Klopte de geslachtsbepalingsecho bij jullie?

@Noasmama wrote:

Ik heb nu bij twee echo’s (18 wk en 20 wk) te horen gekregen dat wij weer een meisje verwachten. :inlove:

Bij onze oudste dochter wisten we het ook vanaf 20 weken, maar toch durfde ik er toen niet blindelings op te vertrouwen. We hebben de babykamer en de meeste babyspullen toen ook vrij neutraal gehouden.

Deze keer ben ik helemaal om, en nu wil ik het liefst alles ROZE. Ook wil ik van de babykamer deze keer graag een echte romantische meisjeskamer gaan maken.

Maar toch bekruipt me soms dat gevoel: “Wat als ze het nu toch fout hebben gezien?” :shifty: Of komt dat tegenwoordig bijna niet meer voor? :think:

Ik start dus even een polletje, want ik ben erg benieuwd wat de “statistieken” hierover zeggen.

Klopte de geslachtsbepaling bij jou?

En als het niet klopte, met welke termijn was dat dan?

En was dat bij een pretecho, of bij een medische echo?

Shoot! :mrgreen:

Even mijn eigen topic weer uppen, want wij hebben vanavond weer een pretecho gehad (3d/4d deze keer).

En volgens de echoscopiste kunnen we de babykamer met een gerust hart rose gaan verven, het is zonder enige twijfel een meid! :inlove:

Nu na drie echo’s (en zeker met deze termijn) mag ik er wel op vertrouwen dat het klopt, toch? :wink:

Daar mag je inderdaad wel vanuit gaan! :lol: 8)

Een meisje, zeiden ze en ja: Isabel is een meisje! :mrgreen:

toen ik zwanger was bij mijn zoontje wisten we dit met 16 weken 18 weken 20 weken 25 weken en 28 weken dus je ziet we wouden het echt zeker weten en al die keren een jongetje was trouwens wel heel duidelijk hoor

@Sweet-Love wrote:

Bij een jongen kan je er haast niet om heen hé!:slight_smile:

Hier zijn geslacht elke keer uitvergroot in beeld…dus als het nu een meisje word… :think: :silenced:

Alle echo’s, zeiden een jongen en toen de baby er nou eenmaal was bleek het toch… een JONGEN te zijn! :mrgreen: :mrgreen:

Hier klopte het ook

Bij de damian zagen we duidelijk een piemeltje en ze balletjes

en bij anne zagen we duidelijk een vagina