Hoi hoi !
Wij hebben nu een kinderwagen waarvan het buggy gedeelte alleen van ons af gericht geplaatst kan worden.
Bij welke wagens kun je dit gedeelte ook naar je toe richten zodat het kindje naar je kijkt ipv de wijde wereld in ?
In ieder geval de Bugaboo.
Ook bij de Maxi-Cosi Mura kan je kindje twee kanten op kijken
dan ga ik die eens even bekijken !
mutsy
Joolz
Childwheels
Ik zou gewoon in de winkel gaan kijken, heel veel kinderwagens kunnen dat namelijk. Denk dat je gewoon pech hebt dat de wagen die je nu hebt dat niet kan…
stokke
maar op de stokke kan geen kiddyboard…
Buzz
mutsy kan ook geen kiddieboard, wel een step up board…(zijn beide merken…)
Wij hebben om dezelfde reden de Quinny Buzz aangeschaft. Qua kwaliteit van de wagen was het een flinke stap terug (2e hands), maar nu kunnen we haar tenminste wel fijn zien
En de buzz is heerlijk klein opklapbaar. Althans, het onderstel dus. Het zitje is niet kleiner te maken.
Wij hebben een Teutonia, die kan ook 2 kanten op
Die van de HEMA kan twee kanten op. We hebben hem nu in gebruik voor onze derde, en hij is nog ‘als nieuw’.
Groetjes,
LaBruja
van de hema?
yep van de Hema. We hebben hem in 2007 gekocht en hij is nog steeds prima, rijdt heerlijk, niet zwaar, makkelijk in te klappen etc. Kan hem echt iedereen aanbevelen.
Maar erg mooi is hij niet
Destijds online besteld. Hij staat nu op de site van de hema bij baby/onderweg voor 400 euro. Geloof dat die van ons met een actie 300 was ofzo.
Groetjes,
LaBruja
En dan nog een vraag, weet er toevallig iemand welke kinderwagen GEEN luchtbanden heeft ? Als het erop zit dan is het zo , maar ik heb altijd ruzie met luchtbanden. Om de haverklap lek enzo haha
Bugaboo heeft schuimbanden.
Hier een grote bugaboo fan
Die bugaboo lijkt me echt heel klein. Mijn man is dik twee meter, die moet er ook wel normaal achter kunnen lopen hahaha.
@Mam van 2 wrote:
Die bugaboo lijkt me echt heel klein. Mijn man is dik twee meter, die moet er ook wel normaal achter kunnen lopen hahaha.
Bugaboo is juist een van de langsten, dacht ik altijd?