Klopte de geslachtsbepaling?

Ben even benieuwd ook naar aanleiding van het artikel in ik dacht de Kinderen deze maand.

Bij wie klopte de geslachtsbepaling bij de echo en bij wie niet? Dan weet ik of we toch twee namen moeten bedenken. :wink: :lol:

Bij mij klopte het 3 keer.



Meisje werd meisje

Jongen werd jongen

Jongen werd jongen

Bij Thom en Max klopte het allebei de keren. Nu hebben beide echoscopistes gezegd dat het 100% een meid wordt dus…over 3,5 maand zal ik zeggen of ze het goed hebben. :smiley:

ook bij mij heeft de gyn gezegd dat het 100% zeker een jongen word kijk maar wat jullie denken ik denk niet dat ik verrast zal worden

Ik kan helaas je echo niet zien Lydia, maar ik geloof je onmiddellijk! :lol:

@Lydia_h wrote:

ook bij mij heeft de gyn gezegd dat het 100% zeker een jongen word kijk maar wat jullie denken ik denk niet dat ik verrast zal worden
:lol: Dát moet wel een jongen zijn!!

Dat zijn zijn billen en dijen toch…nou daar steekt 100% zeker iets tussendoor :lol:

:thumbup:

yep hij ligt met zijn benen wijdt!!!

hiewr ook 2 keer goed gehad, 2 keer een jongen



dit keer krijgen we volgens de echo een meisje over 8 en een halve week zullen we het weten of ze gelijk heeft :stuck_out_tongue:

Bij Thijmen heb ik er dus nooit over nagedacht dat het ook fout gezien kon zijn.

Bij hem klopte het ook :thumbup:

Maar deze keer is het wel door mijn hoofd geschoten en uitgerekend deze maand staat er ook een stuk in de KINDEREN over vrouwen bij wie het verkeerd gezien was…



Maar als 2 verschillende echoscopistes hetzelfde zeggen, zal het wel kloppen toch?



Hmmm mishcien toch maar een afspraak maken voor een 3D echo :lol:

2x goed gezien en nu is het nog even afwachten of het klopt. As. maandag heb ik mijn 3d echo en als het dan nogmaals bevestigd wordt ga ik het al wel helemaal geloven hoor :inlove:

Bij Timo zagen wij het al voor de echoscopist het zag. Klopte dus ook helemaal! Nu zegt de gyn. een meisje (bij het aanwijzen van de schaamlippen dacht ik, tja, hoe ver zou hij er naast kunnen zitten :think: ) en eigenlijk ga ik daar ook van uit. Heb dus ook geen jongensnaam…

Op hoop van zegen dus :mrgreen:

Bij ons klopte het ook, jongen is ook jongen.



Mijn schoonzus haar zus was zwanger van een tweeling waarvan was gezegd dat het twee jongens zouden zijn, bij de bevalling werd er eerst een jongetje geboren en bij de tweede zei de gyn, oh deze heb je nog niet :mrgreen: kinnen hingen op de grond van verbazing (hadden dus ook helemaal niks voor een meisje qua kleding). Het kan dus wel maar dit is natuurlijk wel een tweeling…

Bij mij klopt het helemaal. De kleine is nog niet geboren maar ik heb met eigen ogen tijdens de 3d-echo gezien dat het héél duidelijk een jongetje is :mrgreen:. Geen roze pakjes dus hier 8).

@D. wrote:

Bij mij klopt het helemaal. De kleine is nog niet geboren maar ik heb met eigen ogen tijdens de 3d-echo gezien dat het héél duidelijk een jongetje is :mrgreen:. Geen roze pakjes dus hier 8).




Hier hetzelfde, wat een joekel :silenced: :lol:

@Affie wrote:

@D. wrote:
Bij mij klopt het helemaal. De kleine is nog niet geboren maar ik heb met eigen ogen tijdens de 3d-echo gezien dat het héél duidelijk een jongetje is :mrgreen:. Geen roze pakjes dus hier 8).




Hier hetzelfde, wat een joekel :silenced: :lol:




Haha :mrgreen:. Ik vond het juist wel schattig :angel:.

@tan wrote:

Ben even benieuwd ook naar aanleiding van het artikel in ik dacht de Kinderen deze maand.

Bij wie klopte de geslachtsbepaling bij de echo en bij wie niet? Dan weet ik of we toch twee namen moeten bedenken. :wink: :lol:




Ik stem voor twee namen :mrgreen: Vrienden van ons waren helemaal verbaast… Ze kregen een jongetje zonder piemie!!! hoe moest dat nu .De verloskundige legt de baby op de buik van de moeder en zei: Er bestaan ook nog meisjes hoor :smiley:



Maar ze hadden dus alleen maar jongens dingen :shock: Ja ook namen :mrgreen:

Volgens de pretecho krijgen wij een meisje, maar of het echt zo is, hoor je over 10-12 weken :mrgreen:

Voor de zekerheid hebben we wel een jongensnaam, want je weet maar nooit… Alhoewel ik voor m’n gevoel toch ook wel zeker weet dat het een meisje is :inlove:

Hmmm toch maar 2 namen bedenken dus. :lol: En het kamertje wordt dus ook neutraal… :wink:

twee keer een meisje voorspeld en twee keer juist :inlove:

Meisje voorspeld, en dat was juist.



Deze keer een jongen… al op 3 echo’s, bij 3 verschillende echoscopistes,dus ik geloof t wel. Ik heb trouwens ook zo’n duidelijke echo als hierboven al stond, zal hem er even bijzetten :wink: