Rare titel? Niet echt. Een klein beetje neem ik afscheid. Van de extra knopjes en de titel die hoort bij het modereren hier.
Na heel wat jaartjes met heel erg veel plezier is nu het moment gekomen om te stoppen.
Lang over nagedacht en aangezien we hier tzt weer hard zullen moeten gaan werken voor een volgend kindje op komst, er nooit een goed moment zou zijn etc., is het moment nu geworden.
De knopjes zijn straks welliswaar verdwenen maar de inbox voor PBtjes blijft bestaan.
En dit topic is dan ook de aangewezen plek voor een welgemeend dank jullie wel. Voor alle opbouwende kritische noten, voor alle complimentjes richting modieteam, voor alle fijne suggesties ter verbetering van het forum. Dit alles heeft het modereren tot een groot plezier gemaakt, en ik vermoed dat ook de rest van het team dat zo zien. Dus blijf die PBtjes sturen en die topics openen. :thumbup:
Tot schrijfs!
rhi,
txx voor je modie zijn
fijn dat je op kok blijft meis
:-* :-* :-*
Dikke kus Rhi… :-* :-*
Lieve Rhi,
Hier zat ik eigenlijk al op te wachten! Jullie zitten zo heerlijk te genieten van Casper, dat er weinig tijd voor modieschap is gebleven.
Ik hoop dat je wel vaak Casper gaat spammen en echt wij komen nog steeds langs hoor!
Heel veel liefs,
Moon
Doe je ook de groetjes aan Daan?
Hey Rhiannon,
Zoals we al gezegd hadden tegen elkaar. Einde modieschap zegt niks we spreken elkaar toch wel. :inlove:
Bedankt voor het modereren. :-*
Eindelijk de knoop maar doorgehakt moeilijke beslissing maar wel een goeie denk ik voor jou.
He kom je nu ook weer eens wat vaker mutsen? :mrgreen:
Bedankt voor alles dat je voor ons gedaan hebt als moderator!
bedankt voor het modereren :thumbup: :thumbup: :thumbup:
bedankt meis
Bedankt meis!
We spreken elkaar snel weer en binnenkort zien we elkaar weer… :thumbup:
(onze auto weet inmiddels de weg naar jullie huis hihi :mrgreen: )
Blijf hier zeker weten rondhangen/neuzen etc (ha een hangmoeder bestaat dus ook naast de hangjongere en hangbejaarde hahaha) komen vast nog bergen vragen tzt als de kleine jongen nog groter groeit. Of wat te doen als er 2 rondhopsen of bijna etc… :mrgreen:
En alle modies staan in de MSN, in de mobiele, in de adressenlijst voor kaartjes etc en ook in de TomTom :lol:
Daarbij niets gaat ons tegenhouden om Mari-Louise mega te komen knuffelen!! :inlove: :dance:
Bedankt voor het modereren hier op KOK
Een bosje rozen voor jou
dag rhilex 8) bedankt voor alles en blijven spammen he :inlove:
Thank you :-*
Een veel suc6 met Nr 2,3,4,5 :mrgreen:
thank you Rhiannon :-* :-* :-*
Bedankt en succes met de rest van het elftal! :mrgreen: :-*
:-*
Bedankt Rhiannon :thumbup: :-* Knuffel aan dat mooie kereltje van jullie.
:-* :-* Thx Rhi!!
Genietse van Capser en hopelijk zien we je weer wat vaker bij de mutsen 8) :-*