Knieen gescheurd spijkerbroeken (Vingino :-S)

Hier ook een paar nieuwe Retour broeken met een gat in zijn knie :cry: :wall: …





Heb van de week zo’n strijkgevalletje gehaald, maar nog niet erop gezet…





Aan de ene kant denk ik “boeien, kan hij toch zijn broek aan”



Aan de andere kant denk ik “ships, wat moeten die andere moeders op school wel niet denken met zo’n lap op zijn knie”





( :oops: , ja ik weet het…niks van anderen aantrekken…maar dat doe ik wel, daar ben ik erg gevoelig voor.

En hij zit net op school, bijna alle kinderen dragen van top tot teen merk, en ik wil niet buiten de boot vallen…naja mijn kind moet niet buiten de boot vallen…erg he!! :oops: :cry: )

Weet je,die moeders hebben ook kinderen die op de grond spelen en hun knieen verslijten in de broeken…alleen als zij dan steeds nieuwe willen kopen,prima toch,voor dat geld doen jullie weer andere dingen…

Hier zat broeken met knielappen en nog geen haan die ernaar gekraaid heeft hoor…moet ook zeggen interesseerd me niks…

@minniemouse wrote:

Aan de andere kant denk ik "ships, wat moeten die andere moeders op school wel niet denken met zo’n lap op zijn knie"
Die denken waarschijnlijk: "Hé, wat handig! Dat ga ik ook doen. :lol:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

@mamaartje wrote:

Ik heb nu op 2 broeken het etiket wat eraan zit als je hem koopt, dat stoffen label zeg maar, erop genaaid. Staat ook echt heel stoer!




Die vind ik leuk, ga ik onthouden!

Wat een geweldig leuke site Anneke, de knopenshop :thumbup: Ik ga ook hier zeker wat kopen! De applicaties zijn ook leuk die jij post, dat is ook mijn smaak. De jeans lapjes verkopen ze er ook zag ik, voor dezelfde prijs als op de markt.

Als ze nog niet zo oud zijn terug gaan naar de winkel! Heb ik pas ook gedaan bij een broekje voor Jim en dat is teruggestuurd naar Vingino. Zit nog te wachten op hoe of wat, maar niet geschoten is altijd mis toch?

Kunnen die strijklappen alleen bij spijkerbroeken of ook bij katoenen broeken (van die WE-broeken)?