Kinderwagen, 2 kindjes kort op elkaar.

@Boerinnetje82 wrote:

Dragen is voor mij geen optie. Ten 1ste wil dat niet met mijn bekken, en ik zie mezelf niet met 4 kids rustig een doek omknopen. In de praktijk werkt dat gewoon niet. Heb het al wel geprobeerd bij de anderen.




Daar kan ik me heel goed iets bij voorstellen. :lol: Heb zelf 3 kids van min of meer dezelfde leeftijden als jij (en hopelijk ook dit jaar nog een nr 4 erbij :pray: :inlove: ) en zat met hetzelfde probleem wat betreft het knopen van een doek - lukte dus gewoon niet (goed) in de ochtendstress. Wij hebben wel een tandemwagen (vond ik vooral de 1e maanden met de jongste erg fijn), maar nu ze allemaal weer wat ouder zijn, draag ik meestal toch liever (soms zelfs tandem met de middelste en de jongste 8) ). Met een echt korte doek en Ruck als knoop ging het ‘ff-snel-knopen’ wel al een stuk beter, maar toch nog niet snel/handig genoeg, vandaar dat ik verder ben gaan zoeken en zodoende bij een SSC terecht ben gekomen (soort stoffen rugzakrugpand idee waarbij je kind dan direct tegen je rug aan zit). Heb er uiteindelijk voor gekozen er zelf 2 te maken (professionele zijn best duur) en heb sindsdien iig 1 dagelijks in gebruik (voor de jongste). :thumbup: Als ik straks weer een goede reden heb wat te wensen, wil ik er nog één gaan maken die ik dan al vanaf de geboorte kan gebruiken.



Weet niet hoe erg jouw bekken-problemen zijn, maar als het ‘toch wel meevalt’, is het vaak iig zolang ze nog klein zijn en ze goed hoog en dicht tegen je aan zitten niet zo’n probleem om zo te dragen.



Maar ik moet zeggen dat ik nog steeds toch ook heel blij ben met m’n tandemwagen, hoor! Als we echt langer weggaan (vooral als we met de trein gaan), neem ik toch nog steeds het liefste de wagen mee.

@Boerinnetje82 wrote:

@Bambi wrote:
Urban jungle is wel op marktplaats te vinden toch? Nee, niet als je de versie van dit jaar wilt, maar wel de oudere versies. Gewoon zoeken onder urban jungle duo.



Tis echt een aanrader!




Eigenlijk wil ik die van dit jaar :oops: . Volgens de mevrouw van de BabyDump was de oudere versie toch een stukje minder dan de Easywalker. En dan zeker icm de Maxi-Cosi. Voor mij wel een belangrijk punt.

Dus dan ga ik liever voor de Easywalker.




Zij wil verkopen he :wink: Dus ze zal echt niet zo maar de oude versie aanraden. In combi met de maxicosi weet ik inderdaad niet. Ik gebruikte liever de bak voor de baby.

Luno, :mrgreen: herkenbaar dus. Heb nu wel een Boba drager, gekocht vlak voordat ik zwanger werd. Die vond ik wel prettig, maar daar mag volgens mij geen pasgeborene in toch :think: ? En om Emma te gaan dragen vlak na de geboorte, dat zie ik niet zitten. Ook al is ze een klein poppetje, na een tijdje krijg ik daar zeker weten last van.



Bambi, dat snap ik ook 8). Maar ze heeft me ook de oudere versie laten zien en die had een nogal omslachtige manier van de mc op de wagen zetten. En uit ervaring weet ik dat ik in de praktijk vaak even de mc op de wagen klik. Ook was ie opgeklapt groter dan de Easywalker.

Dus als ik dan kan kiezen valt de keuze op een Easywalker.

@ Boerinnetje

Er is hier ook een ‘draagdoekmama’s’ topic (onder Contact), daar zijn er een aantal die naast een draagdoek (of meestal zelfs meerdere 8) :mrgreen: ) ook een Boba hebben. Die weten dat vast wel (moet nu weer naar m’n eten toe ;)).



EDIT: heb net ff voor je gegoogled, maar Boba is iig officieel pas vanaf 1 jaar (ca 7kg)

Ik heb net de bugaboo donkey binnen. Wat een super fijne wagen zeg. Met 1 pink te besturen en zoon van 20 maanden past er prima in en hij is groot voor zn leeftijd!!

Mandje ernaast ook super handig. Is het geld meer dan waard! Als zusje er eerst maar is!!

Oh ik ben jaloers :smiley: :wink:

Weet jij toevallig of je het buggy gedeelte van een andere bugaboo erop kan zetten? Zo van ik koop een mono en gebruik van mijn huidige bugaboo de wagenbak?