was even nieuwsgierig bij hoeveel mensen de uitslag klopt na de bevalling met de chinese conceptiekalender.
Bij mijn eerste zoontje was de uitslag ind goed. En nu zou ik ook weer een zoontje verwachten. Dus ben benieuwd (en de pest… ik weet dus geen leuke jongensnamen…)
maar goed, gewoon even nieuwsgierig…
Ja,bij mij klopte het alle 5 de keren
haha, zooo, vul je m dan ook 5 x in de poll, hihi…
ik heb gekeken voor mezelf… en volgens die kalender zou ik een jongetje moeten zijn :eh: :think: , Lucas ook(dat klopt dan weer wel :mrgreen: ) en Daan zou ook weer een meisje moeten zijn… :eh: :think: tis dus echt maar een beetje koffiedik kijken hoor!!!
Bij mij klopt het niet, ik zou 2 jongens moeten hebben en het zijn toch echt 2 prachtige meiden :inlove:
de 1 keer zou ikeen meisje krijgen… dat klopte dus niet,…
nu zou ik een jongen krijgen en dat klopt!!
maar ja je hebt vdan ook 50% dat het klopt…
Het klopte beide keren :mrgreen:
Bij mij klopte het ook beide keren
Marielle :vlinder:
Bij mij klopt het ook.
Wat mij op is gevallen, is dat veel mensen fouten maken met invullen.
- Het gaat om de maand van conceptie, dus niet de laatste dag van je menstruatie.
- Het gaat om je leeftijd op moment van conceptie (dus niet tijdens de geboorte).
Maar of het echt werkt??
Er zijn hier trouwens al een paar polls over geweest geloof ik.
Bij Kim klopt het! Bij ??? niet!! Of hebben ze het dan toch verkeerd gezien op de echo…we zijn net de kamer behoorlijk roze aan het maken :shifty: :shifty:
Volgens de kalender had ik nu 2 meiden moeten hebben… Zijn toch echt 2 heerlijke jongens!! :inlove:
Bij mij klopte het ook!
Nee, 2x klopte het niet.
grappig, wat gemengd allemaal
Bij mij klopte het.
En bij iedereen in mijn omgeving klopte het ook (oké, misschien een of twee uitzonderingen daargelaten…)
Normaal geloof ik niet in zulke dingen, maar dit vind ik bijna eng worden, zo vaak als het in mijn omgeving uitkomt. Dus, ik ben een Believer! :lol:
Bij mij niet. merijn zou een meisje hebben moeten zijn. nu zou ik wederom een meisje verwachten. dus ben benieuwd…
bij mij klopte het 3 keer wel
Ik had een meisje moeten krijgen, ik ben het wel met Marieke eens dat het koffiedik kijken is.
Bij jill stond er een meisje en dagt klopt.
nu staat er een jongen… en dat kan ik je pas over een tijdje vertellen, of dat klopt.
Bij mij was het precies contra. Bij de eerste zei de kalender een meisje: en dat werd een jongen. Bij de tweede zei de kalender een jongen, en dat werd een meisje. En nu zegt de kalender een meisje: dus dat zal wel een jongen worden, alhoewel ik zelf gevoelsmatig denk dat het weer een meisje is. Dus wie weet krijgt de kalender het nu voor het eerst goed