Kinderwagen ? * nieuwe vraag *

Oh echt waar ? Misschien lijkt t omdat hij lager bij de grond zit?

@Mam van 2 wrote:

Oh echt waar ? Misschien lijkt t omdat hij lager bij de grond zit?

Nou, het kan ook best zijn dat ik dat ergens in de loop der jaren heb bedacht maar dat het nergens op gebaseerd is hoor. Dat heb ik wel eens. :shifty:

Qua lengte loont het denk ik wel om dan even in een winkel wat modellen uit te proberen. :slight_smile:

Bugaboo zit het stoeltje of de bak inderdaad vrij laag, maar de stang is heel makkelijk verstelbaar en kan vrij hoog.

Dat wordt toch gewoon een prenatal of baby dump ofzo in en uitproberen!

D, ik denk dat je in de war bent met de wagenbak van de Bugaboo, die is heel geschikt voor lange baby’s :thumbup: want het is een van de grootste bakken die er is.

mutsy heeft ook een wagen met harde banden. Had ik die maar genomen, ik zit met een lekke band nu :mrgreen: gelukkig draag ik mn zoon alleen nog maar dus de wagen ligt doelloos in de auto :shifty:

Bugaboo is echt een aanrader hoor! En ook volop tweedehands te krijgen. kan lekker van je af en naar je toe, zo gezellig! :inlove: En nooit lekker banden :cool:

idd, op naar een babyzaak om te proberen! :mrgreen:

tja… saai, maar ook hier bugaboo… zo fijn dat ik hem van manlief dus nog niet mocht verkopen. En nu achteraf erg blij want hij is zo wendbaar en in hoogte te verstellen dat ik er achter kan skeeleren en nu doen we dus dagelijks een rondje… :mrgreen: Heb vanavond halverwege de boel nog gedraaid… ze keek naar me toe, maar wilde meer zien, dus halverwege gewoon klik en met kind en al omgedraaid en klak weer vast… hoppa… rijden maar weer… Super kar!

ok het word waarschijnlijk een bugaboo.

hebben die allemaal schuimbanden ?

is er misschien een site dat ik kan vergelijken ?

wat je hebt een frog, cameleon ? help…

Frog is een oude versie van de cameleon volgens mij. Oude versies hebben ook nog luchtbanden, dus ik weet niet of je een nieuwe wilt kopen of een tweedehands? Nieuwe zijn altijd schuimbanden, daarin heb je de bee en de cameleon.

Tweedehands moet je gewoon in de advertentie opletten of het schuimbanden zijn.

Op de huidige site van bugaboo staan de bee en de cameleon die kun je daar vergelijken. Frog niet want die verkopen ze niet meer.

Cell misschien dat jij dit wel weet ? :wink:

Ik had een Frog en die had luchtbanden inderdaad. :slight_smile: Zijn vast nog wel te krigen tweedehands, maar dan zou ik voor een Bugaboo met schuimbanden gaan.

Cameleon kreeg pas schuimbanden ergens in 2007/2008… voor de tijd had de verstelbare duwer vleugelmoeren inplaats van een clipsysteem en de gewone luchtbanden. Maar kwalitatief kan een 2e hands bugaboo toch echt nog prima mee en de schuimbanden zijn los verkrijgbaar. Die hebben wij er niet op, mis het ook niet want ik heb nog nooit een lekke band gehad. En ik rijdt er behoorlijk wat kilometers mee.

Geloof dat ze 2e hands wel aangeboden worden (de wielen los) en anders kun ze oa bij babycare bestellen… (even googlen)

De Classic is de allereerste, geen handrem nog, simpel qua vering enz. De frog is de opvolger, geen verstelbare duwer nog. Toen kwamen de Gecko en de Cameleon. En de Cameleon is de meest uitgebreide. Die heeft een grotere bak, een verstelbare duwer, verstelbare vering op de zwenkwielen, een royalere zonnekap en grotere bagagetas en je kan er allerhande bekleding voor krijgen, ook niet eigen van bugaboo door mensen zelf gemaakt. Ik vind het zelf een dikke plus dat ALLES wasbaar is, zelfs de bagagetas en zonnekap en dat hij ingeklapt met wielen eraf zo plat is dat hij bij ons altijd meekan op vakantie. :dance:

ok het word een bugaboo cameleon. Daar ben ik nu uit :mrgreen:

maar als ik er dus 1 met luchtbanden koop 2ehands kan ik daar dan dus gewoon schuimbanden los voor kopen ?

dat past?

(ik ben toch blij dat hier mensen zitten die er verstand van hebben :inlove: )

@Mam van 2 wrote:

ok het word een bugaboo cameleon. Daar ben ik nu uit :mrgreen:

maar als ik er dus 1 met luchtbanden koop 2ehands kan ik daar dan dus gewoon schuimbanden los voor kopen ?

dat past?

(ik ben toch blij dat hier mensen zitten die er verstand van hebben :inlove: )

Ja dat past…

de schuimbanden passen zelfs op de frog… alleen de Gecko heeft een afwijkend onderstel. Maar de frog en cameleon, zowel oud als nieuw, hebben dezelfde bevestiging voor de wielen en dezelfde adapters voor een autostoel.

kan er op de frog ook gewoon andere bekleding? Ik wilde een cameleon , maar die prijzen van de frog liggen op mp veel lager :shock:

Als ik die kan oppimpen met andere bekleding en foamwielen ben ik goedkoper uit toch ? haha

( is die net zo klein op te vouwen als de cameleon ? )

ja en nee…

Ja het kan opzich wel, maar de aanvullende fleece bekleding is te groot voor de rug, je hebt dan dus wat over. Niet heel erg. Maar de kap van de cameleon is ook groter. Dat zou je kunnen ondervangen door bij babycare of een andere webshop die onderdelen doet, andere kapklemmen te bestellen. Hebben wij toen voor onze oude frog ook gedaan. Het wiegdekje van de cameleon is echter aanritsbaar, dus op de wieg kan je alleen de kap anders maken.

Ik heb mijn cameleon trouwens te koop, eerder dit jaar mocht hij van mij ook weg, maar toen wilde mijn man er nog niet aan, inmiddels wel. Hij staat dus gewassen en al in de garage. Staat hier ook bij aangeboden.