Cell, ik ga je ledikantje ff checken… Enne een smeermes, ik las een scheermes :think:
Marije, mijn gedachte was ook de combi dragen en dan een enkele wagen. Mevrouw begint nu met stapjes langs en van het ene naar het andere, dus ik gok het er maar op dat ze dan over een kleine zeven maanden wel zo’n beetje los kan lopen…
Newbe, kidsit/meerijplankje vind ik ook nog wel een optie, maar is dat geschikt voor zulke jonge kids?
meerijplankje deed ik altijd in combi met Ruben aan een tuigje. Dan hield ik hem strak genoeg dat ie niet meteen van dat plankje lazerde op het moment dat hij niet meer wenste te staan :mrgreen:
wij hebben altijd ladenkasten gebruikt als commode; qua hoogte veel beter en meer ruimte om nog andere dingen neer te zetten dan ruimte voor alleen de baby.
Onze kindjes schelen straks 22 maanden.
Ik ben me ook aan het orienteren op een duowagen of zo’n plankje.
We hebben de Mutsy, en in een babywinkel heb ik even een rondje gelopen met een Mutsy met zo;n plankje (kid-sit ofzo, kunnen ze op staan en zitten). Liep op zich wel goed, de Mutsy heeft een hele lange duwstang dus het was niet zo dat ik naast de kinderwagen liep).
Maar ik vraag me af of zoonlief op dat ding blijft zitten/staan :think:
Is natuurlijk wel een kwestie van leren en oefenen… maar toch…!!!
Verder kijken we nu op Mp enzo naar een 2e kamertje, manlief begon ook al over een peuterbedje voor ons ventje, maar ik laat hem liefst zo lang mogelijk lekker in een ledikantje liggen waar hij zelf (nog) niet uit kan.
En zolang hij nog niet zindelijk is (zal nog wel ff duren, hij staat vrolijk in zijn broek te poepen en speelt dan daarna net zo vrolijk weer door… geeft er nog helemaal niks om!!! :mrgreen: ) vind ik het wel fijn om hem makkelijk te kunnen aankleden en verschonen.
En als dat niet meer hoeft, dan gebruiken we de commode wel gewoon als kast.
Groetjes, Marieke
@mereltje85 wrote:
Cell, ik ga je ledikantje ff checken… Enne een smeermes, ik las een scheermes :think:
Marije, mijn gedachte was ook de combi dragen en dan een enkele wagen. Mevrouw begint nu met stapjes langs en van het ene naar het andere, dus ik gok het er maar op dat ze dan over een kleine zeven maanden wel zo’n beetje los kan lopen…
Newbe, kidsit/meerijplankje vind ik ook nog wel een optie, maar is dat geschikt voor zulke jonge kids?
Nee, met smeermes bedoel ik gewoon (tenminste bij ons) een standaard rvs eetmes waar je je brood mee smeert.
Die zijn namelijk dun genoeg.
De bouten zijn prima en het is echt wel in elkaar te krijgen en dan een prima en echt nog gaaf bedje, strak in de lak.
Maar die bouten hebben vanuit de winkel een gladde kop en er is dus met een ijzerzaag een gleufje in gezaagd. Past geen schroevendraaier in en dus dan maar met een smeermes… volg je me nog? :shifty:
haha ja ik volg je hoor begreep het sowieso al wel van de smeermes, maar had een beetje een vaag berichtje getypt zelf
Marije, mijn gedachte was ook de combi dragen en dan een enkele wagen. Mevrouw begint nu met stapjes langs en van het ene naar het andere, dus ik gok het er maar op dat ze dan over een kleine zeven maanden wel zo'n beetje los kan lopen...
Newbe, kidsit/meerijplankje vind ik ook nog wel een optie, maar is dat geschikt voor zulke jonge kids?[/quote]
Ik zou eigenlijk ff niets anders weten....
Of ik moet een van de baby's in draagzak doen en dan andere in de wagen met R... Maar zo'n draagzak heb ik ook niet altijd zin in. Die lodger is al niets want die is te groot voor mij....en was dat voor R ook. Die verzoop erin (bij geboorte 2400 gram en deze 2 zullen vast niet veel groter zijn)
Zo'n stoeltje voor op de kinderwagenbak vind ik ook wel handig maar ik moet er dan een hebben die op een duokinderwagen past....
(tussen R en de 2 mannen zit straks maximaal 17 maanden)
Je moet ook geen lodger nemen maar een draagdoek Zelf ben ik heel erg van het dragen maar was toch erg blij met m’n duowagen hoor. Zelfs ik had niet altijd zin in dragen :lol:
ik heb ook een draagdoek maar ik vind het gauw te warm!
Fryskefaam ik heb straks 3 kindjes he van onder de 1,5… dus die duowagen heb ik dubbel en dwars nodig