KLEIN AFSCHEID

Bedankt voor de goede zorgen en veel geluk gewenst voor morgen~ :-*

Thanx Rhi!!!

Geniet maar lekker van jullie klein man!!!

En ik maar lezen hier… bedankt voor het modderen… :eh: :mrgreen:

Hahaha een elftal zal het niet worden hoor :mrgreen: denk dat ik dan een andere man zal moeten zoeken 8)

Modderen ga ik ergens in de zomer wel doen, lekker smeren in de zandbak met water erbij :lol: of ergens op het/een strand. Oh een kind is zo’n heerlijk excuus om zelf ook weer lekker te smeren :angel:

Bedankt voor die blumen :mrgreen: !

Rhi, bedankt voor alle topics die je voor me gesloten hebt (Wie is de mol :mrgreen: ).

Heel veel geluk met je grote en kleine man en kom maar vaak foto’s spammen :inlove: !

:-*

thx rhi!!! en we spreken elkaar nog meis :-* :-* :-*

dikke kus

en bedankt voor je trouwe plicht hier op kok :-*

Rhi, bedankt voor het modereren en geniet van kleine Casper :inlove: :-*

Dag Rhi! Dankjewel en geniet van je mannen! :slight_smile:

Dankje Rhi :-*

(ik las eerst ook modderen 8) )

:-* :-* :-*

Moeilijke beslissing maar denk wel 1 die eraan zat te komen…

Heb veel met je gedeeld en zal je sowieso nooit vergeten.

Dikke :hug:

Bedankt! En tot op KOK!

Bedankt!

Geniet nu maar lekker van je mannetje :wink: :inlove:

Lieverd, je zult je tijd die je nu over hebt zeker heel erg nuttig besteden!

Ook namens mij heel erg bedankt voor alles. Fijn dat je nog wel hier blijft hoor, zodat het afscheid niet definitief is.

En ik hoop dat we weer lekker bijkletsen bij een volgende meeting. :-

Ga lekker fulltime genieten :wink: :-

Jij heel erg bedankt voor alle energie die je in het forum hebt gestoken als modie! :thumbup: :-*

Rhi, bedankt voor alles wat je als modie hebt gedaan :-

Heeeel veel geluk en liefde voor de toekomst met je gezinnetje :-
:thumbup:

Bedankt en veel succes !! :thumbup: :thumbup:

thnx Rhi, voor alles als modie!

Veel geluk met de kleine en grote man! en wat er maar bij mag komen! :inlove:

Op de verjaardag van R zal ik vast en zeker ook aan jou en Casper denken en de smsjes die we elkaar toen stuurden :lol:

fijn dat je wel blijft hangmoederen!

Hey meis ,

De beslissing en de stap toch genomen.

Jullie hebben nu samen CAsper in het leven die jullie delen. Dat brengt heel veel tijd met zich mee van vreugde en belving van andere emoties en bezigheden,

dat KoK dan op een zachter pitje komt te staan is niet zo verbazend dan he? IK denk een goede stap, hopelijk heb je er een goed gevoel bij.

Fijn dat je wel blijft , misschien kun je Casper spam plaatsen. Heerlijk knulletje is het he? Mooi kindje. :inlove:

Ik wil je alle goeds wensen en bedanken voor je modie-werk hier op het forum en de inzet daar voor . Maar bovenal ook de lieve woorden die je me gaf, en de tijd die we doormaakten.

Ik ben blij voor je , voor jullie dat er een wonder is bij gekomen die de taak zoals Bregtje* jullie op “droeg” om papa en mama te zijn te volbrengen en door te zetten.

Geniet er maar van het i je zo gegunt , geluk voor de toekomst wat die ook mag brengen

tot typs en schrijfs elders,

:-* Bianca.