kleding en kleuren

kleding en kleuren:



de vraag lijkt me duidelijk…



ben jij fan van roze? of zwart?

ga je met de mode-kleuren mee?

of doe je als ik…en maak je van je zonnetje in huis een regenboog?? :inlove:





ik koop dan ook vrolijk en zonder blikken of blozen meisjes kleren als me de kleur aanstaat :wink:

tja, er zijn kleuren die anna beter staan dan andere, dus die doe ik haar dan ook vaker aan…



maare, hier regelmatig een regeboogeffect :mrgreen:

fiet…heb je die foto van die poncho nog?? :think: :inlove:

Ik ben stiekem toch wel fan van pastelkeurtjes. Nu staat dat bij Rhodé ook heel goed (ze heeft een ontzettend witte huid) maar wat hardere kleuren staan haar ook prachtig.



Ik hou persoonlijk niet echt van regenboogkleren (zoals de rainbowbabies…ja…de pastel kleuren wel :wink: ) en zie sommige kinderen met zulke kleurige en opzichtige kleuren lopen dat je hele aandacht naar de kleding gaat, ipv naar het kindje (en dat hoort niet vind ik :shifty: )



(ik bedoel dan kleding met allerlei kleuren (oililly) of met grote platen erop…gewone felle kleurtjes zonder iets erop kan er nog mee door :wink: )

Maare…die poncho vind ik geweldig zeg!!! Die zou ik Rhodé gerust aan doen!!! :inlove:

Ja, veel kleur, dat vind ik ook heel erg leuk en staat de meiden ook altijd wel.

Maar ik hou ook niet van TE druk met teveel teksten en plaatjes eigenlijk.



Maar veel kleur zeker, daar zijn het ook kids voor he :thumbup:



Vind persoonlijk dat veel kindjes er qua kleding al veel te volwassen uitzien… :shifty: :silenced:

Ik geloof dat ik fan ben van groen. Tenminste, dat zegt mij familie en ze komen dus ook aan met groen, daarom. (Ze zijn gewoon zelf fan van groen :roll: )

Maar ik vind felle kleuren leuk voor die kinderen en houd juist niet van pastel en eigenlijk ook niet van die echte babykleertjes met beertjes en zo.

Timo had vandaag bijv. een spijkerbroekje met een gestreepte romper met lange mouwen (blauw/groen/geel etc) met daarover een wit t-shirt met korte mouwen met opdruk in een paar kleuren. Staat hem erg stoer en daar houd ik wel van. Zo’n shirt zie ik W. ook wel dragen dus is waarschijnlijk weer te volwassen voor jou, Alex. Of bedoel je iets anders met volwassen kleding?

Ik ben gek van Roze :inlove: dus ik heb ook echt veeeeeeeeeel roze kleertjes voor Emma. Het staat haar ook gewoon erg goed. Maar ik heb ook wel blauwe, groene, paarse en rode kleertjes. Die trek ik Emma alleen minder snel aan.

Met volwassen kleertjes bedoel ik eigenlijk kleding als bijvoorbeeld heupbroeken die je ook al ziet voor die kleintjes, dus een leuk stoer shirt vind ik juist leuk. Het moet vooral lekker zitten voor een kind, waar ze zich lekker in kunnen bewegen en dat mis ik wel eens bij sommige kleding.

dan maar een recente met poncho (met haar drie nichtjes)

Voor mij geen pastelkleuren, maar felle kleuren is tof!

Zwart mag er voor mij ook zijn, Mea staat hier super mee :smiley:

Felle kleuren! Ben alleen geen fan van geel, en groen vind ik ook minder. Rood is hier helemaal te gek. Roze draagt ze ook regelmatig, maar dan vaak wel het wat hardere roze (fuchsia enzo)

Zwart voor kinderen vind ik helemaal niets. Maar verder eigenlijk alle kleuren wel. Ja, Max heeft zelfs een vel roze shirt. Voor mezelf zou ik nooit donkerblauw kiezen maar tot mijn verbazing kies ik dat wel voor de kinderen. Overigens ook tot verbazing van mijn omgeving hoor :mrgreen: Iedereen weet dat ik donkerblauw lelijk vindt hahaha

Mischa zijn kleuren zijn echt oranje/felgroen/rood. Lekkere felle kleuren dus. Donkere kleuren wordt hij echt zo ontzettend bleek van, dan lijkt hij wel half niet lekker.



Justin heb ik ook nog wel wat lichtere kleuren aan zoals lichtblauw en creme. Dat kan Mischa echt niet hebben, maar hij wel. Maar ook bij Justin hou ik van lekker oranje/groen/rood enz.



Geef mij maar wat vrolijke kleuren hoor, dat donkere hou ik niet van bij kinderen.

Bij B’Elanna was het eigenlijk meer de natuurtinten… Nu bij Benthe hang ik de was op en bedenk me dan: jeetje, dat kind heeft eigenlijk alleen maar alles tussen wit en rood… en alle roze tinten die daartussen zitten… :inlove:



Zolang Benthe nog geen mening heeft, blijft ze lekker mijn roze zuurstokje :inlove:

Geen effen geel… Maakt mijn al bleke kinderen nog bleker en grauw…Wel in combinatie met andere kleuren…



Voor de rest alle kleuren! Van wit tot zwart…Van fel tot gedekt…

Hier de ‘warme’ kleuren rood, oranje, paars, roze voor Myrthe. Ze draagt bijna geen groen of blauw.

Gave foto’s S@nne!



Hier gaan we met name voor STOER.

Ik hou niet zo van “kinder-kinderkleding” zoals truitjes met Nijntje of beertjes oid. Het moet eigenlijk bijna volwassenkleding zijn, maar dan in een kleine variant :wink:

De kleur maakt me niet zo uit. Hij heeft van alles wat. Als de broek maar matcht bij het shirt en de sokjes ook.

@Pé wrote:





Hier gaan we met name voor STOER.

Ik hou niet zo van “kinder-kinderkleding” zoals truitjes met Nijntje of beertjes oid. Het moet eigenlijk bijna volwassenkleding zijn, maar dan in een kleine variant :wink:

De kleur maakt me niet zo uit. Hij heeft van alles wat. Als de broek maar matcht bij het shirt en de sokjes ook.




hier sluit ik mij bij aan…

maar ik hou niet van zwart bij kleintjes… nu pas komt er af en toe iets van zwart in Merijn zijn kleding voor… eerder niet hoor…

ik hou ook niet zo van babykleertjes (met beertjes etc erop)

Alex heeft meestal stoere kleren aan: spijkerbroekje, effen shirtje grijs.

Maar ook: rood, bruin, oranje, blauw, groen, okergeel.

Best gekleurd eigenlijk. alleen geen zwart.