Knieen gescheurd spijkerbroeken (Vingino :-S)

Heeft iemand nog ideeën voor gare knieën ?



Ik heb hier 2 nagenoeg nieuwe Vingino broeken liggen voor C.hristan en bij beide zijn de knieen door :roll: De broekjes zijn nog veel te mooi en te nieuw om weg te doen dus wat doe ik ermee ? Ik heb zelf geen naaimachine.



Knielappen zijn dus not done ?

@Karin2 wrote:





Knielappen zijn dus not done ?





wie zegt dat?

Is helemaal recessieproof las ik laatst :wink: Dat mensen gewend zijn geraakt om alles maar te vervangen, en dat de knielapjes (volgens mij had ik vroeger zo’n appeltje ofzo) juist weer helemaal 2009 zijn :angel: Ik ben zelf niet handig en zou de broek vervangen denk ik, maar not done :think:

Op de markt heb je bij het fourniturenkraampje op strijk knielappen… erg makkelijk

@Karin2 wrote:

Heeft iemand nog ideeën voor gare knieën ?



Ik heb hier 2 nagenoeg nieuwe Vingino broeken liggen voor C.hristan en bij beide zijn de knieen door :roll: De broekjes zijn nog veel te mooi en te nieuw om weg te doen dus wat doe ik ermee ? Ik heb zelf geen naaimachine.



Knielappen zijn dus not done ?



Ik zou ze weg brengen naar de gouden schaar en er een stuk spijkerstof achter laten zetten…blijven ze toch cool 8)

Hier geregeld nieuwe spijkerbroeken met de knieen door…mijn moeder naait er van een oude spijkerbroek lappen overheen…maar dan echt vanuit de naden…het lijkt hartstikke stoer…dus hier zijn knielappen helemaal hip…zie veeeeel meer kindjes er mee…

Lydia, ik las net in een topic van tante Soesa berichten van verschillende mensen die een knielap echt niet mooi vinden. Vandaar :angel:



Jeanet, welke markt ? Assen of Groningen ?



Sas, ook een idee bij de Gouden Schaar. Daar kwam ik vroeger ook wel maar ik wil er niet belachelijk veel geld aan uitgeven. De reden dat ik belachelijk zeg is eigenlijk omdat ik heb gemerkt dat reparaties en zo altijd zo uit verhouding zijn qua prijs.

Mijn zus doet dat vaak even voor me…heb je geen buuf met naaimachine?

Ik heb een keer een drukker van een vingino laten vervangen door een knoop met knoopsgat en dat was 5,- bij de gouden schaar.

Vraag je toch wat ze vragen ervoor…vragen staat vrij!

@nomi wrote:

Hier geregeld nieuwe spijkerbroeken met de knieen door…mijn moeder naait er van een oude spijkerbroek lappen overheen…maar dan echt vanuit de naden…het lijkt hartstikke stoer…dus hier zijn knielappen helemaal hip…zie veeeeel meer kindjes er mee…




Je bedoelt dan van naad tot naad ? Over de breedte ?

Getsie, ik kan dus niet naaien he :frowning: Nouja, ik kan wel naaien maar niet met de naaimachine of naald en draad
:wink:

ja,van links naar rechts…en het staat hartstikke stoer hoor…

van een oude spijkerbroeken stukken er achter zetten

vingino heeft jongens broeken ik collecties die dat ook hebben de milano volgens mij

@Karin2 wrote:





Jeanet, welke markt ? Assen of Groningen ?



Gewoon op een weekmarkt, op bijna alle markten hebben ze zo'n kraampje.

Thnx, ik ben geslaagd hier in het dorp op de markt :smiley:

Ik heb jeanslapjes gekocht die je erop kunt strijken, een stonewashed en een donkere jeanskleur.

Zo gezegd, zo gedaan, ze zitten erop en het lijkt eigenlijk helemaal niet gek :thumbup:



Er waren heel veel soorten, allemaal emblemen, plaatjes van auto’s dieren, motoren, Disneyfiguren, je kunt het zo gek niet bedenken maar dat vind ik niet mooi. Ik hou meer van effen. Net als shirtjes met prints van dieren, Sesamstraat of iets anders, ik hou er niet van.

@Karin2 wrote:

Thnx, ik ben geslaagd hier in het dorp op de markt :smiley:

Ik heb jeanslapjes gekocht die je erop kunt strijken, een stonewashed en een donkere jeanskleur.

Zo gezegd, zo gedaan, ze zitten erop en het lijkt eigenlijk helemaal niet gek :thumbup:



Er waren heel veel soorten, allemaal emblemen, plaatjes van auto’s dieren, motoren, Disneyfiguren, je kunt het zo gek niet bedenken maar dat vind ik niet mooi. Ik hou meer van effen. Net als shirtjes met prints van dieren, Sesamstraat of iets anders, ik hou er niet van.







Doe je die jeanslapjes aan de binnenkant of aan de buitenkant erop?



Ik heb bij de oudste z’n Vinginobroek een lapje aan de binnenkant erop gestreken en ziet er heel cool uit. Deze broeken hebben toch al vaak wat slijtage-accenten.

Ik heb de binnenkant overwogen maar dan kwam het strijkgedeelte aan de kant van het gat zeg maar en dan zag je de hele jeanskleur niet meer. Bovendien zit dan het plak/strijkgedeelte aan de buitenkant.



@renzosmam wrote:

@Karin2 wrote:
Heeft iemand nog ideeën voor gare knieën ?



Ik heb hier 2 nagenoeg nieuwe Vingino broeken liggen voor C.hristan en bij beide zijn de knieen door :roll: De broekjes zijn nog veel te mooi en te nieuw om weg te doen dus wat doe ik ermee ? Ik heb zelf geen naaimachine.



Knielappen zijn dus not done ?



Ik zou ze weg brengen naar de gouden schaar en er een stuk spijkerstof achter laten zetten…blijven ze toch cool 8)




Zo doe ik het ook, althans de naaister dan hè. :angel:

Ik heb nu op 2 broeken het etiket wat eraan zit als je hem koopt, dat stoffen label zeg maar, erop genaaid. Staat ook echt heel stoer!

@Karin2 wrote:

Ik heb de binnenkant overwogen maar dan kwam het strijkgedeelte aan de kant van het gat zeg maar en dan zag je de hele jeanskleur niet meer. Bovendien zit dan het plak/strijkgedeelte aan de buitenkant.







Dat zie je niet meer, want de naad zit dan weer tegen elkaar aan en voor de rest zit het als versteviging erachter



Heb dit een paar maanden geleden gedaan en blijft nog steeds mooi zitten. :thumbup:

Bij een online winkeltje heb ik ook een hele rits aan strijkplaatjes gekocht.



Niet van die Disney dingen ( :sick: ) maar wel gewoon stoere, teksten zoals ook op shirts staan enzo.



Ik vind ze niet geweldig en de broeken waar ze op zitten worden wel ‘ravotbroeken’.

Ik heb o.a. deze besteld:











Hmmm balen, had ik ze nu toch maar aan de binnenkant genaaid.



Alhoewel, nu ik erover nadenk bedenk ik me nog een reden waarom ik het niet heb gedaan: De knielappen die ik heb zijn niet heel erg dun en het lijkt me dat de randjes gaan irriteren aan de binnenkant aan de knieën.