kitten is opgehaald... pag 17

ach meid

klam blijven en ga t beessie ff lekker rustig kammen

gewoon de dierenambulance bellen en zeggen dat het arm beestje is aan komen lopen . ze komen het beestje ophalen en dan kom het beestje op de juiste plek voor verzorging. Hier wel tenminste :thumbup:

probleem opgelost

:hug: :hug: :hug: Ik zou je zo graag willen helpen, Ik heb nog zat vlooienmiddel en kammetjes.

Tja… om nou je beesje te scheren (werd gedaan bij animal planet) Hij moet echt ontvlooid worden

Ik wilde al naar je toe komen maar ik krijg mijn ouders op viste vanavond anders was ik naar je toe gekomen om te helpen meid :hug: :hug: :hug: :hug:

@Jarreau wrote:

gewoon de dierenambulance bellen en zeggen dat het arm beestje is aan komen lopen . ze komen het beestje ophalen en dan kom het beestje op de juiste plek voor verzorging. Hier wel tenminste :thumbup:

probleem opgelost

geloof niet dat ze dat wilt

wel het beste voor het beestje Jennifer. Als je er al ruzie over krijgt als ik dat goed begrijpt :thumbdown:

Daarnaast is benthe al nagekeken op teken want die heeft met dat beestje zitten zeulen. :think:

Ik denk dat ze :inlove: is op dat beestje en dat zou ik ook zijn op zo’n klein lief hummeltje!

En l heeft er toch mee toegestemd dat het beestje in huis mocht moet hij ook de consekwentie of hoe je dat ook schrijft zien dat zo’n beestje geld kost en anders kom ik hem wel even wakker schudden! Sorry hoor willeke :hug: :hug: :hug:

@Jarreau wrote:

wel het beste voor het beestje Jennifer. Als je er al ruzie over krijgt als ik dat goed begrijpt :thumbdown:

Daarnaast is benthe al nagekeken op teken want die heeft met dat beestje zitten zeulen. :think:

klopt

meid je moet vooral rustig blijven hier had ik laatst een vlooien plaag de honden zaten helemaal onder hij is al behandeld dus ik zou ook niet nog meer erop spuiten gewoon vlooien kammetje. de handdoeken die hij gebruikt op kookwas

teken zijn alleen schadelijk als ze jou of je kids bijten. vlooien kunnen bijten maar is niet gevaarlijk voor jullie.

je komt nu echt niet in 1 dag van die vlooien af dat duurt wel een dag of 3.

Jeetje, 8 teken dat is nogal wat voor zo’n klein poesje.

En ik zat ook al zo :shock: te kijken naar die foto van Benthe met dat poesje, het is geen speeltje he?

En dan nu met die teken is het helemaal eng, ik zou toch ook Benthe goed in de gaten houden :silenced:

je kan wel die omgevings spray nog halen dat kan geen kwaad.

die bussen zijn trouwens ook nog aardig aan de prijs.

hier momenteel ook weer in de vlooien, ondanks regelmatig behandelen :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: . Dus ik doe 1x per zandkorreltjes pletten met mijn nagels. Of tewel de eitjes kapot maken. Nog paar dagen en dan is het weer rustig.

Dit is trouwens het eerste jaar dat wij hier last hebben van vlooien

@kletsmiep wrote:

Ik denk dat ze :inlove: is op dat beestje en dat zou ik ook zijn op zo’n klein lief hummeltje!

En l heeft er toch mee toegestemd dat het beestje in huis mocht moet hij ook de consekwentie of hoe je dat ook schrijft zien dat zo’n beestje geld kost en anders kom ik hem wel even wakker schudden! Sorry hoor willeke :hug: :hug: :hug:
volgens mij hebben zij wel andere dingen aan hun hoofd…dus ik zou voor de oplossing van corina/jarreau gaan dan…

prioriteiten stellen heet dat…

heee sas jij ook hier en hoe.

kan je niet anders dan gelijk geven

Wat ik me afvraag, hoe komt dat beesie aan teken? Mijn kattten zijn een tijdje binnen geweest en nooooooit teken nu dus wel omdat ze buiten zijn.

Neem aan dat hij nog niet naar buiten is geweest

Mijn poes is echt altijd buiten heb nog nooit in die 14 jaar geeen enne teek weg gehaald en ik woon op een dorp met veel weilanden en fruitbomen endergelijke :think:

Daarom vind ik het zo vreemd.

ja nou, die 2 van ons zijn ook altijd buiten geweest en hadden nooit wat en we woonden aan het park!!! snap jij t?

Karin, hij is als zwervertje op een camping gevonden, dus dat verklaard de teken wel…