Klopte de geslachtsbepaling?

Ja die is duidelijk :mrgreen:

Renzo heb ik nooit gezien,dat wilde we niet…

Bij Celiza met 26 weken tóch nog gevraagd bij de laatste pretecho…jahoor mijn gevoel werd bevestigd…100% meisje in 3d gezien…

En nog heb ik 2 weken later gebeld :roll: weet je het echt zeker??

:lol: Ze zei jahoor ga maar los in het roze…ik neem de volledige verantwoording…nou toen ging ik ook losssssssssssssss 8)

Als mijn kleine een meisje blijkt te zijn, dan heeft ze een 3e beentje ofzo. Er zat echt overduidelijk iets tussen de beentjes.

Over een paar weken weten we het zeker.

Hihi :inlove: die echo’s zijn heel mooi duidelijk!! Hier de mijne van ons meisje, 19 weken zwanger…

Even omhoog om te kijken of ik nog meer reacties krijg.

Bij onze twintig weken echo liet de gyn me eerst zelf kijken. Ik zag direct dat het een meid was en de gyn bevestigde dat. Voor de zekerheid heb ik bij de 3D echo nog maar even gevraagd of ze wilde kijken of het inderdaad een meid was, en ja hoor… een echte meid. En toch durfde ik het niet echt te geloven tot ze er echt was (ik was er van overtuigd dat het een knul was).

Bij Ryan hadden ze het goed en deze keer ook, getuige de foto :inlove:

Ik zal vanavond de dvd eens in de laptop stoppen. Op de tv kon ik hem niet stilzetten (of ik deed iets verkeerd). Ik vond het nl bij mij erg moeilijk te zien. :roll:

Kom maar op met die foto Tan, dan kijken we allemaal even mee :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

hier klopte het ook, maar was ook duidelijk te zien

Ariel: jij hoort hier helemaal niet te lezen ja! 8) :lol: En die foto krijg je na 25 maart heus wel te zien. :lol:

Balen want ik kan de dvd niet afspelen op onze laptop. Iemand enig idee hoe dat kan? Bij mijn ouders op de computer deed hij het wel.

@tan wrote:

Ariel: jij hoort hier helemaal niet te lezen ja! 8) :lol: En die foto krijg je na 25 maart heus wel te zien. :lol:




Sorry, ik trek me wel weer terug op m’n eigen plekje :mrgreen: :mrgreen:

Tenzij je me iets te vertellen hebt?? :lol:

Bij mijn zoontje werd bij twee verschillende echo’s gezegd dat het een jongetje werd en dat klopte dus :mrgreen: . Nu zeggen weer twee verschillende echoscopisten hetzelfde en hubbie zag het nog voor de gyn het zag, dus ik ga er wel vanuit dat het ook nu weer klopt, over 10 á 12 weken weten we het zeker :slight_smile: .

Colin is een jongetje en dat konden we ook heel goed zien! Bij deze echo kijk je van onder tegen zn billen. Waar het rondje omheen staat is zn pipi met zn balletjes. :mrgreen:

dat is echt wel een kleine meneer hoor, hihi, bij mijn jongste zag het er ook zo uit en dat was ook een jongen, beter gezegt het is een jongen alweer van 1.5 jaar



Groetjes quinty

Bij mij zeiden ze 3x een jongen en ik kreeg 3 zonen, dat zag ik ook telkens heel goed op de echo! :inlove:

Nu zeggen ze weer een jongen maar de gynae kon het me niet laten zien omdat de navelstreng er voor hing, dus ik ga het pas echt geloven wanneer ik iets zie hangen! :lol:

En stiekem hoop ik dat ze het mis had … :oops:



Bij mijn zus zeiden ze steeds een meisje (ze had al 3 dochters) en op de echo van 33 weken zagen ze plots iets hangen! :shock:

Ze hadden al een meisjesnaam en ze was net begonnen aan de geboortekaartjes (roze), nou dat werd dus allemaal nog veranderd! :lol:

Het werd dus een zoon! 8)

Hallo,



Nou gelukkig klopte het hier ook hoor!

Bij de 20-weken echo zei de echoscopiste dat we een meisje zouden krijgen.

Heb daarna nog 2 pretecho’s gehad in 2-3-4D en ook op die echo’s zagen we een meisje.



Vorige week bevallen van een wolk van een dochter, dus het is helemaal goed gekomen… :mrgreen:



Liefs Elly.

Gefeliciteerd met je dochter! :inlove:

Ja hoor, geen twijfel mogelijk! De echo-scopiste zag een “hamburgertje” :roll: (wat een benaming :lol:!) en we kregen idd een meiske! :inlove: