ik heb dat nou nog nooit durven eten he ansjovis… geef me een haring , paling of makreel ik eet het zo
maar die kleine mini vriemeltjes :sick:
@poeizie wrote:
ik heb dat nou nog nooit durven eten he ansjovis… geef me een haring , paling of makreel ik eet het zo
mmmmm…anjovies op pizza… :drool: :drool: :drool:
@Nefarious wrote:
@poeizie wrote:ik heb dat nou nog nooit durven eten he ansjovis… geef me een haring , paling of makreel ik eet het zo
misschien is het ook echt lekker en zou ik dat ook best lusten kwa smaak maar krijg gewoon de kriebels als ik die beestjes op een pizza zie
als ik ze aan de katten geef vind ik ze al eng :oops:
@poeizie wrote:
oh ik heb een berichtje niet gezien
ontzettend jammer dat het 1ste kitten het niet heeft gered
het is ook ontzettend moeilijk om een pas geboren kitten op gang te brengen.
Kitten 1 heeft het wel gered en ligt nu heerlijk bij moeder poes te slapen.
@Nefarious wrote:
@poeizie wrote:ik heb dat nou nog nooit durven eten he ansjovis… geef me een haring , paling of makreel ik eet het zo
Dat schrijf je heel erg goed Nefarious !! Ansjovies :lol:

@Pimpernella wrote:
@Nefarious wrote:@poeizie wrote:ik heb dat nou nog nooit durven eten he ansjovis… geef me een haring , paling of makreel ik eet het zo
Dat schrijf je heel erg goed Nefarious !! Ansjovies :lol:![]()
hey nou! :naughty: :lol: :mrgreen:
anchovies zijn yummie!!!
@Edanjelan wrote:
@poeizie wrote:oh ik heb een berichtje niet gezien
ontzettend jammer dat het 1ste kitten het niet heeft gered
het is ook ontzettend moeilijk om een pas geboren kitten op gang te brengen.
Kitten 1 heeft het wel gered en ligt nu heerlijk bij moeder poes te slapen.
oh he… :eh: laten we zeggen dat ik hard gewerkt heb vandaag :mrgreen:
gelukkig dat ie er nog wel is dan en mama hem evengoed heeft geaccepteerd.
wil toch een leuk momentje met je delen
ik heb een paar jaar geleden een nestje gehad waarbij een van de kittens zo klein was dat ie zijn moeder kwam uitgekropen (49 gram)
hij was een al bot met een velletje eroverheen
maar hij kroop naar een tepel en bleef vasthouden zelfs als mama ging staan
allemaal goed en wel maar hij kreeg nog 3 broertjes en zusjes die hem omver trappelde
het vervelende was ik had toen nog niet de goede middelen zoals een coufeuse etc … dat ik hem onder heb gebracht samen met zijn zusje bij een kittenopvang.
na 2 weken was ie aangesterkt maar er bestond een gevaar dat mijn poes hun niet meer zou accepteren.
maar toen ik binnen kwam met de box en mama het gepiep hoorde sprong ze op en sleurde ze uit de box zo het nest in en ontving ze met open armen :inlove:
ben hem bij blijven voeden en daardoor mijn flessebeebje en het is nog steeds zo’n knuffelkont
en met dat graatmagere is het helemaal goed gekomen :mrgreen:
van mij zul je geen kritiek horen ,al had ik dus wel verwacht wat er dus is gebeurt helaas.waar het nu om gaat is dat mama goed voor de 2 overige zorgt en die er goed doorheen sleept,maar als ik jou zo hoor gaat dat helemaal goed komen.
mensen denken vaak te vanzelfsprekend over een nestje katten fokken helaas.het is niet zo simpel als het allemaal lijkt.vaak heb je geluk en gaat alles gewoon goed,maar als ik dit verhaal hoorde was de mamapoes zelf al een kleintje wat al problemen kan geven en ik nog steeds niet weet hoe oud ze was.ik ga er dan maar vanuit dat ze te jong is?
je zei dat ze een maine coon is wat dus normaal hele grote katten zijn vandaar,tenzij ze een kruising is.
doe me alleen een lol…als je nu nog vragen hebt wat dan ook over de kittens of mam :vraag het dan gewoon weer zonder bang te hoeven zijn voor kritiek doe het desnoods via pb oke? :hug:
ik wens je heel veel kittenplezier de komende weken meid :thumbup:
ik zeg; FOTO’S!!!
ja idd heb je wat foto’s? :inlove:
ja foto’s!
enne merel ik heb ook 2 mini coons hoor
maar ook 2 heule grote :mrgreen:
Ik heb de foto’s nog niet op de pc gezet, zodra ik daar even tijd voor heb doe ik dat.
Heb inderdaad niet zulke hele grote Coons, heb er 2. Ze zijn nu 3 jaar. Heb ook nog een Heilige Birmaan en 2 huis-tuin-en keuken katten…drukke boel dus…
Ben de kleintjes sinds gister toch weer aan het bijvoeren. Van één van de twee heb ik het idee dat het toch niet bij moeder drinkt. Deze ligt ook helemaal uitgestrekt en niet zoals de ander lekker opgerold.
kijkt mama wel naar dit kitten om of niet? een kitten moet ongeveer 100 gram per dag aankomen dus je kan doormiddel van een keukenweegschaal goed in de gaten houden of je kitten wel drinkt
En om de kitten goed op de weegschaal te houden is het handig om een bakje of liever hoge smalle schaal te nemen, die af te wegen of schaal resetten op nul en dan kitten daarin zetten/leggen.
Hou je ze tenminste op de schaal…
Enne foto’s??? Gráág