En ze vertelde me aan de telefon wel even dat ik het heel goed deed en dat ik het goed drinken gaf en dat ik nu even moet proberen de melk vanaf een schoteltje te laten drinken zodat er een uitgebreider zoekstuk is …
deze mensen weten echt heel goed wat ze doen…dus ik hoop zo dat ze iemand vinden in de loop van de dag…deze mensen leven gewoon voor die kleine hummels en hebben er heel veel verstand van…
Als ik die foto`s zie … wil ik het heel graag zelf doen …
maar het gaat gewoon niet … mika is prachtig ilse … en het telefoonnummer van breda die heb ik al gekregen … eerst even de kittenmand afwachten :thumbup:
mischien kan hij daarheen en mischien kan hij als hij groot genoeg is weer terug naar Jou ??? :hug:
meis … dan lijkt het net of ik de kosten op een ander wil gooien … dan moet ik er zelf ook voor opdraaien !! klaar … dus nee als we nu niet voor de kosten op kunnen draaien dan kunnen we dat ook niet denk ik zo … :shifty:
ik wil me helemaal nergens mee bemoeien hoor en het is ook superlief dat ze het aanbied om het kitten bij haar moederpoes te leggen…ik vraag me alleen af of ze zich goed realiseert waar ze aan begint…we hebben het hier over een kitten (wild maar waarschijnlijk tam door bloedarmoede)
daarboven heeft het beestje behoorlijk veel last van vlooien ,larfjes en teken…als ze die bij haar kittens legt dan worden ze allemaal besmet…ik vraag me af of dat nu de bedoeling is :think: