Ik moet het wel in mijn budgetschema inpassen … nu … ze zomaar ineens in ons leven is gekomen :lol: :mrgreen: :inlove:
maar dat gaat goedkomen vandaar dat ik om een richtlijn vroeg … :oops: ik moet er nog helemaal inkomen :shifty: :inlove:
het is jammer dat je zo ver weg woond anders had je hem/haar zo kunnen aanleggen bij mijn ragdoll dame…die geeft nog steeds melk aan haar zoontje van 8 maand oud :roll:
weet je het geslacht al?
ik zal je een voorbeeldje van een katertje laten zien…bij een kater is de opening van het plasgaatje en poepgaatje best ver uit elkaar en bij een poesje zit het bijna tegen elkaar aan…
ook wel handig om te weten
het katertje op de foto zal zo’n beetje van dezelfde leeftijd zijn als jouwn katje vandaar
volgens mij is het een katertje … maar ik zal zo even kijken als ik moet voeden :inlove:
en wat zijn daar ongeveer de kosten van … wand dan kan ik daar ook rekening mee houden … enne nee ik wil dan zeker wel zorgen dat hij/zij ook goed geholpen is … enne sproeien is ???
plas achter laten voor andere vrouwelijke poezen ?
:oops: sorry dat ik het allemaal vraag hoor hhahah
hoe ben je de nacht doorgekomen? je zult wel brak zijn nu he hahaha…
welk vlooienmiddel heb je nu in huis als ik vragen mag?
stronghold voor kittens zou ook mogen .die heb ik ook wel eens gebruikt ,maar ik geloof dat die voor kittens is vanaf 6 weken.stronghold kan je bij je dierenarts kopen.dat is HET wondermiddeltje.ik gebruik dit voor al mijn dieren (honden en katten) het is 100% efectief.
ik heb geen idee in wat voor staat de kleine man is,maar als hij echt sterk is en niet zwak of ziek aandoet dan kan je de komende nacht wel even proberen hoe het gaat om de 4 uur maar dan overdag wel netjes aan de 2 a 3 uur houden.
wat je kan doen is hem elke dag even wegen op het zelfde tijdstip om te kijken of meneer lekker aankomt.afvallen mag nu niet meer op deze leeftijd nml.
Laatste voeding rond 24.00 en dan om 4.00 wekker zetten.
Hij mauwt waarschijnlijk al hard genoeg om zich te laten horen als hij honger heeft. Als je ertegen kunt, zet de kattenmand bij je op de slaapkamer. Zo wordt hij niet eenzaam.
het lijkt een spin … mat een wit rond bovenhuisje … iek het was zooooow vies … je kon het bijna niet pakken … het leek zich vast te kleven aan het beestje :sick:
maar hij is er af … het zat bij zijn voorpoot bij de holte :think:
het lijkt een spin … mat een wit rond bovenhuisje … iek het was zooooow vies … je kon het bijna niet pakken … het leek zich vast te kleven aan het beestje :sick:
maar hij is er af … het zat bij zijn voorpoot bij de holte :think:
de omschrijving lijkt op een teek die hebben verschillende kleuren ook zwart en oranje maar ook wit.
ik ben gaan zoeken en het was idd een teek … en hij is volledig verwijderd !! :thumbup: :thumbup: wand bij het uithalen zwaaide hij met zijn pootjes dus :dance: :thumbup:
ik ben gaan zoeken en het was idd een teek … en hij is volledig verwijderd !! :thumbup: :thumbup: wand bij het uithalen zwaaide hij met zijn pootjes dus :dance: :thumbup:
heb je hem ook dodd gemaakt die beesten zijn lastig te killen maar lopen gewoon terug naar je beessie of naar jou
beestje heeft gewoon mijn hart veroverd :inlove: dus heb ik alles voor over …
ik heb inmiddels met de dierenarts gebeld … ik kan met 9 weken komen voor een inenting a 40,50 exl consultkosten :o a 28,00
en met 12 weken nog een keer hetzelfde bedrag en dan moet ik de chip er nog bij tellen maar ik denk dat ik die doe bij de castratie … komt mijn KBS deze keer weer goed uit zeg
Drinkflesjes hebben ze ook bij de betere dierenwinkels, waarschijnlijk weer goedkoper dan bij de DA…
Ja, het is geweldig om zo’n beestje op te voeden… Bij Teigur zat de navelstreng er nog nat aan en we zijn naar de DA gegaan, ik in de veronderstelling dat ik haar daar zou moeten achterlaten…
Toen ze me daar vroegen of ik het zelf wilde doen, was ik zo superblij, want ik had mijn hart al verloren…
Het is hier nu zo, dat als ik thuiskom en Teigur is al beneden, springt ze me gewoon in de armen :inlove: :inlove: