline heeft hem al vanaf dr geboorte haar “friemmie”

indy heeft hem ook vaak bij zich, en dr logder doekje

:think: ik vind de knuffel je speen juist idiaal :lol: :lol:

al ook wel te maken hebben dan dat jitske een zei slaper is

en ik de knuffel hele gemakkelijk naast haar neer kon leggen

vanaf dat ze 6 weken is heb ik zoon ding

en inmiddels is nummer 2 er ook al

ze zou niet meer zonder kunnen :lol: :lol: :lol: :lol:

Hier werkt het niet! Voor kleintjes erg zwaar…

Een tutpopje is hier ook meer favoriet.