kinderwekker - ervaring??

@Marite wrote:

@#puk# wrote:


(de kidsleep heeft gewoon een snoertje trouwens, dus stopcontacten achter het grodijn maakt niet uit, hij kan gewoon ernaast staan)




Ok :thumbup: !

En zit er eigelijk ook een geluidje bij of niet?

Of kan ik dan beter een gewone wekker kopen? 8)

Ik moet 'm voor Th hebben om hem juist wakker te maken.




waauw wou dat ik dat kon zeggen!!!



lucas maakt het hele huis wakker om een uurtje of kwart voor 6 :shifty:

ik zat er ook al aan te denken om zo’n wekker aan te schaffen…

hoihoi



op mijn wekker zit een harde piep als nienke die hoort mag ze eruit dit geld voor door de week. in het weekend vertel ik haar dat het nog te vroeg is en dan gaat ze weer naar bed



groetjes

marlies

wij hebben ook zo’n kruidvat wekker, zo’n olifantje. Alleen olifantje wil niet meer slapen, want ons zoontje heeft t olifantje laten stuiteren. :mrgreen: Maar de wekker hielp ene keer wel, andere keer niet…

Op onze kidsleep zit het geluid van een haan :oops: :mrgreen: :eh: :think:

Ik heb hem weleens verkeerd gezet, dus op alarm en toen ging die haan dus kraaien :lol: Ik kijken overal waar dat geluid nou vandaag kwam, was het dat beest!

Ik heb nooit geprobeerd of lente er ook daadwerkelijk wakker van zou worden :think:

@Wijnanda wrote:

Over de babysleep (geloof ik…) hoor ik ook erg goeie verhalen, maar die is wat duurder in aanschaf.




Oh jaaaa! Kidzsleep heet ie inderdaad. Die bedoelde ik dus :mrgreen:.

@kimmetje23 wrote:

@Marite wrote:
@#puk# wrote:


(de kidsleep heeft gewoon een snoertje trouwens, dus stopcontacten achter het grodijn maakt niet uit, hij kan gewoon ernaast staan)




Ok :thumbup: !

En zit er eigelijk ook een geluidje bij of niet?

Of kan ik dan beter een gewone wekker kopen? 8)

Ik moet 'm voor Th hebben om hem juist wakker te maken.




waauw wou dat ik dat kon zeggen!!!



lucas maakt het hele huis wakker om een uurtje of kwart voor 6 :shifty:

ik zat er ook al aan te denken om zo’n wekker aan te schaffen…




Hahahaha maar rond die tijd (nou ja kwart over 6 hier, maar eerder mag ook, vanaf 5.45u zijn ze welkom om wakker te worden) moeten ze hier ook wakker worden :wink: .

Kwart voor 6 :shock: :shock: Men… hij heeft toch niet al een krantenwijk :mrgreen:

Wij hebben hem en hij is zijn geld waard :thumbup:



Ben er zeer tevreden over.



Onze Sem die blijft op zijn bedje liggen tot het konijntje wakker word en zodra ie wakker is komt ie naar onze slaapkamer.



Hij is dan zo trots dat we direct mee moeten naar zijn kamertje om te kijken dat het konijntje wakker is.



We hebben hem nu een paar maanden in gebruikt. Vond hem eerst te duur maar nu ik hem heb wou ik dat ik hem toch eerder had aageschaft, want hij is zn geld zekers waard.



:-*

@petri wrote:

Daar heb ik beide zaken over benaderd per email maar … niets van bekend omdat het artikel niet vast in assortiment zit. Op mijn vraag of er nog ergens eentje misschien in het magazijn ligt voor mij wilden ze niet doen. Een baby Zoo was 14.95 bij hun.



Groetjes, Petri


Op MP worden ze nieuw in doos voor 20 euro aangeboden. En 2ehands staan ze er ook op.

Hallo,



Hier ook iemand met een wekker-vraagje.

Onze Wessel is altijd erg vroeg wakker en gaat ons dan roepen.

De globetrotter wekker is dat met of zonder snoertje??



Groetjes

Volgens mij werkt die op batterijen. Geen snoertje (dat zou een beetje onhandig zijn in je tent :wink: ).

al die bijzondere wekkers lijken me heel leuk :smiley:



maar hier een gewone digitale wekker en zodra hij de 6 links ziet mag hij bij ons komen slapen, bij de 7 gaan we knuffelen en bij de 8 gaan we naar beneden (in het weekend dan)



werkt ook prima :thumbup: