kitten is opgehaald... pag 17

ze geeft de hele tijd kopjes … en ze is de hele tijd aan het zoeken :inlove: :inlove:

Af en toe best pijnlijk met die pootjes hhahahaah … maar hij zet ook wel erg vaak zijn nageltjes uit :lol:

zou dat gewening zijn ???

en wat is dat een mooie kat zeg :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

dat ze de nageltjes uitzetten op je, is “melken”… Daarmee stimuleren ze de melkklieren bij hun moeder…

Gaat minder worden, maar vaak nooit helemaal over…

En met zoeken bedoel je dat je je aan het roepen is, of zoekt ze drinken??? Als ze jou roept, kun je een gedragen tshirt van jou bij haar leggen… ruikt ze je en wordt ze rustiger…

Trouwens Willke… weet je nog dat we het laatst hadden over hoe we dingen hetzelfde hadden??? Lamp, kamer, naam :inlove: en nu dit weer :lol:

Moet niet veel gekker worden :wink:

hij miaauwt… ik ga even melk maken voor het ventje … hij miaauwt en zoekt heeeeel erg

@wisje wrote:

Trouwens Willke… weet je nog dat we het laatst hadden over hoe we dingen hetzelfde hadden??? Lamp, kamer, naam :inlove: en nu dit weer :lol:

Moet niet veel gekker worden :wink:
:shock: :o :o :shock:

tjeeeeempig zeg :think: zo had ik er nog niet over nagedacht :think:

Je zei trouwens dat er jongentjes mee op de camping rondliepen. Is er nog een poging ondernomen moederpoes terug te vinden?

weet ik niet … dit is het 2de verlaten poesje … dat er gevonden is … de eerste was te jong en is overleden :cry:

ik weet er verder niets vanaf … het poesje krijste alsof hij vast zat in een val en daarom heeft mijn broertje mijn moeder gehaald en het poesje meegenomen :cry:

nieuwe foto`s :inlove:

:inlove:

oowww willeke wat ie ie schattig :inlove:

ps. kwa melke mijn oudste poes wordt er al bijna 14 en die melkt nog steeds als ze bij ons op schoot komt liggen :inlove:

Zoow … het beestje heeft voor het eerst ontlasting gehad … dus poept ook … dan weet ik dat ook weer … hij gaat nu weer lekker slapen … :inlove:

we zijn trots op je :inlove: :smiley: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Merel33: hoelang moet ik dat masseren van het buikje aanhouden …

Niet dat ik het erg vind hoor … enne hij vind het heel erg lekker :mrgreen: dus dat is het niet … :stuck_out_tongue: :inlove:

en ook wel goed om te weten … op welke leeftijd begin ik aan wat vaste brokjes :shifty:

Met ongeveer 6 weken mag je voorzichtig beginnen met geweekte brokjes…

Niet meteen dat pate achtige, maar kittenbrokjes weken in klaargemaakte melk.

Gezien de grote van Kika, schat ik vanaf nu over zo’n 3 weken… Beter iets te laat dan te vroeg :wink:

Het wrijven moet je doen, tot ze een plasje heeft gedaan…

Doe het met zo’n make-up schijfje, die met lauw water nat maken en uitwringen…

Doe ook af en toe het ruggetje en kopje mee…

Niks ergers voor een poes dan zich vies voelen…

Thnx … weet ik dat ook weer … :wink:

bij 3 weken is compleet nieuw voor mij,maar zo heeft iedereen zijn eigen werkwijzes :slight_smile: …fokkers beginnen altijd rond de 3 a 4 weken met vast voedsel.wat ik zelf altijd doe en het is nog nooit mislukt is met 4 weekjes wat geweekte kittenbrokjes voorzetten ik week ze in kittenmelk en een paar daagjes later als ze dat goed eten week ik het in water om daarna over te gaan weer na een paar daagjes op droge brokjes.let er wel op…zodra je met brokjes gaat beginnen dient de kleine dus per direct dat kattenbakje te hebben en dan zet je ook een bakje water voor hem neer .dat zal meneer ook moeten gaan leren . :smiley:

zohee … ik word even niet goed …

ik weet ook niet of ik het kan gaan onderhouden …

Ik heb net wederom een teek van hem afgetrokken …

Beestje zit vol met vlooien …

en ik weet natuurlijk niet of hij helemaal gezond is :cry:

Ik weet even niet wat ik ermee moet doen :cry:

Ten eerste laat de moet niet zakken :wink: :hug:

En uhh voor de rest zal ik ffen over denken :think: :think: :mrgreen:

Meis als eerste moet je niet in paniek raken

Bel even je DA op en vertel het dat hij vol vlooien zit mischien weet hij iets wat je kan doen