kitten is opgehaald... pag 17

:inlove: :inlove: owww in het echt is hij net zo schetig als op de foto :inlove: :inlove: :inlove: wat een droppie, wel een pittig ventje(van wat ik met mijn lekenoogjes heb kunnen zien :oops: ) lekker actief, ondernemend… echt een droppie…(ooowww ik wil ook zo’n bolleke wol)

Owww wat een ding… wat goed dat je de verzorging op je neemt… :thumbup: Ik zou zo langskomen en het ding aan de borst leggen maarja… :oops: :mrgreen: Ik denk dat je hier goede tips krijgt… Hoop dat alles goedkomt…

Wat in mij opkomt is dat je het moppie veel tegen je aan kunt houden. Maar dat is nergens op gebaseerd, behalve op de logica dat zo’n ukje ook heel veel tegen en onder moeder ligt. Overal mee heen sjouwen zou ik zeggen daar waar mogelijk.



Het is echt een dotje! :inlove:



En ik houd niet eens van katten 8)

Ja inderdaad… lekker huid op huid hahaa… echt… ik heb mijn Luna gekregen met de ‘normale’ leeftijd maar zelfs toen sliep ze tegen mijn naakte huid… en ze is een echte knuffelkat… :inlove:

hij heeft de hele tijd bij mij gezeten :inlove: :inlove: :inlove:



nu was het echt even tijd te slapen … morgenvroeg mag hij weer de hele dag bij me zitten :inlove: :inlove: :inlove:





en hij is speels en ondernemend joh :inlove: :inlove:





benthe heeft hem net als dr knuffel KIKA genoemd :inlove: :inlove:

Ahh das een goed teken dan toch? Ik zit echt te zwijmelen man… wat een lief ding… :inlove:

@faizaa wrote:

Owww wat een ding… wat goed dat je de verzorging op je neemt… :thumbup: Ik zou zo langskomen en het ding aan de borst leggen maarja… :oops: :mrgreen: Ik denk dat je hier goede tips krijgt… Hoop dat alles goedkomt…






:lol: :lol: Hij zuigt goed :stuck_out_tongue: aan de vinger dan he hahahhaha

@faizaa wrote:

Ahh das een goed teken dan toch? Ik zit echt te zwijmelen man… wat een lief ding… :inlove:




Hij is echt ontzettend lieffff :inlove:

@mukkemuk wrote:

@faizaa wrote:
Owww wat een ding… wat goed dat je de verzorging op je neemt… :thumbup: Ik zou zo langskomen en het ding aan de borst leggen maarja… :oops: :mrgreen: Ik denk dat je hier goede tips krijgt… Hoop dat alles goedkomt…






:lol: :lol: Hij zuigt goed :stuck_out_tongue: aan de vinger dan he hahahhaha






:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Ach en hoorde laatst dat mamamelk niet goed is voor katten anders was ik em zooooo wat tietenboost komen geven :mrgreen:

Dan doe jij die mamaliefde voor je rekening nemen… :mrgreen:

@mukkemuk wrote:

@faizaa wrote:
Ahh das een goed teken dan toch? Ik zit echt te zwijmelen man… wat een lief ding… :inlove:




Hij is echt ontzettend lieffff :inlove:






We willen regelmatige updates… van je geadopteerde kindje… :inlove:



en foto’s, want oww zucht

heheheh ik hou het zeker mee up to date … :mrgreen:

speciaal voor fai

ik voel me zo vereerd dat ik hem al heb mogen knuffen… :inlove: en dat mauwtje… echt zoo lief… hij keek me ook recht aan in de ogen… sjucht… echt een droppie is het…

… :inlove:

Ahhhh heerlijk… zo’n klein bolletje vacht… zo’n heerlijk klein poesje die JOUW helemaal tot mama gaat kronen… owwwww morgenvroeg ga je wakker worden met een kriebel in je buik… dan denk je: ahhhhh jaaaa KIKA is in ons leven whoeiiiiiiiiiiiiiiiii :inlove:

@mukkemuk wrote:

… :inlove:






ZOENENNN… ZOENNENNNN… ZOENENNN… :inlove:

:inlove: :inlove:

Wat een schatje!

Hij heeft in elk geval de oogjes al open.

Die van mijn zus had ze nog dicht!



Je hebt zelf geen poes die kan moederen?



Deze gaat het vast redden! Succes!

ik ben nu al op slag verliefd … tjemig had ik eingelijk niet verwacht dat nou juist dit op ons pad zou komen :oops:





en hij is zo ontzettend leuk … en lief … en een kroelebeest :inlove: :inlove:

@mukkemuk wrote:

:inlove: :inlove:






Zoooooooooo, ze is al helemaal gek van je… :inlove: