@proudmama wrote:
met als gevolg dat mijn dochter van 12 zich nu toch wel begint te storen aan haar troep in de kast, dus ik hoop dat ze het een keer netjes gaat houden.
Hahaa… Ja, als ze op zichzelf gaat wonen
@proudmama wrote:
met als gevolg dat mijn dochter van 12 zich nu toch wel begint te storen aan haar troep in de kast, dus ik hoop dat ze het een keer netjes gaat houden.
Hier ook alleen een commode met 8 lades. Ik gebruik voornmlijk de bovenste 4. Daarin de kleertjes voor nu. 1 la voor broeken, 1 voor rompertjes en sokken, 1 voor shirts en spuugdoekjes en 1 voor truitjes. een grote la voor hydrofielluiers (zit niet helemaal vol) en 1 voor boxklden en beddengoed. De andere twee lades zijn eigenlijk een beetje een rommeltje. Ook de kortingsbonnen uit de gratis pakketten liggen daarin.
Nog te grote kleding ligt in een opbergbox op zolder (heb heel veel van vriendin gekregen) en wat nu te klein is, dat doe ik eerst in een klein doosje dat op het schap staat. Als die vol is, dan gaat dat spul ook naar zolder.
Wji hebben alleen twee kasten met planken, met daartussenin een grote plank als commode, en twee kleine plankjes erboven.
Dus kastruimte genoeg. Op elke plank ligt iets: lakentjes, rompertjes, broekjes, shirtjes, vesten, luiervoorraad, kleertjes die nog te groot zijn enzo. Ideaal, twee kasten Ik heb niks ophangen. Er is nog wel ruimte voor een roe, maar daar is het nog niet van gekomen, en nu vind ik het eigenlijk niet nodig. Jurkjes enzo hebben we toch niet :mrgreen:
@cees77 wrote:
@proudmama wrote:met als gevolg dat mijn dochter van 12 zich nu toch wel begint te storen aan haar troep in de kast, dus ik hoop dat ze het een keer netjes gaat houden.
@proudmama wrote:
@cees77 wrote:@proudmama wrote:met als gevolg dat mijn dochter van 12 zich nu toch wel begint te storen aan haar troep in de kast, dus ik hoop dat ze het een keer netjes gaat houden.
sla jij mijn hoop even met een klap de grond in :mrgreen:
hier wisselt het met de week ( net of k zin heb om alles were te veranderen haha)
maar gemiddeld liggen alle hydofiel luiers etc in de commode.
de luiers onderin een lade.
en in de hang leg kast mandjes met sokken , rompers en mutsjes etc
en alle andere kleren hangen…