doei ingrid
doei doei ingird
@oessie wrote:
is dat nog wat zo’n fietskar?
ja ik vind het super,
ik heb em voor beide gehad met 2 is te zwaar trappen nu , drm makkelijker als ik sophie er naast heb.
en voor boodschappen doen
@oessie wrote:
ja maar maak me nu al druk om haar het inbakeren af te gaan wennen, geen idee hoe ik dat ga aanpakken, probeer het nu wel eens maar dat is dus drama :?
ja snap ik ,
Melissa haar motoriek is niet helemaal oke, dus misschien voor ons ook wel handig zo’n karretje achter de fiets
ja zou kunnen maar je moet wel zien idd naar gewcht wat kan hebben ,
en zelf merk ik nu idd met een jaar of 3,5 sophie te zwaar is en met boodshcappen moeilijker is zeker met regen en wind zeg maar,
zijn ze duur?
het inakeren afeleren heb ik geen ervaring mee eig,
op zich denk ik als ze groter is het vanzelf zo ugaan? past dan toch niet meer inbakeren en dan dekentjes over eng oed in stoppen? nee kan je er niet in advisren helaas, maar denk dat een CB of iets als KOK hihi het wel weeet
@oessie wrote:
zijn ze duur?
wij hebben een relatief goedkopen van ik meen 120 euro,
van de blokker in de aanbieding dat ding is superhandig, 2 zits met kruisgordel ( 3 punts) Zit ruimte achterin veel, en afsluitbaar voor regen
ik gebruik hem dagelijks, en nu al zo een 3,5 jaar.
Bevalt me prima, wel aan te raden dat ie binnen kan staan afgedekt met veel nat zal ie denk ik minderlang goed blijven
oh binnen staan is het probleem niet, ruimte genoeg :mrgreen:
haha wij kochten hem en paste niet door de deuropening :wall: :shifty:
wij zijn eind nov verhuist naar dit stekje
haha gaaaaf man ruimte voldoende dan ja, wat een woning zeg ,
wij woonden in een huurhuissie,
nu ben ik gescheiden , en woon ik op een kamertje van 18m2 haha
en alleen met een berghok waar ie niet in past sdoor de deuropening en als het paste zo vol met fietsen staat niet zou passen , hij staat nu bij oppasgezin waar ik hem ook voor gebruik
woon je ook landelijk? kwa omgeving ook zo ruim ?
ja dat is wel een heel verschil dan met die van ons!!!
Maar een huis maakt je geluk niet he!! Wij hebben deze kans gekregen om een huis te bouwen, Hub heeft het helemaal zelf gedaan, dus twee jaar lang hebben we in een oud groene kruisgebouw gewoond, zonder douche enz… maar daar was ik net zo gelukkig hoor!! Natuurlijk ben ik superblij met ons stekkie!!
Balen zeg van je scheiding!!
@bianca81 wrote:
woon je ook landelijk? kwa omgeving ook zo ruim ?
ja aan het water wonen we, in een nieuwbouwwijk in overijssel (vollenhove ken je dat)
tja wel balen maar ook euhm verblijdend, en meer vrij zijn,
ik baal alleen dat de kinderwens n zo uitgesteld wordt door hoe alles loopt,
we hebben zo veel trajecten gelopen in zkh.
Nee scheiding is helaas goede keus geweest.
En nee woning maakt je geluk niet ik ben nu ook erg blij , en kom tot me zelf, en mijn kamer is echt mijn kamertje
in sf stonden de fotos van poosje terug,
nee heb het er prima naar mijn zin
nee ik ken heel overijssel niet ik woon in de provincie groningen
Appingedam, ken je dat? Ligt op 4 km afstand van Delfzijjl.
En ong 20 km van Groningen Stad
hoeveel kindjes heb je als jevragen mag?
meis ik ga er van door,
ik ben er maandag weer,
heb alleen ma di en woe internet ivm dat ik 3 dgn in de week bij oppasgezin in verblijf. ( zei zijn er dan niet)
En heb op kamer geen internet helaas en dat voor een KOK verslaafde