hey ingrid en besloten v wb de auto ? nmieuwe of repareren ,
ik kan me nog heugen idd dat ie al eerder stuk was, balen zeg eig miskoop geweest niet waar ?
ja vond ik ook wel, en ze is nu 3,5 jaar vind echt knap, heb even geprobeert zonder zijwieletjes, gaat ook redelijk ms over een maand of 3 in zmer es poging wagen
Hoe is het met jou en de kiddies? Ik ken je meen ik niet zo heel goed ?
:think:
ja dat is al vlot of niet?
tja ligt aan het kindje zelf hé mijn nichtje heb ik leren fietsen dat ze al 5 was,
meestal is tussen 4,5 en 5 jaar leren los fietsen.
Sophie wil graag zelf oefenen en kwaad kan het zeker niet, we zien wel.
Als ze er lol in heeft vind ik prima,
alleen even ander fietsje er voor hebben via MP
het worden een andere auto
hebben schoonbroer gezegd dat hij maar weer moest rondijken
hihi die van mij kan net bij de trappers van zo’n driewieler!! Lijkt me super als ze zelf kunnen fietsen
over 3 kwartier naar het werk toe
volgens mij is het rustige midweek
marco alleen op aangepaste driewielerfiets
ow ingrid hopelijk nu nieuwe auto die beter is meis, succes met de zoektocht,
oessie, elk kind is anders en maar net wat ie gewent is, Sophie fiets al poos Lieke is nu 2 en een half jaar en fiets ook op "normaal"fietsje buiten, als ik lopend ben met haar durf ik de straat niet op ivm het luisteren en begrijpen nog niet.
Sophie kent beetje de regels, stoppen als rechts weg zit
ze kent begrip als rechts links en grote kleine bocht enz… das handig
wendy was ook 3,5 toen ze met mij mee fietste naast me, was helemaal super, nu is ze 6 en natuurlijk zonder zijwielen ,
ze kan ong een km of 8 fietsen .
Ingrid vast werkse, ik heb vlees op staan te sudderen en eet op tijd met kids,
hun papa komt vanaaf thuis dus ik doe ze lekker in bad dan pyjama aan en mogen ze opblijven ,
@bianca81 wrote:
Hoe is het met jou en de kiddies? Ik ken je meen ik niet zo heel goed ?
:think:
Ja goed hoor, Melissa is een ondeugende peuter en Fenna is erg makkelijk kindje, mits ik haar inbaker, anders maakt ook die er een potje van

schoonbroer gaat zoeken voor nieuwe auto
Ik vond wle leuk sophie fietste met papa t weekend ook mee op de fiets, lieke zat achter op zijn ze naar delfzijl geweest, was ong 5 km in totaal gefiets, vond ik wel erg veel had ik niet zo maar gedaan haha maar sophie vond geweldig, heeft het er nog over,
ik zelf houd het maar bij ons eigen stadje, maar moet ook om denken met oversteken drukken wegen ivm de fietskar die ik achter de fiets heb
handig ingrid als iemand anders ( mee) zoekt voor jullie, hoe is het met henk en marco overigens,
Oessie inbakeren kan idd rust geven , lekker als het helpt :thumbup:
is wel leuk om zo te leren
is dat nog wat zo’n fietskar?
gaat goed hoor met marco en henk
henk heeft wel nog wat last van de rug
buik word wat minder
ja maar maak me nu al druk om haar het inbakeren af te gaan wennen, geen idee hoe ik dat ga aanpakken, probeer het nu wel eens maar dat is dus drama :?
ik ga boterham smeren en marco naar beneden roepen
tot vanavond en anders morgen
doeiiiii :-*