kleuters gymmen op school.....

Wat hebben de kindjes aan?

ik dacht eigenlijk gewoon alleen ondergoed, maar Lys ging laatst een beetje veel huilen omdat zij geen stoere gympjes had??

help?

wat heeft ze “nodig”? enne… waar haal ik dat :angel:

zou het even op school vragen, regels verschillen nl per school. Hier gymen ze in ondergoed en op blote voeten.

Als ze wel gympies oid aan hebben; even bij schoenenreus en dat soort winkels kijken!

Hier ondergoed en hun binnenschoentjes - ze hebben namelijk altijd al binnenschoentjes aan en die komen grotendeel bij scapino ed vandaan. Een enkeling heeft wat anders maar die van mij ook van scapino of schoenenreus.

angelina ballerina’s hebben ook geen stoere schoenen nodig :lol: :wink: :mrgreen:

@fiep klophout wrote:

zou het even op school vragen, regels verschillen nl per school. Hier gymen ze in ondergoed en op blote voeten.

Als ze wel gympies oid aan hebben; even bij schoenenreus en dat soort winkels kijken!

Op blote voeten en in ondergoed ?

is dat niet erg ouderwets, verder vind ik het niet zo fris ook :shifty:

Hier ook in ondergoed, maar wel schoentjes aan (met een lichte zool).

Hier in aparte gymkleding wie we aan het begin van het jaar meegeven en 1x in de zoveel tijd mee naar huis om te wassen. Verder ook gymschoentjes.

Die in verband met de hygiene. Zou het anders zelf ook niet prettig vinden, I.S. heeft eczeem onder haar voetjes. Nu is het niet besmettelijk, maar misschien heeft een ander kindje wel zwemmerseczeem onder de voetjes.

ondergoed en van die simpele gympies.

Zijn er als ‘instappers’ en met klittenband.

Echte gympen met zo’n hele harde zool mogen niet.

Van Haren/ Schoenenreus ed voor 4 euro ofzo per paar (ze zijn er ook wel van Rucanor etc, maar dan zijn 10 euro en schoentjes hebben echt werkelijk niks te lijden).

Gympies blijven hier op school in een eigen tasje.

Ik neem ze vaak in de vakanties even mee naar huis zodat ik kan kijken of ze nog goed passen (nadat ik dit bij de oudste namelijk niet deed en ze dus echt veels te klein bleken en hij niks gezegd had :oops: ).

@groenelimo wrote:

angelina ballerina’s hebben ook geen stoere schoenen nodig :lol: :wink: :mrgreen:

deze ballerina vind dus van wel hahaha

ik zal van de week eens langs de scapino oid gaan, dan zal ik vast slagen, ze was er gewoon verdrietig van, ik wist het gewoon niet…

ik vraag het sowieso eerst ff de juf :mrgreen:

bedankt allemaal!

De rest van je leven ga je nog heel veel gymschoenen kopen. Ik koop van die 4 euro schoentjes, en afhankelijk van de leeftijd een gympakje of broekje en shirt.

Hier doen ze trui uit, dus gymmen dan in broek/rok met shirtje/hemdje en op van die goedkope gympjes.

bij intake van tygo werd verteld dat ze dus ook in ondergoed gymen en met zachte soepele gymschoenen

het zijn van die turn schoentjes… maar ik ken ze als uretmietjes :mrgreen: komt doordat ik vroeger op de vrije school uretmie kreeg (vrije vorm dansen of zoiets)

Hier gymen ze in korte broek, t-shirt en gympies. Elke dinsdag doe ik schone kleertjes in zijn schooltas.

De gympies heb ik gewoon bij de Bristol vandaan.

Waren maar iets van € 5,-.

ik had een tijdje terug van die platte schoentjes gekocht, bij de h&m, die bij zo’n balletpakje horen, kunnen die ook?

geloof dat ze die ook wel leuk vind nml :wink: (scheelt een ritje naar de stad, langleve het dorpsleven he, is niks te krijgen :wink: )

dat zijn dus van die uretmietjes :lol:

denk het dus wel hoor… denk dat het meer gaat om dat ze wat om de voeten hebben

en als je meisje ze ook leuk vind ben je mooi klaar toch?

Hier is het Onderbroek en hemd. en gym schoentjes van die simpele voornamelijk. ALleen sommige hebben geen schoentjes dus dan blote voeten !

uretmietjes :lol: echt nog noooooit van gehoord 8)

maar goed, dat kan dus :smiley:

krijgt ze die mee :smiley:

nee is ook iets van de vrijeschool waar ik vroeger op zat

het zijn gewoon een soort turnschoentjes maar omdat we ze altijd aan deden bij uretmie noemden we ze zo

Hier ook in het ondergoed en sinds kort allemaal op blote voeten (eerst mocht je zelf kiezen welke gymschoenen, als ze maar snel aan en uit konden). Vanaf groep 3 heeft ze echt gymkleren en goeie schoenen nodig.

Ben ik nu 1 van de weinige die dat echt heel vies vind, op blote voetjes :eh: :think: