kinderwekker - ervaring??

hoi,



Wie van jullie gebruikt voor zijn kindje een kinderwekker? En wat zijn julliw ervaringen?



Groetjes ingrid

Ik denk dat je deze vraag beter bij de peuter of dreumesvraagjes kunt stellen…



Maar om antwoord op je vraag te geven. Wij hebben de olifantenwekker met oogjes van Babyzoo. Deze kun je zo eens in de zoveel tijd kopen bij T.rekplijster of K.ruidvat. Hier bevalt ie erg goed. Nikkie blijft op haar kamer totdat de oogjes open gaan. Ze mag tot die tijd wel een boekje lezen of op haar kamer spelen. Zolang ze maar zachtjes doet.



Over de babysleep (geloof ik…) hoor ik ook erg goeie verhalen, maar die is wat duurder in aanschaf.

Hier ook gebruikt in de vakantie en dat was een succes, op 1 incident na… toen waren we hem vergeten in te stellen en werd Tim midden in de nacht wakken en roept hij ineens door de caravan OH NEEEEEEE WE ZIJN DE OLIFANT VERGETEN WELTERUSTEN TE ZEGGEN (dan gaan zijn oogjes altijd dicht :wink: ) Hele keet wakker :roll:



Maar verder was het een succes, thuis gebruiken we hem (nog) niet.

whahahah kaboutertje die Tim wat geweldig , dat ze er dan ineens wakker om worden he



:lol: :lol:

Wij hebben hier de kidzzsleep en dat bevalt ook erg goed.

De eerste keer dat we hem gebruikte kwam T met de wekker onder zijn arm naar onze slaapkamer toe met de mededeling.

“Mama, hij doet het niet, zullen we samen even wachten tot ie wakker wordt?” :inlove:



Nu is hij er inmiddels zo aangewend, en blijft hij er keurig op wachten.



Kus Moon

@monkey wrote:

“Mama, hij doet het niet, zullen we samen even wachten tot ie wakker wordt?” :inlove:





:inlove: :inlove: :inlove: geweldig!





Hier hebben we dat Kruidvat-ding. Deanne vond 'm de allereerste avond helemaal leuk, 2e en 3e nacht werd 't al wat minder en ze hoefde 'm niet meer... wat bleek nou: de wekker tikt... en dan kan mevrouw niet slapen :mrgreen:

Hij staat nu bij Arbër op de kamer, kan die vast aan het geluid wennen :P en over een jaar of 2-3 snapt ie het principe hopelijk wel :P

hier geen kinderwekker maar een timer op een lampje. Heeft zelfde effect: lampje staat zo geprogrammeerd dat het half uur na bedtijd uit gaat, en 's morgens springt ie aan zodra het een respectabale tijd is om bij mij in bed te kruipen. werkt perfect.

Wij hebben ook de kidzzleep, alweer een jaar of 2 en nooit gedonder mee, dus imo zijn geld meer dan waard.

Lente draait zich lekker nog een keer om als ze ziet dat konijntje nog slaapt.

Laatst moest ik haar alleen wakker maken voor school, toen sliep ze nog heel lang voor de verandering. Dan word ze wakker, het eerste wat ze doet is naar het lampje kijken. Zegt ze “oh nee, konijntje is ook al wakker” :mrgreen:

Puk,

Wat grappig :mrgreen:

T doet dat ook als wij 's avonds voor we zelf naar bed gaan bij hem gaan kijken.

Als hij dan wakker wordt, kijkt hij eerst naar Japie Schaapie (zo noemen wij hem) geeft dan een diepe zucht en slaapt weer lekker verder.



Kus Moon

Hier ook de kidzzsleep. Helemaal super :thumbup:

Anique kwam steeds eerder haar bed uit omdat ze geen idee had dat het daar nog helemaal geen tijd voor was.

Wij vonden 4 uur toch echt iets te vroeg en hebben toen de wekker gekocht.

Hij staat om half 8 maar vaak komt ze pas rond 8 uur aanrennen en roepen dat het koetje al aan het dansen is :inlove:

Als ze ziet dat ie slaapt gaat ze dus nog heerlijk verder slapen.

Alleen maar positief dus :thumbup:

Wat een idee zeg die kidzzsleep,ideaal voor onze jongste…

Onze oudste heeft een wekkerradio,die vind het heerlijk nog even 10 minuten te liggen,daarna komen wij haar roepen…

Wij hebben ook de kidsleep, de roze wel te verstaan :inlove: . Anne doet het er erg goed mee, en zoals nu dat ze dus naar school moet staat de wekkerfunctie aan en dat werkt allemaal prima. Ik ben erg te spreken over die wekker.

En waar kan ik die kopen dan…?

Ik zoek deze wekker nu al weken, weet iemand waar hij op dit moment te koop is. Kruidvat en Trekpleister hebben hem soms maar niet standaard in het assortiment, dus nu niet te verkrijgen.



Heb haast want zoonlief staat anders iedere ochtend tussen 6 en half 7 aan mijn bed.



Lamp met zo´n schakelaar al geprobeerd maar die tikt en dan slaapt hij niet.



HELP



Groetjes, Petri

@fiep klophout wrote:

hier geen kinderwekker maar een timer op een lampje. Heeft zelfde effect: lampje staat zo geprogrammeerd dat het half uur na bedtijd uit gaat, en 's morgens springt ie aan zodra het een respectabale tijd is om bij mij in bed te kruipen. werkt perfect.




Wat een briljant idee!





Zo’n kidzzsleep ofzo steek je IN het stopcontact toch?

Dat heeft voor Th niet zoveel zin want het stopcontact zit achter zijn gordijn.

Ik heb de kidsleep gevonden op internet. Maar die dingen kosten bijna 50 Euro! :shock:



Pfff nou dat gaat dus niet door…

Hopen dat kruidvat of Trekpleister ze op korte termijn weer hebben…

Daar heb ik beide zaken over benaderd per email maar … niets van bekend omdat het artikel niet vast in assortiment zit. Op mijn vraag of er nog ergens eentje misschien in het magazijn ligt voor mij wilden ze niet doen. Een baby Zoo was 14.95 bij hun.



Groetjes, Petri

@ingrid,

zoals ik al schreef, is het een behoorlijke uitgave maar imo zijn geld meer dan waard. Ik zie dat je nog een kleine hebt, ik denk dat je de wekker naadloos kunt doorschuiven.

Maar goed, 50 euro is wel veel geld in 1 keer. Misschien aan een hele lieve opa of oma voor sinterklaas of kerst vragen?



En anders idd een nachtlampje op een tijdsklok.





(de kidsleep heeft gewoon een snoertje trouwens, dus stopcontacten achter het grodijn maakt niet uit, hij kan gewoon ernaast staan)

@Ingrid28 wrote:

Ik heb de kidsleep gevonden op internet. Maar die dingen kosten bijna 50 Euro! :shock:



Pfff nou dat gaat dus niet door…

Hopen dat kruidvat of Trekpleister ze op korte termijn weer hebben…




Ik heb de reiswekker/ globetrotter uitvoering.(ook handig voor opa en pma als hij daar gaat logeren)

Tjaa… het is duur, maar mijn nachtrust is me ook kostbaar :mrgreen:

En het is zijn geld meer dan waard.

Kus Moon

@#puk# wrote:



(de kidsleep heeft gewoon een snoertje trouwens, dus stopcontacten achter het grodijn maakt niet uit, hij kan gewoon ernaast staan)




Ok :thumbup: !

En zit er eigelijk ook een geluidje bij of niet?

Of kan ik dan beter een gewone wekker kopen? 8)

Ik moet 'm voor Th hebben om hem juist wakker te maken.