heeft ze meer huisdieren?
het diertje is gevonden, toch? Dan weet je toch ook niet wat er mee gebeurd is.
En jullie vergelijking vind ik raar. Mijn man gaat altijd hardlopen in het bos, en nooit een teek gehad. Betekent toch niet dat anderen die dat wel hebben iets niet goed doen?
Mukkemuk heeft hier toch niks aan of wel?
Is het niet zo als je frontline gebruikt de teken weg gaan of dood gaan als ze erop zitten. Wat had ze gebruikt dan effe terug lezen :think:
@wwb wrote:
het diertje is gevonden, toch? Dan weet je toch ook niet wat er mee gebeurd is.wat is daar nou raar aan??? Gaat toch gewoon om het idee
En jullie vergelijking vind ik raar. Mijn man gaat altijd hardlopen in het bos, en nooit een teek gehad. Betekent toch niet dat anderen die dat wel hebben iets niet goed doen?
Mukkemuk heeft hier toch niks aan of wel?
@Jarreau wrote:
Is het niet zo als je frontline gebruikt de teken weg gaan of dood gaan als ze erop zitten. Wat had ze gebruikt dan effe terug lezen :think:geen idee
jullie opmerkingen dat jullie katten nooit teken hebben gehad, insinueert dat er iets mis is. Misschien lees ik het wel verkeerd
Ik zou idd de dierenambulance bellen voor jullie beter maar ws voor de kitten helemaal.
En teken springen tegenwoordig niet alleen maar meer uit bomen hoor zitten ook in het gras of iets dergelijks.
Als je echt om het beestje geeft dan ga je of morgen naar een dierenarts of je schakelt de dierenambulance in.
Het kost misschien een paar centen maar dat heb je nu eenmaal met huisdieren en wie a heeft gezegd moet ook b doen.
Succes ermee
@wwb wrote:
jullie opmerkingen dat jullie katten nooit teken hebben gehad, insinueert dat er iets mis is. Misschien lees ik het wel verkeerd
vrees dat dat je eigen interpretatie is, want ik bedoelde dat er in iig totaal niet mee
Bij Frontline vallen ze binnen 24 uur af (dood).
Maar goed, ik heb haar ook al gezegd dat ze de dierenambulance moet bellen. Dit kost gewoon geld en tijd, als je dat niet hebt of niet wilt, dan moet je niet egoistisch zijn denk ik. Dus …
Muk de bom is gebarsten? vanwege de kosten?
Frontline helpt goed! :thumbup: ik moet het hier in spuiten maar het helpt.
wat teken betreft, teken zitten ook in bomen en struiken, dus hoeft niet persee bos of park te wezen.
Katje was gevonden op een camping wat ik begreep en daar zijn genoeg bomen en struiken.
Lijkt mij…
Muk kan hier niets aan doen, die is alleen maar de redder in nood voor dat katje.
@Jennifer77 wrote:
@wwb wrote:jullie opmerkingen dat jullie katten nooit teken hebben gehad, insinueert dat er iets mis is. Misschien lees ik het wel verkeerd
vrees dat dat je eigen interpretatie is, want ik bedoelde dat er in iig totaal niet mee
sorry dan :oops:
staat geen merk naam genoemd dus weet het niet.
vind nog steeds dat ze aan het beestje moet denken en niet wat ze zelf graag wil. Bij de dierenambulance komt ze bij mensen die er verstand van hebben. Of ze brengen het meteen naar de dierenarts. Weet het omdat mijn oppaskindjes vader dierenarts is. Hij vertelde wel eens verhalen erover. Mensen die aanklooide ten koste van zo’n beestje. :thumbdown:
je hebt helemzaal gelijk
Hier zijn de mensen van de dierenambu vrijwilligers die ook bij het asiel werken (en dat is ook hun standplaats) De dierenarts komt daar 1 of 2 x per dag visite lopen, maar is niet standaard in huis.
he wat een bedrijvigheid om dit kleine beestje ineens zeg :shock:
kalm aan meid…de teken verwijder je gewoon door ze er uit te trekken met een draaiende beweging…en als je nu morgenvroeg eens naar de dierenarts gaat en haalt 1 pippetje stronghold voor kittens (die kan je ook per stuk kopen ) als je dit tegen de dierenarts zegt dan weet ik wel bijna zeker dat je er een kan kopen zelfs na het vlooiebadje.deze pippetjes mag je een kitten al geven vanaf geboorte af aan…
wat betreft de omgeving…ik zou gewoon alles even goed uitwassen waar hij mee in aanraking is geweest,dus de dekentjes en dergelijke.dan komt het allemaal wel goed .niet in paniek raken hoor…en gaat het toch niet goed dat je hem toch weg wil hebben dan kan ik morgenvroeg binnen een paar uur iemand voor je regelen die hem komen ophalen.
dan komt hij zeker heel goed terecht en die mensen hebben alle ervaringen met dit soort kittens…ik zou dit echt niet zeggen als ik niet meende wat ik zei…
wat ik ook kan doen als je dat wilt je in contact brengen met deze mensen die je dan eventueel via foon er door kunnen loodsen…
zeg het maar.
@merel33 wrote:
he wat een bedrijvigheid om dit kleine beestje ineens zeg :shock:
kalm aan meid…de teken verwijder je gewoon door ze er uit te trekken met een draaiende beweging…en als je nu morgenvroeg eens naar de dierenarts gaat en haalt 1 pippetje stronghold voor kittens (die kan je ook per stuk kopen ) als je dit tegen de dierenarts zegt dan weet ik wel bijna zeker dat je er een kan kopen zelfs na het vlooiebadje.deze pippetjes mag je een kitten al geven vanaf geboorte af aan…
wat betreft de omgeving…ik zou gewoon alles even goed uitwassen waar hij mee in aanraking is geweest,dus de dekentjes en dergelijke.dan komt het allemaal wel goed .niet in paniek raken hoor…en gaat het toch niet goed dat je hem toch weg wil hebben dan kan ik morgenvroeg binnen een paar uur iemand voor je regelen die hem komen ophalen.
dan komt hij zeker heel goed terecht en die mensen hebben alle ervaringen met dit soort kittens…ik zou dit echt niet zeggen als ik niet meende wat ik zei…
wat ik ook kan doen als je dat wilt je in contact brengen met deze mensen die je dan eventueel via foon er door kunnen loodsen…
zeg het maar.
mijn moeder heeft het beestje mee gewassen
er zitten zoveel teken op dat we de dierenambu bellen nu …
Teken zo klein … varierend naar ontzettend groot … ik ben helemaal in tranen

@Sweet-Love wrote:
Muk de bom is gebarsten? vanwege de kosten?nee dat was haar moeder…
Frontline helpt goed! :thumbup: ik moet het hier in spuiten maar het helpt.
wat teken betreft, teken zitten ook in bomen en struiken, dus hoeft niet persee bos of park te wezen.
Katje was gevonden op een camping wat ik begreep en daar zijn genoeg bomen en struiken.
Lijkt mij…
Muk kan hier niets aan doen, die is alleen maar de redder in nood voor dat katje.
bom tussen iedereen om het katje …
mijn ouders en ons gezin
:hug: :hug: :hug: :hug:
:hug: :hug: :hug:
Ach Muk toch, weet wat je ook kiest… je bent een lief zorg moedertje voor die kat. (geweest.)