kledingmerk noppies

Ik heb wat kleding van noppies gekocht voor onze 3de.

Aangezien onze 2de erg klein was, had ik ook wat maat 50 besteld.

Broekje leek me voor een pasgeborene wel goed, maar shirtje leek me erg erg klein of verkijk ik me daar op??

Ik heb zelf het idee dat noppies maatje 56 prima kan ook voor wat kleinere kindjes, wel met bv. Mouwtje iets om geslagen.

Verder had ik een legging besteld,deze leek me in verhouding met jurkje erg smal en klein. Bestellen jullie weleens groter maatje legging dan jurkje?

Wat zijn jullie ervaringen met noppies"

Ik vind babybroekjes sowieso altijd veel te klein lijken, maar babybeentjes zijn in verhouding ook echt heel kort. :smiley: Noppies staat er natuurlijk wel om bekend dat het vaak wat kleiner en smaller valt dan veel andere merken, dat was ook de reden waarom ik voor onze jongste graag Noppies had en dan juist de leggings, want die vielen tenminste mooi aansluitend. :slight_smile:

Noppies valt idd wat klein.

Maar wij hadden een biq boy. En ik had een pakje in maat 74 en helaas kon hij hem maar 1/2 keer.

Noppies valt idd klein. Ik had voor Siem ook een setje gekocht, maat 56. Hij werd geboren met 3610 gram maar viel af naar 3100 gram. De normale kleertjes maat 50 slobberden hem nog, maar dat setje van noppies zat het shirtje precies goed. Broekje was hem toen nog wel te groot. Heb beide gebruikt maar niet als setje jammer genoeg.

Mijn meisje was 3350 gram en ik heb best lang plezier gehad van een jurkje en legging in maat 50. De legging was idd wel het eerste wat te klein voor der was, maar ze heeft dan ook behoorlijke spekkies op haar benen gekregen. Toen de bestelling binnenkwam dacht ik ook dat het echt veel te klein zou zijn, maar dat viel uiteindelijk dus nog wel mee… :lol: Het jurkje was de eerste week zelfs nog wat ruim bij de schoudertjes en ik moest de mouwtjes ook nog omslaan!

mijn prematuurtje van 1900 gram had al heel snel maatje 50 aan, terwijl maat 44 van prenatal echt huge was.

Dus ja, het valt niet zo groot. Maar wel mooi aansluitend

Noppies (babylijn elk geval) valt niet ruim idd.

Maar antw. op je vraag, nee ik heb nog nooit een legging besteld, die maat groter was dan jurkje/shirtje. Altijd zelfde maat of maat kleiner,

Ik zou ook gaan voor maat 56. Noppies valt indd wat smaller, en sluit vaak mooi aan. Dus miss zal maat 56 iets ruim zitten, maar niet storend.

En hier wel heel vaak combimaatjes, ik bestel meestal de legging altijd groter. Zelfde maat bestellen dan ze eigenlijk heeft vallen de leggings altijd heel kort.

Maar ik deed dat niet bij de kleine maatjes, die zaten verder altijd goed en dat terwijl mijn meisjes echt beide spekbillen hadden.

ik bestelde de leggings altijd een maatje kleiner, maar hier dus geen kinderen met spekbillen :wink:

Mn kleine vent zat in maat 44 toen hij van Noppies maat 50 droeg. Setjes die wij hadden vielen heel klein.

En trouwens, mijn dochter had maat 56 aan van noppies, sloot perfect aan.

(ze was 3130 gram en 49cm)

Hier was maat 56 goed bij Fenne (3030 gr en 49 cm)

Jasje:

Broekje en shirtje

Voor mij is Noppies juist de norm van kleine-babykleding :mrgreen: Ik vind het ook niet echt smal eigenlijk.

Maat 50 is goed te dragen vanaf rond de 3 kilo, maat 56 vanaf ongeveer 3,5/4.

Ik kocht/koop idd leggings vanaf maat 62/68 ook een maat groter, ik heb kindjes met lange benen.

Ik had voor Anne Lynn een jurkje in maat 74 met legging in dezelfde maat, bij haar viel de legging erg strak. Lengte was wel goed. Jurkje was op zich goed, maar lastig aan te krijgen (geen rek stof).

Voor Noa had ik een schattig pakje in maatje 56 gekregen, broekje met shirtje. Kon ze meteen aan, maar al na een week of 4 had ze afdrukken van de pijpjes in haar beentjes…

Noppies is geen goed merk voor onze kindjes…

Grote kindjes met veel spekkies :wink:

Vind het wel ontzettend leuke kleertjes…

Ik had voor Lynn en Noah allebei maat 50 van noppies.

Allebei qua lengte erg klein 47/48 cm. Qua gewicht was Lynn de bollie :oops: 3464 gram Noah was maar 3096

Heb ook even foto’s terug gekeken en ik zou zeker maat 56 bestellen.

Mick was op 1e foto 2300 gram (was de dag dat hij uit het ziekenhuis kwam) en hier had hij maat 50 aan. Moet wel zeggen dat dit het kleinste maatje 50 was van alle Noppies setjes maat 50 wat ik in de kast had…en echt net zo groot was als maat 44 pakjes van Name it.

Op de onderste foto had hij ook maat 50 aan van Noppies en dat pakje viel wel groter hij was toen 1,5 maand oud en zal rond de 3000 gram hebben gewogen.

aaah miniMick :inlove:

Aaaahhh wat sketig zeg!! en dat pakje stond hem wel heel erg leuk!! :inlove:

dank jullie wel…

Marjolein, die MiniMick foto’s vind ik zoo lief :inlove: grappig om te zien, op de laatste foto lijken zn ogen heel donker, nu is het helder blauw haha…

Ik ben een Noppies fan

want t valt zo lekker smal en klein

Mijn kiddies hebben allemaal wel mt 50 zeker zo’n 2 mnd gedragen

en bestelde altijd zelfde maat Jurk/Shirtje als Legging