Klopt het bij jullie - de chinese conceptiekalender??

zou wel grappig zijn…

Ja, ik wil nu ook wel eerder weten wat het wordt. Kan ik de kamer lekker aanpassen in de goede kleuren…

ga er dus nu vanuit dat het een jongen gaat worden… ach, dan heb ik nog een hoop kleertjes in ieder geval.

klopt niets van en als het waar is moeten de twee die nietklopen ook kloppen. dus…menselijke bedenksels.

De kalender voorspelde een meisje en het is ook een meisje geworden. Zelf geloof ik er niet zo in. :?

gr. lolifant

Nee, volgens de chinese kalender had Nathalie een jongetje moeten zijn en ze is toch echt een meid hoor :mrgreen:

Ik zal je vertellen dat MORGEN een jaar geleden ons kleine mannetje begonnen is met groeien in mijn buik. Ik zelf ben Morgen jarig.

Volgens de chineze kalender zou ik met de leeftijd 26 een meisje krijgen en met 27 een jongen. En het is een jongetje geworden een heel mooi verjaardags kadootje.

Dus bij mij klopt het precies

x

Bij Stijn klopte het niet, en bij Lieke wel, dus ik heb nee ingevuld.

Tja zo’n kalender heeft natuurlijk altijd 50% kans dat het klopt… :smiley:

Bij mij klopte het niet. Ik zou een jongen moeten krijgen en het is toch echt een meisje.

leuke uitslag!!!

Bij mij klopt het niet, ik had een jongen moeten krijgen, maar heb een prachtig meisje!

@jet wrote:

Bij mij niet. merijn zou een meisje hebben moeten zijn. nu zou ik wederom een meisje verwachten. dus ben benieuwd…

en voor de 2e keer klopt het dus weer niet bij mij!!!

Bij mij klopt het ook niet. Voorspelling was een meisje, maar het is toch echt een mooie knul.

Bij mij klopte het ook niet.

nee, Yvan is geen meisje!

NEE! Beide voorspellingen zou ik meisjes krijgen…

Sinds eergisteren weten we dat onze zoon een broertje krijgt! :inlove: :inlove: :inlove:

nee, Lynn zou volgens de kalender een jongen zijn… is toch echt een meid…

Deze frummel zou een meid moeten zijn, maar op de echo’s was toch duidelijk iets anders te zien :mrgreen:

dus 2x fout

Wij zouden een zoon krijgen, maar Emma is echt een meiske :inlove:

Bij ons klopte het wel Sacha is een mooie jongen geworden zoals de kalender zei. En mijn gevoel zei dit trouwens ook heel erg sterk.

hoi

ben niet 100% zeker of het klopte.

Ik was 16 bij me dchter en de kalender rekend pas vanaf 18 jaar.

Mijn oudste zoon klopt wel me jongste weer niet maarja die is ingeleid misschien als ie 7 daagjes was langer was blijven zitten dan had het wel geklopt :think:

yep bij mij klopte hij wel… 8) ik zou een jongen krijgen en die hebben we dan ook gekregen! heb trouwens ook even gezocht naar toen mijn moeder zwanger werd van mij en mijn schoonmoeder zwanger werd van hub en die klopten ook, dus ja :think:

Bij Alyssa klopte het. Nu zou het weer een meisje moeten zijn volgens die kalender en 26 april weten we dus pas of het klopt of niet.