Hoe hebben jullie de kast ingedeeld :mrgreen:
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Eerst had ik alles keurig op gehangen. Setje bij setje.
Maar nu heb ik niet alles meer bij elkaar.
Ben wel benieuwd hoe jullie de kast hebben ingedaald. Hebben jullie de broeken hangen of de shirtjes alles opgevouwen
De zachte pakjes (zoals die van het draakje gebruik ik als pyjama nu )
Rompertjes liggen bij ons in de commode
per maat…
ik heb een commode met 3 lades
bovenste mt 50+56 broekjes op een stapeltje truitjes op een stapeltje setjes bij elkaar ( wel veel zoekwerk als je de was opvouwt :mrgreen: )en een mandje met sokjes en majootjes
tweede mt 62 net als la 1 setjes bij elkaar losse onderdelen op stapeltjes
derde omslagdoeken en hydrofielluiers
hangkast… alle veel te grote maten :mrgreen: hangend per pakje of opgevouwen als setje…
liggedeelte beddengoed…en te kleine kleertjes
heb best veel kastruimte voor de kids :oops:
Ik heb het net als bij ons zelf in de kast.
Stapeltjes met lange broeken, korte broeken, shirtjes, truien, vestjes.
Setjes ook op 1 stapel maar heb niet zoveel echte setjes rompers/ondergoed en sokken in een la
Hier weinig hangend, jassen en vesten.
Stapels liggend van lange broek en korte broek evenals shirts lange mouw en korte mouw. Onderste plank de truitjes. En geen setjes
Sokken in een mandje op een legplank.
Rompers en pyama’s heb ik in de commode la, hoef ik niet te lopen als ik er eentje nodig heb.
Voorraad van volgende maten in een afsluitbare box onder het hanggoed.
:oops: alles door elkaar :lol:
haha nieuwe topic showforum , show de kledingkast van je uk :mrgreen:
heb nu net alles beetje opgeruimd
Broeken, vesten en jassen hangen nu op volgorde van maat
daar onder liggen liggen de shirtjes en truien
Plank daaronder liggen de pyjamas en boxpakjes en slaapzakjes
Daar weer onder schoentjes en slofjes (ik heb nog al veel schoentjes)
in de commode heb ik 3 laden, en daaronder een schuifdeur met 2 planken
in de 1e la spuugdoekjes plus slabbetjes,
in de 2e la alle luiers
in de 3e la rompertjes op maat en gesorteerd op lange en korte mouw
daaronder ligt eigenlijk het beddengoed en de hydrofiele luiers
Hier alles liggend… Stapeltje broekjes, stapeltje shirtjes, stapeltje truitjes/vestjes. Rompers in een mandje, sokken/maillootjes in een ander mandje en luiers in weer een ander mandje. In de commode heb ik dan de lakentjes, badcapes, katoenen luiers en spuigdoekjes.
@Karin1981 wrote:
haha nieuwe topic showforum , show de kledingkast van je uk :mrgreen:
heb nu net alles beetje opgeruimd
Broeken, vesten en jassen hangen nu op volgorde van maat
daar onder liggen liggen de shirtjes en truien
Plank daaronder liggen de pyjamas en boxpakjes en slaapzakjes
Daar weer onder schoentjes en slofjes (ik heb nog al veel schoentjes)
in de commode heb ik 3 laden, en daaronder een schuifdeur met 2 planken
in de 1e la spuugdoekjes plus slabbetjes,
in de 2e la alle luiers
in de 3e la rompertjes op maat en gesorteerd op lange en korte mouw
daaronder ligt eigenlijk het beddengoed en de hydrofiele luiers
die van ons zijn het showen niet waard :lol:
:mrgreen: :lol:
ehm… alles gevouwen in de commode, een jurkje hangt.
k heb drie laden bovenin, met eentje spuugdoekjes, zijn dr tukdoeken, daarnaaast de rompertjes, sokken en maillots, dan de hydrofielluiers
middelste laag heeft twee laden, dus eentje met kleding en eentje met bedspul, zoals slaapzakken, alkens, hoeslakens pyjama’s en de onderste is één lade, een rommel maar raak lade. Daar liggen de niweu billedoeken, kleertjes die te groot zijn, reservekleding voor als we weggaan en ze heel smerig wordt, badkleding, grotere weg-ga-tas ehm… en nog meer…
Hoi,
Alles gesorteerd, broekjes bij broekjes enz.
Sokjes heb ik een mandje voor, zelfs voor de pampers :thumbup:
jurkjes of bijvoorbeeld linnen hang ik op.
gr melanie
Ik heb een ladekast van de Ikea.
De ene helft is voor Thijmen zijn kleertjes ( 4 lades) en de andere helft is voor Mirthe.
in de 4 kleinste lades zitten de sokken en de rompers.
Dan is het voor Thijmen in de ene la de truien en in de andere de broeken.
Voor Mirthe gaat in de ene la alles wat ze op dat moment past en dan truitjes en broeken ed gesorteerd.
In de onderste la gaan de pyama’s en de kleren die ze nog niet past.
ik heb alleen maar 1 commode voor Veron…
bovenste la, handdoeken, luiers, spuugdoekjes (slabben en ondergoed…
middelste la: sokken en broeken en truien
onderste la: beddengoed en pyama’s…
we hebben niet zoveel plek en zo blijft het wel altijd opgeruimd…
gr patricia
In de commode 4 lade ,de rompers/ondergoed , de badlakens, de droogdoeken en een la de pampers
Dan nog een kleding kast met broeken gevouwen en shirts hangen :thumbup:
Ook ligt hier nog bedden goed
Hier… teveel. Bovenin lade met allemaal beddengoed, lakentjes, dekentje extra e.d.
Dan hanggedeelte met hier de jurkjes, setjes die bij elkaar horen en jasjes. Op de plank onder het hanggedeelte liggend badpakje en slaapkleding.
Plank daaronder losse broekjes en shirtjes ( zomer en winter )
Plank daaronder slaapzakken, badcapes, hydrofyle luiers, enz.
Luiers, rompertjes en sokjes/maillots in een laadje van de commode
hier 3 lades
bovenste: rompers, luiers (+ luiers onder in kast) pyama’s / hydrofieldoeken
middelste: te grote kleding
onderste beddengoed
in kast
hang: shirtjes
liggend: broekjes
Kast: slaapzakken, rompertjes, broekjes en shirtjes/truitjes met lange mouwen, shirtjes met korte mouwen van 1 maat naast elkaar op hangertjes, sokjes liggen op de plank onder het hanggedeelte.
Onze commode bestaat uit 2 kasten waar de plank waar ze op verschoond wordt ligt, tussen de 2 kasten zit een laatje.
In de linkerkast liggen hydrofiele luiers, slabjes, washandjes en doekjes
In de lade in de midde: liggen de zetpillen, thermometer en andere troep, boven op het laatje onder de plank waar ze verschoond wordt, ligt een pak pampers
rechts: beddegoed en kruiken
Ik heb alle kleertjes die nu passen in de commode liggen en de rest in de kast. Wat te klein is gaat direct in een doos en dan naar zolder. Wie weet voor een eventuele tweede
In de kast ligt verder: beddengoed en alle kleertjes die nog te groot zijn. :thumbup:
wij hebben geen kledingkast, alleen een commode (zitten wel 8 lades in)
In 1 grote lade hebben wij rompers/shirts/broeken. Andere grote lade zitten truien/jurkjes. Dan kleine lade voor sokjes
de kast van beeb is heel netjes geordend, op maat, perefct overzicht, heerlijk, de kast van mijn dochter van bijna 6 is al weer wat minder geordend en de kasten van mijn dochters van 9,5 en 12 laten we het daar maar niet over hebben, eerst deed ik nog hun kleren steeds eruit halen en netjes opvouwen en op maat leggen maar na een paar dagen was het weer een bende, nu heb ik gezegd je zoekt het maar uit, ik leg de schone was op hun bed neer en ze houden het zelf maar bij, met als gevolg dat mijn dochter van 12 zich nu toch wel begint te storen aan haar troep in de kast, dus ik hoop dat ze het een keer netjes gaat houden.