Asl het goed is staat de hoeveelheid melk die je moet geven op de verpakking aangegeven. Dit is namelijk per merk wel eens verschillend.
Enten doe je op 8 en op 12 weken, tegen kattenziekte en niesziekte. Het kan per praktijk zo maar 20 of 30 euro schelen wat een enting kost. PAspoortje erbij kost ook weer extra. Denk je ook aan het ontwormen?? Ik zou bij wat praktijken informeren wat je kwijt bent! Shoppen kan veel geld uitsparen
Succes, pb-en kun je altijd hoor, als je vragen hebt.
Ach wat een scheet! Echt heerlijk om te zien :inlove: :inlove:
Ik kreeg onze kat, Dazzle, toen hij 6 weken oud was. Dat merk je later wel, want hij is echt helemaal “getraind” zeg maar. Hij volgt je overal, zelfs buiten. Als ik hem roep dan sprint hij direct naar je toe. Hij luistert echt naar je en gaat hard mee miauwen :lol:
Je zal echt heel veel plezier gaan hebben met de kleine pluizebol :inlove:
idd ik ga morgen even de klinieken afbellen hier in tilburg … en ik moet inderdaad een paspoortje erbij hebben … ze moet wel van mij worden he :mrgreen:
even wat vragen die ik graag beandwoord zou willen hebben :shifty:
* hoeveel melk moet ik geven ?? dat is per merk verschillend..daarvoor moet je even op de verpakking kijken van het spul dat je hebt..
* moet ik net zo lang wrijven tot er iets van ontlasting/plas komt (JA)alleen na de voeding he.
* hoe vaak moet ik melk geven elke 2 a 3 uur (dus ook s'nachts helaas) welterusten :mrgreen:
* hoe warm moet ik hem leggen .. niet al te warm maar ook niet te koud..doe lekker een lauwe kruik en kijk even of het warm genoeg is voor hem/haar.als hij er lekker tegen aan gaat liggen dan is het goed..
* waneer vallen de inentingen ?? nog lang niet..de eerste pas met 8 weken en de twee pas met 12 weken
* welke inentingen moet een poes hebben ?? de standaart kittenenting.
* wat zijn ongeveer de kosten van de inentingen ???dit verschild nogal per dierenarts.kan je gewoon even voor bellen..zo duur is het niet hoor,maar wel zooo belangerijk en laat hem chippen rond de 12 weken..dat kost ongeveer 21 euro
idd ik ga morgen even de klinieken afbellen hier in tilburg … en ik moet inderdaad een paspoortje erbij hebben … ze moet wel van mij worden he :mrgreen:
Entschema’s zijn trouwens ook per praktijk weer verschillend, wij houden deze richtlijnen aan, maar sommigen enten al bij 7 weken, anderen pas weer later. Wanneer je op google zoekt kom je ook van alles tegen. Nadeel is wel dat niet alle informatie die mensen geven ook klopt Ik zou ook gewoon een da bellen voor meer info. :thumbup:
Ik moet het wel in mijn budgetschema inpassen … nu … ze zomaar ineens in ons leven is gekomen :lol: :mrgreen: :inlove:
maar dat gaat goedkomen vandaar dat ik om een richtlijn vroeg … :oops: ik moet er nog helemaal inkomen :shifty: :inlove:
het is jammer dat je zo ver weg woond anders had je hem/haar zo kunnen aanleggen bij mijn ragdoll dame…die geeft nog steeds melk aan haar zoontje van 8 maand oud :roll:
weet je het geslacht al?
ik zal je een voorbeeldje van een katertje laten zien…bij een kater is de opening van het plasgaatje en poepgaatje best ver uit elkaar en bij een poesje zit het bijna tegen elkaar aan…
ook wel handig om te weten
het katertje op de foto zal zo’n beetje van dezelfde leeftijd zijn als jouwn katje vandaar