Hier ook gewoon gymschoentjes…
En gewoon in de kleertjes, niet in hun ondergoed.
Hier gymen de kleuters nog niet, wel hebben ze 1x per week euritmie en daar hebben ze euritmietjes voor nodig.
@Debbie & Lana wrote:
Ben ik nu 1 van de weinige die dat echt heel vies vind, op blote voetjes :eh: :think:
De zaal waar anne in gymd is speciaal voor de kleuters en daar komt verder niemand in, dus ook geen andere sportverenigingen. Daarnaast mag je als je als ouder zijnde er tegen bent je kind met schoenen aan laten gymmen, maar dat is in Annes klas nvt. Ze doen dit bij haar op school ivm volgen van voetontwikkelingen. Ze zijn heel erg bezig met de motoriek van een kind.
Anne zit ook al 2.5 jaar op turnles, eerst turnde ze op turnschoennen, nu is ze doorgegaan naar een gevorderde groep en turnt ze op blote voeten. Je ziet gewoon dat ze de oefeningen dan beter kan uitvoeren (op de balk tenen om de balk ‘vouwen’ etc)
Hier inderdaad ook in ondergoed. Als de meisjes een legging of maillot aanhebben mogen ze die ook aanhouden. Verder gewoon gymschoentjes, van die inschieters of met klittenband.
@melanie wrote:
@fiep klophout wrote:zou het even op school vragen, regels verschillen nl per school. Hier gymen ze in ondergoed en op blote voeten.
Als ze wel gympies oid aan hebben; even bij schoenenreus en dat soort winkels kijken!
Op blote voeten en in ondergoed ?
is dat niet erg ouderwets, verder vind ik het niet zo fris ook :shifty:
welk deel is niet fris dan? en uh wat is er ook alweer ouderwets aan?
@fiep klophout wrote:
@melanie wrote:@fiep klophout wrote:zou het even op school vragen, regels verschillen nl per school. Hier gymen ze in ondergoed en op blote voeten.
Als ze wel gympies oid aan hebben; even bij schoenenreus en dat soort winkels kijken!
Dit had ikzelf ook aangegeven op eerste pagina, wat ik er niet fris aan vind:
@Debbie & Lana wrote:
Hier in aparte gymkleding wie we aan het begin van het jaar meegeven en 1x in de zoveel tijd mee naar huis om te wassen. Verder ook gymschoentjes.
Die in verband met de hygiene. Zou het anders zelf ook niet prettig vinden, I.S. heeft eczeem onder haar voetjes. Nu is het niet besmettelijk, maar misschien heeft een ander kindje wel zwemmerseczeem onder de voetjes.
@Debbie & Lana wrote:
@fiep klophout wrote:
Dit had ikzelf ook aangegeven op eerste pagina, wat ik er niet fris aan vind:
@Debbie & Lana wrote:Hier in aparte gymkleding wie we aan het begin van het jaar meegeven en 1x in de zoveel tijd mee naar huis om te wassen. Verder ook gymschoentjes.
Die in verband met de hygiene. Zou het anders zelf ook niet prettig vinden, I.S. heeft eczeem onder haar voetjes. Nu is het niet besmettelijk, maar misschien heeft een ander kindje wel zwemmerseczeem onder de voetjes.
Ze zweten toch helemaal niet in die kleren, ze gaan echt niet fanatiek aan het sporten hoor.
Tis meer spelen wat ze doen.
En draagt je kindje ook waterschoentjes als jullie gaan zwemmen dan?
Want daar kun je ook wat “oplopen” toch?
@melanie wrote:
@fiep klophout wrote:zou het even op school vragen, regels verschillen nl per school. Hier gymen ze in ondergoed en op blote voeten.
Hier ook nog gewoon zo hoor. Wat is er vies aan dan? Thuis lopen ze ook op blote voeten, dus waarom niet in de gymzaal op school.
En inderdaad in het zwembad lopen ze toch ook met blote voeten rond.
Hier in gymkleren en gymschoenen.
Hier moeten ze gymkleren aan en gymschoenen. Mischa heeft van die spotschoenen van de scapino. Ze gymmen er zo weinig mee, dat ik ze mooi bewaar voor Justin straks.
Hier ook in ondergoed en op blote voeten.
Hier in ondergoed of met kleren aan en dan wel met speciale gympen. Gekocht voor een paar euro bij de schoenenreus (witte met klitteband).
Hier gymmen alle klassen dus ook de kleuters in gymkleren. Een broek, een shirt en gympen. In de zomer alles kort en onze kleuter heeft nu lange broek en shirt,de oudste, groep 3 wil dat niet meer. Die zweet genoeg en wil alles kort :mrgreen:
hier in hun ondergoed en liefst wel gypies (4 euro van haren) ivm wratjes idd
@Amaya wrote:
Hier ook in ondergoed, maar wel schoentjes aan (met een lichte zool).
Hier precies zo. Vanaf groep 3 in gymkleding en echte sportschoenen.
Hier gymmen ze in ondergoed, maar er zijn ook kindjes die gymkleding hebben. Voor Bo doe ik dat maar niet, die is niet zo vlot met aan- en uitkleden, dan duurt het alleen maar langer voor haar.
En ze mogen op blote voeten, maar sinds de juf zei dat Bo vaak koude voeten had bij het gymmen, heb ik van die goedkope gymschoentjes bij Scapino gehaald.
Voor Bo is het eigenlijk beter op blote voeten, aanrader van de fysio, maar goed, koude voeten is ook niet echt lekker.