Hier ook allebei de keren goed.
eerste keer goed tweede keer fout
Gr. Claudia
met de 20 weken echo zeiden ze dat het een meisje werd en dat werd met 26 weken bij de pretecho nogmaals bevestigd,en het klopte :inlove:
Bij mijn 20 weken echo zagen ze duidelijk een meisje.
Werkelijk alles is roze hier, geen moment aan getwijfeld. Totdat ik 1 dag voor de bevalling droomde dat ik een jongen kreeg… :lol:
Maar nee hoor, ik kreeg echt een meisje :inlove:
beide keren met de 20 weken ehco goed…een jongen :inlove:
hier klopte het de eerste keer en de tweede keer moet nog bewezen worden maar kan eigenlijk niet missen. dan zou dit meisje toch een groot uitsteeksel tussen haar beentjes hebben
verkeerd aangvinkt.
maar hier klopte het ik was heilig overtuigd van een jongen maar op de echo zeiden ze een meisje kon het dus niet gelofen en ik heb bij elk roze dingetje getwijfeld of ze het wel goed hadden.
en ja ze hadden het goed!!!
Huh? Modies, waarom is mijn topic naar “zwanger zijn” verplaatst? :think:
Mijn vraag is of de geslachtsbepaling klopte, en dat weet je toch immers pas op het moment dat je niet meer zwanger bent? :roll:
@Pumba wrote:
De eerste keer heb ik ook niet veel roze voor het kamertje enzo gekocht hoor, wel kleertjes :inlove: Want ik dacht: stel dat de tweede een jongen is, dan kan ik het weer gebruiken. Maar nu heb ik allerlei dingen nieuw gekocht omdat ik toch roze wil :mrgreen:
Haha, heel herkenbaar, Pumba! :mrgreen:
@ Dragon, Geslachtsbepalingsecho hebben we al met 18 weken laten doen dus. Wel laten we met 28 weken nog een 3d/4d echo maken, dus dan vraag ik het nogmaals na voor de zekerheid.
@ Minke01: Bij jouw tweede was dus ook eerst een meisje voorspeld? Met welke termijn was dat dan, en met hoeveel weken zagen ze het wel goed?
Hier klopte het ook 3x :dance:
We hebben steeds hele duidelijke foto’s gekregen van een piemeltje dus het kon ook niet missen.
Bij Merlijn hebben we zelfs het 3d beeld ervan op de dvd :mrgreen:
bij mij klopte ie als een bus maar op de echo kon het ook al niet missen dat het een jongen was
Bij ons klopte het de eerste keer ook: zowel met 20 wkn. echo als met pretecho met 22 wkn. een jongen en dat is ook zo!
of het 2e x ook klopt weet ik pas in mei. maar op 20 wkn. echo en op pretecho dit keer met 26 wkn. werd gezegt een meid :inlove:
even uppen, hoor…
bij Luna 1x een pretecho gehad met 23 weken geloof ik en zeiden een meisje en idd ze is een meisje :lol:
deze keer bij 19 weken een pretecho duidelijk een jongen
21 weken duidelijk een jongen
en met 27 weken een echo gehad en overduidelijk een jongen :thumbup: :inlove:
Bij een jongen kan je er haast niet om heen hé!
Hier zijn geslacht elke keer uitvergroot in beeld…dus als het nu een meisje word… :think: :silenced:
Hier klopte het zowel met het SEO als met een pretecho… We hebben inderdaad een meisje gekregen!
yep ook hier klopte het bij alledrie!
heel mooi 2 streepjes te zien op de echo’s :inlove:
@Knabbel wrote:
yep ook hier klopte het bij alledrie!
heel mooi 2 streepjes te zien op de echo’s :inlove:
:lol: nou weet ik dus waar ik op moet letten
Jaa bij mij klopte het ook,
Het was de eerste keer duidelijk een meisje.
En nu is het weer duidelijk te zien.
Gewoon lekker doen die kamer verven enzo.
Bij vrienden van mij, is tot 5 x aan toe een echo gemaakt, omdat het babytje in stuit lag. ze dachten een meisje te zien, maar eenmaal geboren wat het toch echt een jongen. Maar maak je daar nou maar niet druk over, het komt bijna niet voor.
succes met klussen
een collega was zwanger, ze zou een meisje krijgen, zij kreeg echter een jongen, ze hadden het verkeerd gezien, ik denk dat die fout vaker voorkomt dan andersom. Lijkt me niet leuk, die collega had al een jongen en een meid hadden ze wel erg leuk gevonden.