oessie
16 april 2008 om 14:20
@bianca81 wrote:
nee ik ken heel overijssel niet ik woon in de provincie groningen
Appingedam, ken je dat? Ligt op 4 km afstand van Delfzijjl.
En ong 20 km van Groningen Stad
ja dan weeet ik wel een beetje waar, gister nog bij ikea geweest in groningen!
Ik zelf heb helemaal gene kidnejs wel 2 zwangerschappen gehad,
heb 3 oppaskindjes mijnnichtje van nu 6 jaar en sophie 3,5 en liek 2,5
Op 29 september 2007 is anne :**: geboren het zusje van S en L, helaas is zei na 6,5 week op 11 nov 2007 overleden.
Anne was ook mijn petekindje,
@oessie wrote:
@bianca81 wrote:nee ik ken heel overijssel niet ik woon in de provincie groningen
Appingedam, ken je dat? Ligt op 4 km afstand van Delfzijjl.
En ong 20 km van Groningen Stad
ja dan weeet ik wel een beetje waar, gister nog bij ikea geweest in groningen!
zoo das uit de buurt zeg van jullie
oessie
16 april 2008 om 14:23
oh ja dat heb ik inderdaad allemaal wel gevolgd!! Vreselijk zeg!!!
Heb jeje oppaskindjes vaak?
Maar je zou dus zelf nog graag een kindje willen van jezelf? (als ik teveel vraag zeg je het he?)
ik zou stomme graag zelf kindjes willen maar heb ook de aandoening endometriose en ben bekent met cystes heb wel iui poging gehad
maar vaak ziek ook geweest.
Heb nu ook weer zware medicijnen en als ik vrijdag de cyste nog heb word er weer een operatie ingepland, erg vervelend
maar goed nu dus pas gescheiden en wat er weer komt en wat het word weet je niet helaas.
Mijn oppaskindjes heb ik ma di en woe vast bij hen in huis dan mijn nichtje pas ik de dinsdags op ( samen met s en l )
en vrijdags
de donderdags werk ik op vrijwillige basis in een verpleeghuis op huiskamerdienst met 12 bewoners,
soms pas ik in weekenden extra op paar uurtjes ofzo of savonds zeg maar
meis ik ga er echt van door hopelijk spreek ik je nog es t was wel leuk even wee rop kok gebeurt me niet vaak haah
ik ga eten koken en daarna kids in bad doen
tot laters fijne avond nog
oessie
16 april 2008 om 14:31
jemig dat is allemaal niet niks zeg!! Heftig hoor!! En dan ook nog de scheiding!!! hoop dat je dromen uit gaan komen:-*
oessie
16 april 2008 om 14:31
jij ook fijne avond!! doei doei
trying
16 april 2008 om 19:56
Ik blijf ook niet meer al te lang… moet nog alles in orde maken voor de oppas morgen. Hubbie is onderweg naar huis na een zakendiner, maar het duurt nog wel ff eer hij hier is.