mutsy is nog wel nieuwe verkrijgbaar hoor… mocht je de prijzen willen weten dan kan ik vanmiddag wel even rondspeuren…
Tja, hier ook een hele tevreden Bugaboo-gebruiker .
Toen ik zwanger was van Nina was ik ook op zoek naar een andere wagen, en die moest zo’n beetje aan dezelfde eisen voldoen als de jouwe.
Zelf neeg ik toen naar de Buzz. Vond em mooier om te zien, en ook iets voordeliger. Tot ik van iemand hoorde dat je, als je de duwstang naar de andere kant wilt doen, je de zitting eraf moest halen. Dat vond ikzelf dus echt niet praktisch. Daar kwam ook nog eens bij dat er gaan staplankje aan kon, dat was voor mij wel een vereiste.
Daarom voor de Bugaboo gegaan, en moet zeggen, heb er nog geen dag spijt van gehad. Echt een fijne wagen, en die bak is ideaal. Dus als jouw hub zich daarover heen kan zetten, zou ik echt voor een Bugaboo gaan.
@Pitje27 wrote:
mutsy is nog wel nieuwe verkrijgbaar hoor… mocht je de prijzen willen weten dan kan ik vanmiddag wel even rondspeuren…
mutsy 3 wiel uitvoering kan ik nergens meer vinden op internet :think: nieuw gaat het niet worden, dus prijzen heb ik niet nodig, maar wilde het vergelijk maken tussen de 3 en 4 wieler.
Maar bedankt voor het aanbod!
@Emma wrote:
@Pitje27 wrote:mutsy is nog wel nieuwe verkrijgbaar hoor… mocht je de prijzen willen weten dan kan ik vanmiddag wel even rondspeuren…
mutsy 3 wiel uitvoering kan ik nergens meer vinden op internet :think: nieuw gaat het niet worden, dus prijzen heb ik niet nodig, maar wilde het vergelijk maken tussen de 3 en 4 wieler.
Maar bedankt voor het aanbod!
zeg maar wat je van mutsy wil weten en ik zoek het wel voor je op…
via mp wordt er ook veel verkocht.
ik zal dadelijk even een opsomming maken wat de nieuwprijzen zijn … moet even dochterlief naar bed brengen…
nou emma. dit is het eerste wat ik weet… de 3 rider is er gewoon helemaal uit… :shock:
maar de frames en onderdelen zijn van alle mutsy gelijk
dus dit kun je ook als richtlijn houden voor de 3 rider
frame 280
bak 140
wandelwagenzit 130
voetenzak 55
mutsy transporter is mij bekend onder de merknaam mutsaerts… (maar dan praat ik over 3.5 jaar geleden.
ook heb je heel veel onderdelen van mutsy.
bv de wandelwagenzit kan omgedraaid worden (er handig…)
de bak en wandelwagenzit kan op een speciaal onderstel zodat je een wipstoel heb (bak hebben wij bij de jongste heel veel gebruikt)
maar ik zie dat ze nu niet meer zo duur zijn… wel handig dat maxi cosi bijna hetzelfde heeft (maar ik zou die niet willen ivm de zitten… vind de kinderen er net zo in zitten als in een autostoel :silenced: )
via mp… kun je denk ik nog heel veel mutsy;s vinden.
heb je al bij je sz een testrit gemaakt?
heb even gespiekt op mp staan er 36 stuks (3 wielers dan)
4 rider 47 stuks
urban 224 stuks
dus denk (mocht je voor de mutsy gaan) je wel kunt slagen
heb je vragen dan wil ik ze gerust beantwoorden…
Zo zeg, bedankt voor de info!!
ik heb wat mensen van mp een mail gestuurd met vraagprijs en extra foto’s.
Wil voornamelijk weten wat het verschil is met opklappen van de 3 en 4 wieler. En welke er lekkerder rijdt, maar das toch een kwestie van smaak denk… Dus foto’s gevraagd van de wagens die ik mooi vond (kleur en accessoires) of ze die opgeklapt ook op de foto kunnen zetten met wielen er nog aan.
Heb al een paar keer met de 4 rider gereden, rijdt erg lekker! Is klein opklapbaar heb ik gezien. En ik begreep van iemand hier dat de 3 wieler groter is. Nu hebben we op zich ruimte genoeg, maar voor in de auto is het wel handig zo klein mogelijk…
Gewicht was rond de 10 kilo las ik ergens, dus dat valt me ook mee. Denk dat het een mutsy gaat worden We krijgen dan een echte ‘mutsy’ familie :mrgreen:
welke auto heb je?
want dat is het enige (hele hele kleine) minpuntje dat het handvat ietsjes uitsteekt, dit is soms lastig met in de auto krijgen
maar ik heb een peugeot 206, en een (oud model) suzuki swift gehad en daar paste hij in (oja en een station… past altijd… :lol: :lol: )
maarre als je m hebt… wel showen he… ben wel benieuwd…
haha we hebben een station dus dat komt wel goed. Maar we hebben de wagen vaak ‘volgeladen’ als we ergens heen gaan. niet dat we zoveel mee nemen als we op bezoek gaan, maar in de zomer gaan we regelmatig varen en dan moet er al zoveel mee voor de kinderen.
Welke wagen heb jij zelf eigenlijk? Of heb ik daar nu gewoon overheen gelezen :think: :oops:
wij hebben zelf de mutsy 4 rider (en om het makkelijk te maken )
de single spoke next (de "zwaardere"versie (is ook nog een light variant te herkennen aan de spaken (light heeft er heel veel) de gewone maar 1) en next is een leren handvat)
wij hebben de urban rider gehad met duoseat.
(en dan nog een duowagen graco en een maclaren buggy)
van mutsy zelf heb (echt te gek voor woorden maar okay… ik ben toch bezig)
parasol. 2x een verzorgingstas, regenhoes, wipper)
eigenlijk hebben we bijna alles wel gehad (of hebben het nog)
tja zoals er hier zijn die helemaal fan zijn van bugaboo… zo ben ik het van mutsy… :mrgreen:
Wij hebben ook een Quinny Buzz en ik vind het een pokkeding :shifty: Wat een miskoop :doh:
Het voorwiel hebben we al een keer vervangen en nu is het een groter wiel waardoor het beter rijdt. De bak is erg klein. Mijn kinderen waren dan misschien iets groter dan gemiddeld maar met 3 maanden lagen ze haast klem! :eh:
Heb 'm gekocht omdat het wel een ontzettend leuk ding is om te zien. Maar echt… als ik opnieuw mocht kiezen…
En als je de recenties op internet moet geloven dan ben ik niet de enige ontevreden klant!
Maar goed… meningen verschillen natuurlijk.
De Bugaboo zou ik nemen voor de ruime bak maar ik vind het verder niet echt een mooie wagen :oops: Vind de bak ook zo laag hangen. En met rugklachten is dat niet fijn.
Ze hebben wel weer leuke verschillende kleuren.
De Stokke lijkt me super voor je rug maar ik vind 'm oerlelijk :shifty:
Sorry… niet echt het commentaar waar je wat aan hebt :oops:
hmm heb wel een hele mooie gezien, Mutsy 4 rider single spoke… maar vind em eigenlijk een beetje te duur… Wat is een ‘normale’ prijs voor een tweedehandse mutsy? Ziet er nog wel erg goed uit moet ik zeggen!
Matsjo: over de buzz heb ik ook veel negatieve dingen gehoord. Meeste buren die hem hebben komen een andere voor een volgend kind… maar ik vond hem ook zo heel erg leuk, maar nadat allemaal gehoord te hebben een stuk minder…
ben dus niet de enige die de bugaboo zo laag vindt. Snap dat niet zo eigenlijk, want dat maakt hem echt minder mooi vind ik.
maargoed, we zijn er denk wel uit, nu nog een leuke prijs/kleur zoeken…
Onze mutsy voor onze zoon kostte toen 150 euro, inclusief maxi-cosi, zitgedeelte en wagenbak.
Ik kan er nu een ophalen voor 30 euro Die er op de foto’s ook nog mooi uitziet (en alstie niet mooi is, dan gaat het me alleen om het onderstel, de rest hebben we gewoon nog)
Doordat die Bugaboo bak zo laag is viel hij hier direct af, vonden we beiden helemaal niks. En vriendlief is lang, dus dat zag er ook niet uit. Net als de stokke, ook zo’n raar ding.
Bij een babyzaak vertelden ze dat ze de bakken nagemeten hadden en de bugaboo bak echt maar een paar cm groter is dan de buzz bak. Hij toont groot omdat ie breed is.
Wij hebben ook de Mutsy 4-rider single spoke. Ideaal!! Vooral met die gigantische boodschappenmand eronder (los bijgekocht). Juul kan op het plankje als hij wil… Rijdt ontzettend fijn, stuurt makkelijk.
Ik heb ook een tijd de duosit erop gehad, was ook erg makkelijk en bleef fijn rijden.
Ik ben benieuwd hoe lang ik nog van deze wagen mag genieten, nu Imme ook wat ouder wordt…
De wagenbak van de mura is echt super.
Wel is het zo dat Ãe idd zwaar is (wel met 1 hand te sturen hoor, als je de banden maar goed hard hebt). En hij is niet súper klein op te vouwen. Je kan wel heel makkelijk de wielen eraf halen dan kun je 'm goed meenemen.
emma… als je mij de mp code even mailt… dan zal ik eens kijken… ik heb zelf die ook…
als ik de kinderwagen zie kan ik beter een prijs geven als zo… (betreft kleur en zo…)
het is een mutsy 4 rider geworden :dance: (dus toch geen 3 wielen :roll: )