kitten is opgehaald... pag 17

@merel33 wrote:

ik kreeg net deze tip…

deze mensen zitten bij je in tilburg…

link verwijderd

Meldpunt gevonden zwerfkittens :

(met of zonder moederpoes)

06-43191304

(ook mogelijkheid tot inspreken van voicemail)

De kittenmand zit in Tilburg.

Hopelijk kan de kleine uk bij hun terecht.

Ik gaat ff lezen

hier in tilburg zit verder alles vol … ik heb net nog een telefoonnummer gekregen van een opvang in breda … als dat dus niets word …

Dan bel ik blue_fary even en dan gaan we hem daar brengen

De kittenmand heeft inmiddels contact gelegd :pray:

ze zijn nu aan et zoeken naar een gastgezin :pray: :pray:

En ze vertelde me aan de telefon wel even dat ik het heel goed deed en dat ik het goed drinken gaf en dat ik nu even moet proberen de melk vanaf een schoteltje te laten drinken zodat er een uitgebreider zoekstuk is …

En ik word in de loop van de middag teruggebeld … :pray:

deze mensen weten echt heel goed wat ze doen…dus ik hoop zo dat ze iemand vinden in de loop van de dag…deze mensen leven gewoon voor die kleine hummels en hebben er heel veel verstand van…

willeke je kan evt. ook overleggen met het asiel hier in breda, zij hebben ook gastgezinnen voor jonge kittens.

Mijn mika komt ook uit zo’n gastgezin nadat ie met 2 weken over de schutting was gegooit bij het asiel.

ja mika :clap: die herinner ik me nog wel ja…

hoe is het nu met hem?

een dikke beer :lol:

hij’s vorige maand alweer 1 geworden.

Een heerlijke ondeugende kroelkat :inlove:

schitterende kat ilse… :thumbup: :inlove:

Als ik die foto`s zie … wil ik het heel graag zelf doen … :cry:

maar het gaat gewoon niet … mika is prachtig ilse … en het telefoonnummer van breda die heb ik al gekregen … eerst even de kittenmand afwachten :thumbup:

je mag hem ook hier brengen ,

mjn moeders kat geeft nog melk en heeft al een pleegkindje opgevoed de afgelopen weken.

mooie kat ilse :mrgreen:

Willeke succes meis :hug:

Dankjewel … Wat is hij toch lieff als hij van zijn pipetje drinkt :inlove: hij is gewoon helemaal geweldig …

Zo jammer dat hij niet blijven kan … :frowning:

Mamatally deed je ook een aanbod willeke

mischien kan hij daarheen en mischien kan hij als hij groot genoeg is weer terug naar Jou ??? :hug:

@kimmiejj wrote:

Mamatally deed je ook een aanbod willeke

mischien kan hij daarheen en mischien kan hij als hij groot genoeg is weer terug naar Jou ??? :hug:

meis … dan lijkt het net of ik de kosten op een ander wil gooien … dan moet ik er zelf ook voor opdraaien !! klaar … dus nee als we nu niet voor de kosten op kunnen draaien dan kunnen we dat ook niet denk ik zo … :shifty:

Intussen heeft mamatally een PB :thumbup:

Is inderdaad zo Muk!

Jammer dat hij/zij weg moet… maar als de kosten te hoog zijn…

Oke meissie sorry dan.

:hug: :hug:

@kimmiejj wrote:

Oke meissie sorry dan.

:hug: :hug:

geeft niets … vind het lief dat je meedenkt :-*

ik wil me helemaal nergens mee bemoeien hoor en het is ook superlief dat ze het aanbied om het kitten bij haar moederpoes te leggen…ik vraag me alleen af of ze zich goed realiseert waar ze aan begint…we hebben het hier over een kitten (wild maar waarschijnlijk tam door bloedarmoede)

daarboven heeft het beestje behoorlijk veel last van vlooien ,larfjes en teken…als ze die bij haar kittens legt dan worden ze allemaal besmet…ik vraag me af of dat nu de bedoeling is :think:

hij mag bij mn moeder komen ,

en als ie oud genoeg is zoekt zij een baasje of je komt hem terughalen zegt ze :slight_smile:

xxx

mn moeder heeft die poes die wij gevonden hadden ook bij de moederpoes gelegd.

de kittens van die kat zijn zelf allemaal gegaan vorige week

dus deze kitten zou alleen bij de poes liggen