Ik ben op zoek naar een kinderwagen die:
Klein opklapbaar is
zitgedeelte naar 2 kanten toe te plaatsen is
liefst 3 wielen (vind ik leuker :roll: )
niet te duur moet zijn
Kwam zelf op de maxicosi mura 3 uit, vind hem alleen nieuw te duur en op mp kan ik niet zoveel vinden naar mijn smaak
en de mutsy 3 wieler.
Iemand die ervaring heeft met een van deze of alle twee? Of een andere die bovenstaande dingen heeft?
Bugaboo vind ik overigens erg leuk, maar die wagenbak… sorry echt afgrijselijk :oops: :oops: :oops: Dus zat te denken om de wagenbak niet aan te schaffen en dan draagdoek, maxicosi en straks wandel gedeelte, maar leek me toch niet zo heel erg handig want ik wil er regelmatig mee gaan wandelen.
ik dacht meteen neem een bugaboo :lol:
las later dat je de bak dus niks vindt, tja…
Ik vind een kinderwagen met bak toch wel een must have eigenlijk (voor mij dan he).
Ik zou mij of over de afschuw van de bugaboobak heen zetten en die gewoon gebruiken of een andere wagen zoeken.
succes
De bak van de bugaboo vind ik nou juist iets om die wagen wel te nemen haha, lekker ruim is die!
Wij gaan denk ik weer voor de urban jungle, superlichte wagen, rijdt echt heeerlijk, klap je klein in, is wat smaller dan de gemiddelde wagen. Nadeel is dus wel dat de wagenbak wat kleiner is. Mijn dochter pastte er tot een maand of 8 in, maar de jongens echt niet, die moesten over naar het zitje voor ze daar eigenlijk echt aan toe waren.
De bak van de bugaboo vind ik nou juist iets om die wagen wel te nemen haha, lekker ruim is die!
Dat vind ik dus ook!
Wij hebben een mutsy transporter, heeft wel 4 wielen, maar is juist superrrgaaf… (alleen vind jij dat niks), verder rijd ie heerlijk, makkelijk inklapbaar ennn geen negatieve dingen over te zeggen
Tja euuhh Bugaboo :shifty:
En er zijn leuke kappen te krijgen, en leuke binnen bekleding :mrgreen:
Ik zou ook zeggen bugaboo alleen heeft die 4 wielen :mrgreen:
Ik vind het een superwagen!!! En idd de bak is het grootst bij bugaboo!
Quinny Buzz
Wij hadden een 2e hands mutsy 4 rider, en hebben er onwijs veel plezier van gehad. Alleen de haakdingetjes waarmee je de bak of het zitgedeelte op het onderstel plaatst, werden lam, dus toen Jurian groter was en hij sprong een beetje in het zitgedeelte, vloog de hele zitting achterover.
Maar nu bij spruitje2 gaan we gewoon weer 2e hands de mutsy 4 rider kopen. Ik zelf vind 3 wielers niet mooi, maar ik denk dat de 3wieler van mutsy hetzelfde idee is. Wij vinden hem dus erg fijn (al blijf ik die kinderwagenbakken erg klein vinden, maar wij hebben nog een silver cross ernaast, en die is enorm )
@Kittycat wrote:
Quinny Buzz
Dat dacht ik ook meteen.
Een bugaboo heeft toch geen 3 wielen, maar 4?
Wij hebben ook een Buzz en ik ben helemaal tevreden!
Ook het gassysteem dat erin zit waardoor je met je voet de wagen uit kan klappen (als je bijvoorbeeld je handen vol hebt, ik noem een maxi-cosi, of baby, haha) is heel erg handig.
hier mutsy fan…
mutsy 4 rider
mutsy urban rider
ik wilde juist een met 4 wielen.
3 wieler neemt ook meer ruimte in beslag ivm dat extra wiel.
maar mutsy rijdt echt super… heel ligt.
maar betreft 4 wielen geef ik meer de voorkeur aan een 4 rider (zwenkwielen aan de voorzijde , urban is zwenkgedeelte aan de achterzijde… vind dit persoonlijk wat minder…)
op mp zijn deze kinderwagens voor een mooie prijs te vinden (maar ook in babyzaken… )
Zweer echt bij de stokkekinderwagen, maja die is best prijzig…
En een kinderwagenbak heb ik in principe ook niet nodig, als wij de deur uitgaan neem ik mijn doek mee. Mijn meisje heeft echt al een hele tijd niet meer in de bak gelegen
Joh… de wandelwagen gebruik je toch veeeel langer dan de bak en wat hier al is gezegd is waar… de bak is zo royaal, ook alwel van een frog dat ze er lang in kunnen.
Ik had een mura, maar die weegt zo al wel 14 kilo en dan heb je de bak ernog niet eens bij.
De hele bugaboo met bak of zitting weegt compleet maar 10 en je kan hem echt met 1 hand overal heen sturen.
Ik heb mijn mura verkocht en voor de 3e keer een 2e hands frog gekocht en waarom niet meteen? omdat ik de bak ook niet zo mooi vind, maar na gebruikservaring te hebben weet ik nu ook dat het toch niet opweegt tegen het rijcomfort, de degelijkheid en de compactheid… dat ding is zeker met de wielen eraf zo plat dat hij zelfs nog mee kon op vakantie met de kofferbak vol voor 2 volwassenen en 3 kinderen (toen)
Hier dus weeeeer een bugaboo en ik ben de eerste alternatieve kap al aan het maken.
Heb trouwens deze frog gekregen, maar je hebt ze al in prima staat voor zo’n 200 euro met alles erop en eraan… :thumbup:
Ik heb een teutonia, ben er heeeeeeeel erg blij mee.
bugaboo heeft 4 wielen, maar op zich MOET het geen 3 wieler worden. Al vind ikd at gewoon wat sportiever :roll: gaat nergens over eigenlijk maar vind het ergens gewoon leuker…
Mura is dus erg zwaar… tja bugaboo, hub gaat dus echt niet achter die wagenbak lopen Maar hij is zoo plat op te vouwen, rijdt heerlijk…
máár we hebben nog een duo wagen met babynestje… Al is tie bijna versleten, de wagen dan, hij rijd nog wel steeds. En ik kan altijd nog een andere kopen, want Eva Lynn loopt nog niet een uur achter elkaar naar de winkels en weer terug. Als ik alleen ga ben ik met 45 min wel weer terug, lopend, maar Eef gaat een stuk langzamer dus hoe vaak gaan we de wagenbak gebruiken.
Mutsy 4 rider heeft mn zus en schoonzus nu ook. Vind ze ook lekker rijden, hoe klein hij opgeklapt kan worden en hoe zwaar hij is weet ik niet, maar ga vandaag wel even langs om te kijken Nieuw zijn ze met 3 wielen niet meer te verkrijgen dus die vergelijking kan ik helaas niet maken in de winkel.
buzz wordt em niet. Vind het zo’n vervelend klein voorwiel. Vind ik bij de bugaboo al een beetje lastig, die kleine wielen, maar ik zie hier voornamelijk de buzz gebruikers erg stunten bij de oversteekplaatsen waar je dus met dat wiel blijf steken achter het randje asvalt van de weg.
wij hebben ook de buzz. gebruikt voor 2 kids en nu net een half jaartje op zolder.
Je hebt ook een buzz met 4 wielen waarbij de voorste 2 uit elkaar staan,ik gebruik hem al 2.5 jaar met veel plezier,en heeft een soort van anti kantel systeem.
Ik heb de Mutsy 3 rider. Bevalt best goed.
Vorig jaar hebben we een keertje het schuim van de duwstang laten vervangen en kregen we tijdelijk een 4-rider mee. Die vonden we allebei nog fijner sturen.
Op de Mutsy kun je ook een duo-sit plaatsen, zodat je middelste niet alles hoeft te lopen.
Mocht je intresse hebben in een 3-rider, ik wil die van mij over een paar maanden verkopen .
Ik heb vorig jaar met die sneeuw het buzz voorwiel vervangen door zo’n terreinband :thumbup:, kon er toen mee door 30 cm sneeuw rijden en op het strand rijdt ie ook gewoon.