kledingmerk noppies

Dochter heeft de rokjes van noppies langer aan gekund dan de legging van dezelfde maat die erbij hoorde. Toen de legging te strak werd, heb ik haar gewoon een andere legging aangedaan.

Is dat erg of erg :shifty: Ik kan aan de kleding van de kindjes die jullie showen zien hoe oud het kindje is :oops:

Whahaha je bent een shopper of je bent het niet :lol: :mrgreen:

Maar merk zelf ook dat ik altijd vrij snel zie uit welke collectie de kleertjes komen, tja shoppen blijft toch wel een favo bezigheid :lol: alleen soms is het wel heel erg en blijft je bezig :silenced: :shifty:

hihih Kittycat

neeh helemaal niet erg is toc schattig,.hoe oud schat je mijn Emma

op die foto…?

Als dat Em.ma is dan draagt ze waarschijnlijk kleding van grote zus? Of heb je het 2e hands gekocht, dit is 2008 meen ik. Al weet ik het beter vanaf 2009, aangezien mijn oudste dochter van 2009 is.

whaha Ja dit is Emma,.Emma is van feb 2011

setje is nieuw gekocht,maar een oudere collectie

begreep niet dat je t kon zien door de kledingcollectie’s

haha dat is idd erug :mrgreen: :lol:

Ik heb geen ervaring met het merk Noppies voor een baby, maar wel met 2 kinderen met heel verschillende maten.

De oudste was 7,5 pond en droeg bijna meteen maat 56, de jongste was 7 pond en had eigenlijk maat 44 nodig. Ik had niet eens genoeg kleertjes maat 50. Mijn man moest de dag nadat ze geboren was op zoek naar maat 50 kleertjes, en dan moesten we de broekjes en mouwen omslaan.

Voor mij zegt het aantal kilo dus helemaal niks :wink:

Ik koop nu een legging altijd groter dan een rokje. Ze draagt rokjes maat 74 met gemak, maar een legging maat 74 of 80 vind ik te kort, nu in de winter. Dan komt er een stukje bloot been boven haar laars uit. Dus leggings maat 86.

@Kittycat wrote:

Is dat erg of erg :shifty: Ik kan aan de kleding van de kindjes die jullie showen zien hoe oud het kindje is :oops:

wahahaha, dat zat ik ook te doen :mrgreen: :lol: :angel:

Ik heb juist de ervaring met Noppies dat het gewoon of enigzins ruim valt, vooral broekjes, maar dat komt misschien omdat Stuart wat aan de tengere kant is.

Ik heb nu nog het probleem dat de lengte vaak wel goed is maar ik de knoopelastiek erg moet aanrijgen.

Shirtje en bloesjes vallen meestal gewoon goed qua maat.

Ligt idd aan je baby want voor mijn bolle Hollandse Dame is 56 precies goed en ze is pas 4 weken. Ik had geen 50 hoeven kopen, dan had ze er helemaal niet ingepast.

Maar zowel jurk als legging zijn 56, ik denk wel dat ze sneller uit de legging groeit maar dan doe ik er wel een andere bij.