Klean Prep, iemand ervaring?

Ik moet vandaag 4 liter Klean Prep drinken en daarnaast nog 2 liter heldere vloeistof. Morgen heb ik een darmonderzoek en ik moet dus schoon…

Zie er als een berg tegenop, 6 liter op een dag is best wel veel en ik ben al niet zo’n hele beste wat drinken betreft :oops:

Heeft iemand ervaring met dit middel?

Alvast bedankt!

viez goor en smerig, ik dronk het met mijn neus dicht en dronk gelijk erachteraan een beker ranja.

Succes het is echt vies

je kan er ook siroop door gooien, scheelt een hoop

probeer niet teveel te eten vandaag…dan zit je al snel te vol om te drinken.

maare, verstand op nul, en gewoon doorzetten

Fietje, ik mag helemaal niets eten, alleen maar drinken.

Mariëlle, ik had inderdaad al zoiets gelezen op internet, werd er niet heel vrolijk van…

Kom net terug van de winkel, opkikkertjes ingeslagen en suikervrije aanmaaklimonade.

Om half 11 moet ik beginnen… :?

Op mn werk geven we het wel eens bij patienten. Naast siroop mag je t ook mengen met appelsap.

Als de smaak vies is, kan je het met een rietje drinken, omdat de smaakpappillen voorin je mond zitten proef je er zo minder van.

Sterkte…ik zou meer tegen het onderzoek opzien!

@El73 wrote:

Sterkte…ik zou meer tegen het onderzoek opzien!

Het onderzoek vind ik niet zo erg, krijg een roesje, dus verwacht daar niet al teveel van mee te krijgen…

Hoe meng ik het met aanmaak, wat is de verhouding dan :oops: ?

Idd scheutje siroop erdoor gooien.

Probeer gewoon continu een vol glas naast je te hebben staan. 4 liter is idd veel. Maar ben je na 2 liter al schoon, dan zou ik echt niet nog 2 liter drinken.

Heel veel succes!

Heb het poeder net opgelost, wat een stank komt er vanaf zeg :sick: !

In de koelkast gezet, dan moet het beter te drinken zijn…

Thanks voor jullie reacties! Ik denk dat ik hier regelmatig kom posten, beetje mijn ei kwijt enzo :mrgreen:

idd met neus dicht (geur is ook smaak) en met rietje drinken, ivm de smaaksensatie. Koud drinken is minder smerig, maar niet iedereen kan ‘vlug’ koud drinken. Op kamertemp kan je sneller naar binnen gieten, zonder een koude buik te krijgen.

Sterkte, want 4 liter viezigheid is niet prettig (maar misschien vind jij het nog meevallen na al die verhalen over vieze drankjes)

Neem maar een boekje mee naar de wc straks :shifty:

Net de eerste 250 ml gedronken, wat ongelooflijk goor :sick: :sick: :sick: !

Maar goed, één glas gehad, nog maar vijftien te gaan…

Succes, heb meerdere darmonderzoek gehad en het is een vies goedje, maar wel te doen.

Ik mengde het met siroop en zette het in de koelkast. Na elke grote slok van het spul, een slok siroop ( zonder spul he) en mezelf belonen elke keer ( stond stom maar het hielp).

En blijf in de buurt van een wc!

Liefs Suzanne

En dat is twee…

Hoe snel nadat je dat spul drinkt, begint het ‘feest’ eigenlijk ongeveer?

judith, denk dat dat per persoon verschillend is. Bij mijn vader begon het na de 2 liter een beetje op gang te komen…

in elk geval veel succes!!

Ik heb het ook moeten drinken, in het ziekenhuis, en bah bah wat goor, ik wil je dan ook veel sterkte wensen en idd blijf in de buurt van de wc…ik kreeg een postoel, heel genant, wel achter het gordijn maar ook met bezoek van de buurvrouw erbij…

Sterkte!

Het is begonnen…

Heb nu anderhalve liter op en ik vraag me af hoe ik de rest weg ga krijgen…

:sick:

Oh brrrrr, krijg er meteen weer de bibbers van. Wat vond ik dat vies zeg!

En idd, op een gegeven moment gata het lopen, en dan vraag je je af wanneer het ooit stopt.

Veel sterkte, ook met het onderzoek! :hug:

Heb nu 2,5 liter op en ik voel me echt beroerd. Trillende benen, slap als een vaatdoek, doodmoe. En ik moet nog anderhalve liter…

Ik hoop echt dat ik dit allemaal niet voor niks aan het doen ben…

Heel veel sterkte… :hug: