kleding en kleuren

@Guusje wrote:



ben jij fan van roze? of zwart?

ga je met de mode-kleuren mee?

of doe je als ik…en maak je van je zonnetje in huis een regenboog??

De kledingkast van de meisjes ligt vol met allerlei interessante kleuren :lol: maar geen geel. Dat staat de dames echt niet. En best wel wat roze ja, het zijn echte meisjesmeisjes, maar dan wel in combinatie met een stoere jeans, pittig rokje met idem maillot, en stoere laarzen. Ik ga niet bewust met modekleuren mee, maar als je voor de kids gaat shoppen kom je automatisch al in de modekleuren van dat moment in aanraking (hoewel Tosca dus soms een seizoen achterloopt :wink: ) en zwart... nee, nog niet. Wel zwart/wit, maar dan ook in combinatie met iets zoetigs. Roze stiekjes in het haar ofzo.

Anne is een regenboog, een zuurstokmeid en een stoeremeid…dus tja vanalles wat…vooral veel kleur…kort spijkerrokje, felle kleurtjes majoot eronder, laarsjes rose truitje. Al la zuursdtok: rose broek, rose shirt en rose stiekjes in de haren :inlove: …of een allekleuren gestreept jurkje van Villa Hap :inlove: offf…zwart spijkerjurkje met ingenaaid ruiten rokje in zwart wit…fel truitje eronder en leuke majoot.



Ik vind dat een kind lekker veel kleur mag dragen, ik walg eerlijk gezegd een beetje als ik het zoontje van kennissen zie met een winterpatroon gebreide trui aan en bijvoorbeeld een geruit overhempje :sick: :oops:

hier vanalles wat. Nu heb een ik een paar zwarte shirts voor Kirsten en het staat haat echt heel mooi :inlove:, maar ook veel kleuren. Babyblauw staat haar heel mooi en fuchsia.

Voor Maud heel veel roze :inlove: maar ook paars en babyblauw.

Dus hier van alles wat.